24 juni 2025, 16:59:19

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anja , lisa,Ton en Jeroen , wat een namiddag he , ik hoop dat je toch heel erg genoten hebt van het bezoek die je allemaal kreeg ,  de douchefoto's zijn fantastich zoals altijd en Anja je ziet je echt genieten van je 4 schatten , nou , leuk valkje van Wilma zeg ,  ;D ;D
Ik vind het ook super dat je het zo goed opneemt allemaal...je weet ook dat je valkjes zo'n lieve baasjes allemaal hebben terug en ze heeeeeeeeeel goed verzorgd worden he meid !
Weet je wat het voordeel is van weinig valkjes ? Dat ze meer individueel aandacht hebben he ...En je er toch evben veel van geniet he ! Er komt nu een moeilijke periode aan (alweer)
en ik hoop dat Ton de Chemo goed verdraagd , dat is van mens tot mens ! En dat daarna voor jullie een nieuw begin mag zijn !
Je moet echt positief blijven he meid en Ton ..ik hoop dat die stomme slecht cellen allemaal vernietigd zullen worden zodat het geen kans heeft om terug te komen , en het kan hoor...Ton kan echt helemaal beter worden daarna ...eerst wel wat ziek maar erna echt heel veel beter , laten we samen allemaal duimen dat het goed komt met hem ! Het kan toch niet altijd verkeerd gaan he ! Nu is het tijd om terug te vechten en zorgen dat ze jullie niet klein krijgen , toon maar eens wie je bent ....jullie komen er wel doorheen hoor ! Geniet ook maar veel van de 4 valkjes want je hebt dat ook zo nodig he meid ! En de rest komt wel allemaal terug goed hoor ! Morgen stuur ik de tentjes op die ik beloofde en ook nog naar iemand anders van het forum ! Ik heb er nog hoor !  ;D ;DVeel sterkte alvast voor morgen en slaap maar eens goed zodat je morgen fit bent om ertegenaan te gaan !
Sterkte ook Ton en zie maar dat je vecht , laat ze maar een poepje ruiken daar en laat ze zien wie je bent , niet opgeven daar he ! Doorgaan en vechten en positief blijven hoor en als je het moeilijk hebt mag je gerust de emoties laten doen hoor , het is niet goed alles op te kroppen , laat het eruit stromen als het moet , en je hebt een gezinnetje uit de duizend ...dus dat telt en jullie steun voor elkaar en liefde
overwinnen alles hoor ! STERKTE!!!!! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

We hebben ondanks alles toch genoten hoor. Dank je wel voor je compliment over de douchefoto's.

Leuk hè dat valkje van Wilma. Dat komt ook in de kooi te zitten.

De valkjes hebben allemaal superbaasjes gekregen.

De moeilijke periode daar komen we ook wel doorheen. We blijvenpositief meid.

Dank je wel voor je berichtje.

Groetjes anja

☺ Pita ☺

Ligt ff dubbel na het zien van het filmpje :P :)

Leuk die douche foto's!!

Anja

Hoi Petra,

Ik moest er ook om lachen hoor. Ik had de neiging er bij te zetten : Dat doen ze anders nooit ;D ;D ;D ;D

Dank je wel voor je compliment.

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Anja,

Heerlijke douchefoto's!

Je andere valkjes hebben allemaal een mooi plekje gevonden met schatten van nieuwe baasjes! Dat zal zeker een troost zijn.
En meteen foto's en (18+)filmpjes van alle kanten, geweldig!

Heel veel liefs, Gerda

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een positieve verhalen van iedereen, dat moet zeker een heel goed gevoel geven, ondanks dat het natuurlijk nog even een dubbel gevoel zal zijn !! Niet te geloven die Beauty en Macy, ... als er nu niet snel eitjes bij Anke komen dan weet ik het ook niet meer  ;)

Ook de douche foto's waren weer ouderwets gezellig en leuk, ik ben toch ontzettend blij dat jullie allemaal een valkje hebben kunnen houden !!

Ik vind jullie werkelijk allemaal kanjers ! Heel veel succes morgen in Nijmegen, dat de behandeling nu maar heel snel van start kan gaan !!

Liefs, X Karin

trienke

Hoi Anja

Wat een heerlijke foto's weer. Ik heb er echt van genoten

Groetjes Trienke

caro

Hoi Anja,

Wat een heftig weekend hebben jullie achter de rug. Jammer van de verdwenen mail :-\ , maar de valkjes hebben toch een plekje gevonden ;).

Ik heb wel genoten van de douchefoto's. Ze zijn erg leuk.

Veel sterkte morgen :-*

Groetjes

Caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mico

Hoi hoi Anja

Wat een lieve douche foto's heb je weer..wel  vreemd om te zien zo maar heel fijn dat je er toch van hebt kunnen genieten  ;) :D

Het filmpje van Beauty en Macy is schitterend haha wat een wipkippies  ;D

Groetjes
Miran en Corine

Bello

Ach Anja,

De Ytjes kijken op de foto's nog wat onwennig zo met zijn 4tjes.

Maar bij Yobi zag je dat ze al lekker aan het genieten is.

Veel sterkte morgen en je weet........

Voor afleiding gewoon de 2 clowns uit Limburg bellen!!!!!

Groetjes Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Ja riep je mij?

Bij mijn nieuwe baasje zitten

Hier waren we net boos op elkaar geweest

Liefs Yeentje
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*~Jeanine~*

Hoi Anja,Ton en Lisa,

Er wil iemand even laten zien hoe ze het maakt  :-*

Hallo Anja, Ton en Lisa

Even kijken of die gekke Baloo niet komt :P

Grrrrrr het had wat geduurd voor dat ze me snapte.
Het is toch logisch dat ik OP de kooi ook wil smikkelen ::) ;D

Kijk mij nou! Ik zit gewoon even mooi te wezen ;)

Even mijn sierlijk nekje laten zien :)

En nu is het genoeg Amanny! Ik wil met Zazou gaan spelen :D

Jullie meisje doet het super.
Het is echt een super lief megatam schatje.
Hoop dat jullie genieten van de foto's :-*

Liefs Jeanine en Amanny :-*

Mico

Ach wat supr lief de foto's van Dorothé en Jeanine  :D
Fijn te zien dat het zo goed gaat bij iedereen zeg.

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Gerda,

Dank je wel.

Ze hebben zeker allemaal schatten van baasjes gevonden en dat geeft een enorme troost.
Je plaatje vind ik prachtig.

Hoi Karin,

Het geeft ons zeker een goed gevoel. Superbaasjes zijn het hoor. We worden verwend met mooie foto's en updates geweldig gewoon.

Dank je wel. Het was wel wennen hoor douchen met maar 4 valkjes.

Hoi Trienke,

Dank je wel. fijn dat je hebt genoten.

Hoi Caro,

Idd erg jammer van de verdwenen mail. Ze hebben allemaal een plekje gevonden.

Fijn dat je genoten hebt en dank je wel voor de sterkte wens.

Hoi Miran en Corin,

Dank je wel het was wel vreemd om maar te douchen met 4 valkjes. Genieten doe ik toch met het douchen. Dat is zo mooi en rustgevend.

Dat hebben ze hier echt nog nooit gedaan.

Hoi Dorothé,

In het begin was het ook onwennig zowel voor hun als voor ons.
Ja dan bellen we het noodnummer.

Wat een prachtige foto's van Yeentje. Wat is hij toch een lekker ventje.

Dank je wel.

Hoi Jeanine,

Lisa's meissie..............wat lief. Ja ze is gewend om boven op de kooi ook voer te hebben. Hoezo verwend ;D ;D ;D

Geweldige foto's Jeanine dat doet ons goed. Dikke knuffel voor haar.

Hoi Miran en Corine,

Dat doet ons zo goed om dit allemaal te zien.

Groetejs Anja

Anja

Graag hebben wij het volgende verzoek.

Berichten en vragen over Ton kunnen jullie plaatsen in

Ton's boekje

Dank je wel alvast.

Groetjes Ton en Anja