28 april 2024, 18:49:15

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja





































Zo dat waren de douchefoto's. Heb ook nog wat andere foto's maar die plaats ik straks.

Liefs Anja


sandy

heb je er weer wat valkjes bij of zijn dat wat ouderen fotos

maar het zijn wel hele mooie fotos

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat een schitterende foto's weer , en wat een genot om te zien hoe ze zo relaxed bij je zitten he ! Zo , ik heb weer genoten , grtjs Ann



Kimm

hoi anja,

ook ik heb weer genoten!!! mooi hoor en vonden de valkjes jouw haar ook mooi?  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Anja,

Wat gezellig dat je visite hebt gehad van Dorothé haar valkjes en dat ze lekker gelijk mee konden met douchen  ;D Wat een mooie valkjes hebben jullie en Dorothé toch !

Ik heb weer lekker genoten, ... hihi ... ik zag het gelijk, super voor jullie  ;D

Dikke knuffel voor alle valkjes  :-*

Liefs, Karin

danielle

Hoi Anja,
Wat een mooie foto's, je ziet ze gewoon genieten  :-* .
Wat grappig dat ze al kijken waar het water blijft als je ze in de douche neerzet, geweldig.

Maar, uhm, ik zie hier zeven valkjes  ??? . Je had er toch vier?



Groetjes Danielle

danielle

Citaat van: Kaatje op 28 september 2008, 16:27:22
Hoi Anja,

Wat gezellig dat je visite hebt gehad van Dorothé haar valkjes en dat ze lekker gelijk mee konden met douchen  ;D Wat een mooie valkjes hebben jullie en Dorothé toch !

Ik heb weer lekker genoten, ... hihi ... ik zag het gelijk, super voor jullie  ;D

Dikke knuffel voor alle valkjes  :-*

Liefs, Karin


Aha  ;D . Oeps daar had ik overheen gekeken  :-[ .
Nu zie ik inderdaad dat de valkjes van Dorothe zijn  :D .


Romy

Hoi Anja

Superfoto's hoor! Maar ik vraag me ook af waarom er nu 7 valkjes te zien zijn op de douchefoto's  ??? Hebben jullie logeetjes over de vloer??

Groetjes
Romy

Sharon

Hoi Anja

zoals altijd zijn het weer PRACHTIGE foto's! Ik heb er weer ontzettend van genoten  :-* Je hebt echt zo'n heerlijke valkjes, en hetzelfde geldt voor je bezoekers  ;D Echt prachtig zijn ze en ik geniet ervan ze zo te zien.

En dat gevoel... dat kennen we allemaal denk ik wel  :-* Heerlijk is dat.

Ik ben blij om te horen dat alles goed gaat. Balen van jeverkoudheid. Hopelijk gaat het snel over.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anke

Hoi Anja,
Wat een heerlijke foto's weer!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Súperleuk weer en ik dacht ook al dubbel te zien  :o ::) :P telde er nl 8!!!!  maar de valkjes van Dorothé natuurlijk, die vinden douchen ook net zo fijn!!!

Logeés is altijd weer erg gezellig  :D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Wouwie

Wat hebben jullie weer mooie foto's gemaakt.

Echt een genot om naar te kijken.

Ja dames goed opletten hoor!!!

Anja en Ton: Thanks!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje


Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

lynette

Whahah

Ik had het zelfde idee hey ik zie dubbel heb ik ergens overheen gelezen???

wat leuk lekker op vizite en dan nog mee mogen douchen ook ;D

Heerlijke foto's  ;D

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen