18 juli 2025, 01:28:18

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

We denken aan jullie.
Hoop dat jullie nu wat meer duidelijkheid hebben.

Sterkte  :-*

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wij denken veel aan jullie ! Grtjs-sterkte , Ann

Ann

Anja

Hoi hoi,

Allereerst dank je wel allemaal voor jullie lieve woorden. Er zijn wel douchefoto's van gisteren maar deze zijn nog niet geplaatst.

We hebben niet zo'n goed nieuws gekregen. We zijn er zo van onderste boven dat we het nauwelijks droog kunnen houden.
Bij Ton is nu ook nog longemfyseem (hoe je dat ook schrijven mag) geconstateerd. En wat we nooit hadden durven denken is dat we de valkjes moeten herplaatsen.

We zijn er echt helemaal kapot van. Sorry maar ik kan er echt niet meer over zeggen.

Een heel verdrietige Ton en Anja en Lisa.

Kimm

21 april 2008, 21:00:46 #8193 Last Edit: 21 april 2008, 21:03:29 by Kimm
och lieve anja,

hier word ik helemaal stil van :-[
wat een verdriet, moet je alle valkjes weg doen? o meid dit is toch vreselijk zeg. ik weet niet goed wat ik moet zeggen nu. dit vind ik heel heel erg :'(  :'(  :'(
ik heb nu kippenvel over mijn hele lijf. niet te geloven....
en hoe gaat het nu verder met ton?

dikke dikke knuffel,
kim :-*  :-*  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

21 april 2008, 21:08:42 #8194 Last Edit: 22 april 2008, 07:55:48 by Monky
Lieve Anja, Ton, Jeroen en Lisa,

Wat een verdriet moeten jullie hebben op dit moment. Je wereld lijkt wel in te storten.
Ik ben bang dat geen enkel woord dat ik hier neerzet, jullie leed zal verzachten. Er zijn gewoon geen woorden voor.
Weet dat ik met jullie mee leef.

Er komen zeer zeker weer betere tijden voor julle, maar voor nu:

Heel veel liefs en sterkte aan jullie allemaal.

Erwin & Monique

Bello

Hoi meis,

We zijn enorm geschrokken van je telefoontje.....
wat een  :censuur nieuws.

We waren zaterdag nog zo fijn bij jullie op visite om de gedachten er ff af te halen......

Maar met zijn allen moeten we er wel uit zien te komen :-*

Voor Ton maar ook voor jou en Lisa is het echt verschrikkelijk valkjes zijn jullie lust en je leven, maar om deze stap te moeten nemen is verschrikkelijk.

Heel veel knuffels van Ivo en Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Jeetje , nee toch ...hier zijn echt geen woorden voor !
Lieve Ton Anja ,Lisa en Jeroen ..het is gewoon niet eerlijk !
:'( Sterkte

*~Jeanine~*

Mico

Hoi lieve Ton,Anja en Lisa,

Zoals we net al hebben gezegt vinden we dit echt verschrikkelijk voor jullie  :'( het is gewoon zo oneerlijk allemaal. Alsof de tijd waar jullie nu in zitten al niet verschrikkelijk genoeg is.Jullie zijn zo gek van jullie beestjes en dat moet dan ook weggenomen worden  :'(
Natuurlijk heb je nu geen andere keus want het is enorm belangrijk dat het met de longenfyseem van Ton snel vooruit gaat...maar het is echt verschrikkelijk.
De tranen staan ook bij ons in de ogen  :'(

Heel veel sterkte en een dikke knuffel  :-*
Liefs,
Miranda en Corine

margreet

hallo,

Anja en Ton, heel veel sterkte.

groetjes Margreet

☺ Pita ☺

Ooow wat erg aan de ene kant al het jonge grut en de vreugde.
En dan de andere keer zeide ...... jeetje wens jullie ook veel sterkte hoor.
Hoop dat jullie een goed thuis voor jullie valkjes zullen vinden.
En beterschap , groetjes Petra.

♪ Marlies

Hoi Anja, Ton, Lisa en Jeroen,

Het zit jullie momenteel echt niet mee.
Wat moeten jullie geschrokken zijn van dit bericht.
Hopelijk gaat het met  Ton snel weer beter.

Is er eventueel geen mogelijkheid om jullie valkjes in een buitenvolière te zetten, zodat je er toch ( wel op een andere manier dan ) nog van kunt genieten.

Ik wens jullie heeeeeeeeeeel veel sterkte !!

Groetjes Marlies

Gerda

Hoi Ton, Anja en Lisa,

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen!

Laat je goed informeren hierover. Longemfyseem betekent dat er geen rek meer zit in de longblaasjes. Maar dit betekent niet dat er een allergie is voor valkjes/vogels.
De meningen van longartsen zijn erover verdeeld wat betreft het houden van huisdieren bij alle vormen van COPD en emfyseem.

Bij mij is het ook een keer geroepen toen ik longontsteking had (heb elk jaar bronchitis en heb last van hooikoorts), maar toen ik er met de longarts over sprak vond hij het onzin.
Ik weet het, het is geen longemfyseem, maar toch, laat je goed voorlichten.

Misschien is door het stof dat de valkjes produceren de lucht minder schoon. Maar misschien helpen luchtverversers hierbij afdoende. Of misschien kunnen jullie tenminste een aantal valkjes houden.

Of anders zoals Marlies ook aangaf ze in een buitenvoliere zetten!

Liefs, Gerda

Annelies

Lieve Anja Ton en Lisa

Ik heb je een IM gestuurd ik vind dit zo erg  :'(  :'(  :'(  :'(

ik heb er geen woorden voor

Liefs Annelies

*Manon*

Hoi Anja,

Wat een bericht!!
Ik kan me goed voorstellen dat jullie er helemaal kapot van zijn.
Zo'n heel fijne afleiding als wat de valkjes nu onder andere voor jullie betekenen, wordt jullie nu afgenomen.

Natuurlijk staat de gezondheid van  Ton voorop, maar dit had inderdaad niemand durven denken.

Ik wens jullie heel heel heel veel sterkte.

Groetjes Manon