29 april 2024, 00:14:47

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Onze Oscar vindt er ook niets aan om in bad te moeten...

Trouwens Anja, leuke nieuwe handtekening heb je toch!!

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel.

Ik heb foto's gezocht van de eerste keer dat we de valkjes zagen en hoe ze er nu uitzien. Jammer genoeg ging dat bij Yella niet omdat ze niet veel veranderd is. Maar dat kwam aan de andere kant weer goed uit voor de handtekening.

Groetjes Anja

Joy4ever

Hoi Anja,

Ook ik heb weer genoten van de foto's echt lief hoe ze erbij zitten te wachten op de douche buurt en dan de foto's in de handdoek fantastisch!
Ik zag dat jij ook je valkjes op de rand van een kommetje weegt.... Hoe kom je op dat idee  ;)
Ook van mijn kant een compliment voor je handtekening, ik moet nog steeds een keer aan de slag om mijn twee lieverds in mijn handtekening te krijgen.

Groetjes Joyce


Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Caroline

Leuke handtekening!!

En .... leuke douchefoto's weer!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Joyce,

Het idee is niet zo moeilijk hoor. Op de weegschaal bleven ze nl niet staan vandaar ik er een bakje op heb geplaatst. Daar blijven ze dus wel op zitten.
Dank je voor het compliment.




Hoi Caroline,

Dank je wel hoor.

Groetjes Anja

Anja

Hoi allemaal,

Zaterdag heb ik dus een bakje met pellets in de kooi erbij gehangen. Ik dacht dat de overstap wel moeilijk zou zijn maar niets is minder waar. Het is vechten wie er uit het bakje mag eten. Denk dat ik er een tweede bakje bij ga zetten.
Hoelang mag het bakje met pellets in de kooi blijven voordat ik het ververs? Zaad blaas ik elke avond uit en na 2 dgn moet ik het verversen is dat met pellets ook zo?
Ik wil niet helemaal overschakelen naar pellets maar ik blijf het er wel bij geven.
Het ruikt ook heel lekker moet ik zeggen.
Ik heb de pellets van Nutribird G14 als ik me niet vergis. Heeft er iemand ervaring mee?

Groetjes Anja

Riny

Hoy Anja
Bij mij krijgen ze ook Nutribird G14.
Ze eten het prima, ik merk dat er steeds meer van gegeten wordt.
Ze krijgen er ook een zaadmengeling bij.
Ik vul de pellets aan als het schaaltje leeg is.
Groetjes Riny :D

Anja

Hoi Riny,

Dank je wel voor het antwoord.
Zo leer ik steeds meer bij.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Jippie, weer een dag dichter bij het bezoek aan de 8 Y-tjes. We hebben eigenlijk nog helemaal geen tijd afgesproken hoe laat....Ik kijk er echt naar uit.

Ik heb geen ervaring met pellets, heb er wel aangedacht maar ze eten het zaad hier heel goed en eten niet alleen wat lekker is dus ik laat het gewoon zo.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Tijd ..................ja daar vraag je me wat. Kijk maar wat jou het beste uitkomt. Ik ben vanaf 13.00 uur thuis.

Pellets had ik gekocht om het eens te proberen. Ze zijn er dol op. Zaad eten ze hier ook goed hoor. Maar bij de pellets stond op de pak dat het ook heel goed is voor de darmflora. Ik dacht laat ik dat eens proberen.................of ja de valkjes dan.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik zie je al de pellets uitproberen...haha. Tja, ik weet niet precies hoe laat. In het ergste geval moet ik mijn verjaardag afzeggen omdat mijn schoonzusje dan net bevallen is en dan kan ik wat eerder omdat ik niet eerst hoef op te ruimen thuis. Ik laat het je zo spoedig mogelijk weten.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Is prima hoor ik hoor het tegen die tijd wel.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Bello en Catka krijgen ook Nutribird 14, ik doe er gewoon een paar in 2 bakjes (ze willen beide een eigen bakje :P)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Dank je wel ik denk dat het beter is om een extra bakje erbij te doen.
Geef jij ook nog zaden langs de pellets?

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: Mara op 22 januari 2007, 17:52:47
Hoi Anja

Jippie, weer een dag dichter bij het bezoek aan de 8 Y-tjes. We hebben eigenlijk nog helemaal geen tijd afgesproken hoe laat....Ik kijk er echt naar uit.

Ik heb geen ervaring met pellets, heb er wel aangedacht maar ze eten het zaad hier heel goed en eten niet alleen wat lekker is dus ik laat het gewoon zo.

Liefs

Mara

Wanneer ga je erheen dan ??? LEUK!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3