25 juni 2025, 22:37:19

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Monky

Citaat van: Anja op 11 april 2008, 19:30:07
Dank je wel. We genieten idd van de vogies.

Het gaat zijn gangetje hier he. Wachten wachten en nog eens wachten. Om gek van te worden.

Hi Anja,
Ik weet als geen ander wat je bedoelt :-\ Jullie hebben gelukkig veel afleiding. Is Ton trouwens ook met de vogels bezig? Of is dat meer jou ding? Ik hoop dat hij ook een beetje afleiding weet te vinden.

Zou jij een aparte foto van je fallow willen plaatsen? Ik zou hem graag even bewonderen als hij niet nat is  ;D

Alvast bedankt  :-*

Groetjes,
Monky

Wilma1

Hoihoi,

Hoe bevalt het de nieuwkomer zijn huisje vol vriendjes  ;D lekker ravotten, mss kroelen etc. ik denk dat ie nú al niet meer weg zou willen uit jullie paradijsje  :D

Redden jullie het een beetje samen, mijn gedachten flits vaak even richting jullie!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Anja ....
Zijn de valkjes al aan 't douchen of is dat morgen ? Grtjs
Ik kijk al uit naar je volgende fotosessie , hihi !
Ik heb in mijn vorig berichtje de foto geplaatst en ook in mijn eigen boekje van het mandje he ! Ik vind het persoonlijk heel handig voor valkjes en ze zitten daat heel graag in en op en kunnen er ook heerlijk lang in om te klimmen en te poesen enzo ,...en het kattengras erin , heerlijk vinden ze dat !
Grtjs Ann

Peggy

Lijkt me idd erg slopend Anja,al dat wachten. Dat ze maar beginnen ja!
Nogmaals heel veel sterkte voor jou en je beste maat!  :-*

Liefs Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Bello

Om te laten weten dat we heeeeeeeeeeeeeeeeel veel aan jullie denken.

Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Anke,

Dank je wel meid. dat proberen we ook.

Hoi Dorothé,

Maandag ga ik bellen. Ik ben het nu zat >:( >:( >:(

Graag gedaan hoor.

Hoi Ann,

Het is verschrikkelijk. Ik kan er niet tegen. Mijn lontje is nog maar heeeeeeeel kort.

Dank je wel voor je mooie foto's. Nu heb ik een beetje een idee hoe het er uit ziet.

Hoi Monique,

Nee de valkjes zijn van ons beide en we zijn er allebei mee bezig. Ton mss nog wel meer als ik.

Speciaal voor jou heb ik een paar foto's gemaakt. De eerste 8 daar staat Yubel op die niet nat is. Hoop dat het goed is. Zo niet dan geef je maar een gil.

Hoi Wilma,

Yabber is al helemaal gewend en gaat steeds meer op ontdekkingsreis. Zijn zus Yesni die bedelt bij Yubel als ze de kans krijgt.

We redden het wel. We hebben genoeg dingen te doen en te regelen. Morgen gaan we (als het niet regent) gezellig naar Chantal. Even weg van alles.

Hoi Ann,

Normaal gesproken douchen we de valkjes op zondag. Ik weet niet of we de valkjes morgen douchen omdat we 's middags naar Chantal gaan.

Het is een erg mooie mand hoor Ann. Mijn fotosessie komt vandaag nog.

Hoi Peggy,

Verschrikkelijk is het echt waar.

Dank je wel meid.

Hoi Dorothé en Ivo,

Dank je wel. Jullie zijn echt 2 schatten hoor.

Groetjes Anja

Wilma1

Ik hoop dat het droog blijft voor jullie ;)  en dan een fijne dag hebben bij Chantal  :D

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Dank je wel. Wij hopen het ook.

Groetjes Anja

Anja

Anja

Anja

Anja

Anja

Geniet ervan zou ik zeggen.

Groetejs Anja

margreet

hallo Anja,

Dat waren weer een heleboel mooie foto's, ze hebben het lekker naar hun zin.
Morgen lekker er even uit, wachten duurt ook zo lang.
Spannende tijd, hoop voor jullie dat het maandag positief uitpakt.
Sterkte.

groetjes Margreet

Little Cockatoo

Wouw wat een mooie valken zeg. En wat leuk die bloemetjes ramen we zijn ze daar fanatiek mee. Echt super.

Gr. hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka