29 april 2024, 06:48:19

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Petra,

Heel graag gedaan hoor.

Het is genieten hoor als je met je valkjes gaat douchen.
Het is idd moeilijk om zelf dan foto's te maken.
Hoezo is het typisch dat Yeuntje het zwaarste is?

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Nou, ik bedoelde eigenlijk, één van je laatste aanwinsten..
Bijna de jongste van het stel. Maar dat wil niet alles zeggen, merk ik ook uit eigen ervaring.

Gr. Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Oke ik begreep het al niet.
Yeuntje is idd een van de laatste en de grootste eter van allemaal geloof ik.
Die lust echt alles. Niet normaal meer. Dat is ook wel aan het gewicht te merken.

Groetjes Anja

Caroline

Geweldige foto's!!

Waar ik vooral van genoten heb is Yella, super joh, wat je allemaal al met haar kunt doen. Wie had dat verwacht een aantal weken geleden??

Petje af.

Groetjes van Caroline.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ineke

Weer weggesmolten bij de douchefoto's :)
Yella tussen de tralies, ja, dan schrik je! Hadden wij ns met n grasparkietje.
Ze hebben mooie gewichten, he?!
Bij de kusfoto's lijkt t net of Yella lacht!

Monky

Hi Anja,

Je douche foto's waren weer heerlijk.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe mijn valkjes dat zouden vinden hahaha. Ik ga het nog niet proberen  ;)

Ik heb weer lekker genoten.

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Caroline,

Ik moet het toch even zeggen.
NACHTBRAKER  ;D ;D ;D ;D

Dank je voor het compliment. Ze gaat het steeds beter doen maar blijft wel erg bang. Ben al lang blij met wat ik heb bereikt.

Hoi Ineke,

Ik ben me rot geschrokken echt waar. Mijn man zag het en die verstijfde en wist even niet wat hij moest doen. Ik heb het kopje een beetje gedraaid en haar tussen de tralies uit gehaald.
Dat lachen was me nog niet opgevallen. Zo zie je maar dat iedereen wat anders ziet. Ik heb de foto nog eens bekeken en het lijkt idd of ze lacht.

Hoi Monky,

Waarom probeer je het niet? Is daar een speciale rede voor?
Fijn dat je genoten hebt.

Groetjes Anja

tasja

hey anja,
bedankt voor mij die link door te sturen om fotos in mijn dagboek te plakken,het is inmiddels al gelukt,na een beetje zoeken ;),dankuwel.

ik heb ook eens in jou dagboek gelezen maar nog niet alles want het is veel,ik heb gezien dat yeni een kapje moest dragen om niet aan zijn wond te kunnen,eentje van mij heeft dat ook moeten dragen om niet aan zijn wond te kunnen aan zijn vleugel,maar dat was gelukkig maar 3 dagen,want het is wel zielig he :-\.

ik zal jou dagboek zeker nog verder lezen,
groetjes tasja :)



  CHARLIE,COCO & TASJA

Romy

Hoi!

Ik vind je douchefoto's altijd heerlijk om te zien! Natuurlijk zou ik het ook heel graag eens doen met Flupke, maar ik vraag me af of dit wel mag, aangezien hij rond z'n oogjes heel weinig veertjes heeft. Rond z'n oortje heeft hij er ook weing. Je kan zo recht in z'n oren kijken. Kan dit kwaad?
Want ik zag ook op 1 van de foto's een oortje van een valkje, omdat de veertjes door het water wat samenplakten en het oortje onbedekt lieten.

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Tasja,

Fijn dat je ook in mijn boekje komt lezen.
Graag gedaan hoor.
Neem maar rustig de tijd om het allemaal te lezen.
Het is idd zielig als ze zo'n kapje om moeten maar gelukkig is ze ervan af en ziet ze er nu een stuk mooier uit.

Hoi Romy,

Als je het niet durft moet je dat niet doen. Je zou het eerst eens met een plantenspuit (waar verder niets in heeft gezeten) kunnen proberen. Je zet op de stand nevelen dan wordt Flupke ook niet door en door nat. Kijk eens of hij daar van geniet en zo kun je elke keer een stapje verder gaan.

Succes.

Groetjes Anja

Caroline

Citaat van: elfelfje op 11 december 2006, 18:34:37
Hoi Caroline,

Ik moet het toch even zeggen.
NACHTBRAKER  ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja



Ja lijkt er wel op hè!!  ;D ;D ;D ;D

Maar ...... ik had al heerlijk geslapen hoor, Thomas (3 jr.) was om half vier wakker geworden en tussen ons ingekropen, hij sliep meteen weer in om vervolgens 10 minuten later, mijn hele bed, mij en zich zelf helemaal vol te kotsen, in zijn slaap overrompeld.

Nou, geloof me, voordat iedereen dan is gewassen, omgekleed en het bed verschoond en de vieze  :P was in de wasmachine is, ben je echt wakker en kun je voorlopig de slaap  niet vatten.

Lang leve, de laptop op bed en valkparkiet.com.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Ik ken het van toen mijn kinderen nog klein waren.
Al zijn ze nu groot komt Lisa mij toch halen als ze ziek is geworden 'snachts hoor.

Hoe gaat het nu met Thomas? Al wat beter hoop ik.
En ben je een beetje bijgeslapen?

Groetjes Anja

Saar

sow hehe ik moest even bijlezen ;D
Arme Yella dat ze met d'r koppie heeft vastgezeten :(
Heb ik gehad met een grasje... Die dacht de kooi wel even uit te kunnen. Als ik 2 min later was geweest, dan was ze dood geweest :-\
Leuke foto's trouwens :D
Beetje late reactie maar beter laat dan nooit :P
groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Saar,

Fijn dat je de foto's leuk vind. Zoals je zelf al zegt beter laat dan nooit.
Dat is idd schrikken hoor als ze vast zitten. Ze heeft er gelukkig niets aan over gehouden.


Groetjes Anja


Riny

Hoy Anja
Nu ik de achterstand in je dagboekje aan het lezen was, merkte ik pas hoelang ik hier niet meer ben geweest.
Ik schaam me diep :-\
Bij mij is het ook 1x gebeurd dat een valkje met zijn hoofdje vast kwam te zitten.
Je schrikt je echt dood, hopelijk was dit de eerste maar ook de laatste keer.
Groetjes Riny :D