21 augustus 2025, 05:30:17

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dafrinja

Heee Anja...

Jeetje, wat zal jij geschrokken zijn zeg!  :o :o  Ik had t ook een paar maandjes geleden met Gizmo en dan is hij nog is zn eentje. Laat staan dat er negen valkjes onder het bloed zitten.... :'( ??? :o :(
Ik moet er niet aan denken.
Khoop dat het al wat beter gaat met iedereen, maar vooral natuurlijk met Yeuntje. Kom op, mooi bontje! Beter worden hoor!  :-* :-*

Veel sterkte met al je valkjes..

Groetjes Dafrinja en Gizmo

Mico

Hai Anja,

Jeetje dat zal schrikken zijn geweest  :(
Arme Yeuntje...we hopen dat het snel weer beter met haar gaat.

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi allemaal,

Ik heb Yeuntje apart in een kooi gezet bij de warmtelamp. Heb bij haar druivensuiker door het water gedaan en ze zit echt suf op haar stokje. had net een melbatoastje door de kooi heen gestoken want dat vind ze altijd erg lekker en zelfs daar kijkt ze niet naar om. Als ze zo blijft dan ga ik vanavond naar de DA.

groetjes Anja

Mico

Och arm beestje toch...dan voelt ze der zelf echt niet fit..ze zal wel flink geschrokken zijn van het geen er gebeurt is  >:(
Als ze zelfs al niet reageerd op haar favoriete lekkernij dan is dat wel kei zielig. We duimen dat ze snel opknapt en ja anders is de DA toch zeker wel verstandig.

Groetjes,
Miranda en Corine

*Petra*

Hey Anja,

Informeer alvast waar je evt. naartoe kun gaan?
En op welke tijden. Is misschien wel gemakkelijk.
Dan weet je hoe lang je het aan kunt kijken..

Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Mico en Petra,

Ik weet de tijden van mijn eigen DA en ik kan haar altijd mobiel bellen als ik het echt niet vertrouw. Yahoo is Yeuntje kwijt en nu heb ik Yahoo maar bij Yeuntje in de kooi gezet. Nu is hij een stuk rustiger. Yeuntje zit lekker voor de lamp en zit nu haar veertjes te poetsen. Ze lijkt aan het bekomen zijn maar ik zal niet te vroeg juichen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Anja

*Petra*

Nou, lekker poetsen lijkt me al een goed teken..

Monky

Hi Anja,

Dat klinkt inderdaad als een goed teken.
Ik ga heel hard voor Yeuntje duimen... dat ze er weer lekker bovenop komt  :-*

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Petra,

Ik hoop het zo.

Hoi Monique,

Dank je voor het duimen. Ik hoop echt dat het poetsen een goed teken is. Yahoo vind het ook wel lekker voor de lamp. Ze zitten nu saampjes op de hoogste stok.

Groetjes Anja

Anja

Hoi iedereen,

Ik heb besloten om toch naar de DA te gaan. Ze heeft om 19.00 uur spreekuur en ik neem Yeuntje en Yahoo mee. Yahoo wordt ook minder levendig en is ook gewond aan de vleugel dus laat ik ze maar even nakijken.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Anja

Ivy

Hoi Anja.
Hopelijk kan dierenarts je straks geruststellen. Ik denk dat ze inderdaad vooral zeer geschrokken zijn, hier is het ook al wel eens gebeurt en Jelle ging dan ook zijn vleugels aan het plafond openscheuren. Uren erna zat hij nog rustig, maar hij bloedde nooit, het waren meer schaafwondjes dat echt een bloedende hoop.
Eten ze nog steeds helemaal niks, ook al hang je de trosgierst voor hun neus?
Het komt vast goed Anja, succes straks bij de DA.
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Inge88

Dat is echt even schrikken. Gelukkig lijkt 't nu wel wat beter te gaan. Het is altijd de vraag waarvan ze dan geschrokken zijn. Met 9 vogels hoeft er natuurlijk maar 1 ergens van te schrikken en in paniek te raken en de rest volgt...  :-\

Een warmtelamp is erg handig  :) Ik moet die ook maar eens een keer gaan aanschaffen.

Monky

Hi Anja,

Succes bij de dierenarts straks. Ik blijf duimen...

Groetjes,
Monky

*Petra*

Hoi Anja,

Veel suc6, hopelijk kan hij/zij je gerust stellen.
Tot strakjes.

Groetjes Petra 

Riny

Hoy Anja
Dat kan ik geloven dat jullie je rot geschrokken zijn.
Hoe gaat het er nu mee?
Vaak wil het ook wel eens helpen als ze erg geschrokken zijn dat je een stukje van de kooi afdekt met een handdoek.
Ik zal duimen voor je vanavond.
Groetjes Riny