25 juni 2025, 16:54:07

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Lieve lieve Anja...

Ik ben er eigenlijk gewoon sprakeloos van...

Heel, heel veel sterkte.. Wij bidden voor jullie!

Lieve Anja, Ton, Jeroen en Lisa..  Vecht samen...

sorry, weet echt niet wat ik moet zeggen......

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mandy

Vreselijk, vreselijk, vreselijk Anja! :o :'(
Je hoopt zo dat het goed is en dan verschijnt dat gat in de vloer en val je in een diep gat... :(
Het is zo ontzettend schrikken, er gaat van alles door je heen. Je gedachten vliegen continue alle kanten op van allerlei mogelijke cenario's. Je hebt er niks aan want je weet niet hoe het allemaal zal gaan maar je kan er niks aan doen. Behalve hoop, moed en heel veel kracht houden en elkaar goed en liefdevol steunen in deze o zo moeilijke periode. Dat wens ik jullie dus ook toe, ontzettend veel sterkte!!! :-*
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Valerie

:'( Ik weet echt helemaal niet wat ik zeggen moet, Anja.  :-[
Ik heb een tijdje niks meer gelezen hier.
Toen ik in het buurthuis las dat je het moeilijk had, dacht ik dat het met je revalidatie te maken had. Helemaal niet bij stil gestaan dat er wat ergers aan de hand was, tot ik vandaag een berichtje van Margreet las, die me aan het denken zette.
Ik schaam me diep dat ik niks gelezen heb. Anders had ik ook mee kaarsjes gebrand en samen voor Cobie EN ton een gebedje gedaan.
Wat verschrikkelijk nieuws. Ik kan me heel goed indenken dat jullie wereldje nu in mekaar stort.
Anja, als er iets is wat ik voor je kan doen.
Als je graag hebt dat ik een kaartje naar jullie stuur (doe ik heel graag), IM me je adres dan maar even.
Ik hoop zo ontzettend voor jullie dat die uitzaaiingen weggehaald kunnen worden en dat Ton niet veel last van de chemo krijgt.
Dit is echt zo oneerlijk!
Anja, Ton, Lisa en Jeroen...

Heel veel sterkte!

Anja

Hoi hoi,

Bedankt voor al jullie lieve woorden. Dat doet ons echt goed.

Vandaag hebben we een kaartje ontavngen zonder afzender. Ik zal een foto plaatsen van het kaartje.
Aan degene die dit kaartje heeft gestuurd dank je wel. Heel lief dat je aan ons denkt.

Morgen komt Yabber. Daar kijken we nu erg naar uit. Yesni doet het echt erg goed.

Ook Yeentje doet het goed. Hij begint nu met fluiten en dat is zo lief.

Yunah wipwapt met Yobi en als die 2 bezig zijn dan verzamelen alle mannen zich rondom hen. Dat is zo'n komisch gezicht.

Groetejs Anja

♥Debby♥

Wat heerlijk dat alle nieuwe valkjes zo goed opgenomen worden door de andere Y-tjes ... Voor morgen alvast veel plezier.. ik hoop dat Yabber zich net zo blij gaat voelen bij jullie thuis!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Anja ...je bent een supermeid hoor!  Bedankt voor je lieve berichtje ,  ...ik hoop dat het gaat een beetje , ..fijn dat  Yesni het goed maakt en dat jullie morgen Yabber gaan ophalen bij Caroline ,  even wat afleiding zal deugd doen he ! Alvast veel geluk met Yabber ,  ik weet zeker dat ie heel gelukkig gaat worden bij jullie ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Anja,

Nu pas lees ik dit vreselijke nieuws.
Het leven is echt zo oneerlijk!!!
Ik heb er echt geen woorden voor. :'(.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden!

Leuk dat Yabber morgen naar jullie toe komt.
Probeer er een beetje van te genieten eh meid!
Vind het wel fijn dat je nieuwkomers zo goed worden opgenomen in de groep, schattig dat Yeentje begint met fluitjes. :) Altijd leuk om te horen he.

Groetjes Sally

Groetjes Sally

Sanna

Lieve Anja en Ton,

Wat vreselijk dat het nou toch deze uitslag moest zijn. Heel veel sterkt in deze moeilijke tijd. Het is inderdaad niet eerlijk dat mensen dit mee moeten maken. Ik denk aan jullie.

Liefs, Sanna

Mico

Even een knuffel van ons !

Liefs,
Miran en Corine  :-*

Annelies

Hoi Anja

Ondanks de donkere dagen wil ik je toch veel plezier wensen als Caroline die kanjer komt brengen.

Je hebt er echt weer een kanjer bij om lekker van te gaan genieten.

Veel plezier en weer veel succes  :-*

Liefs Annelies

Wilma1

Een prettige afleiding morgen met Yabber, die wordt gebracht  :) hij krijgt in één keer een hoop vriendjes  ;) en jullie een supermooi valkje erbij  :D

(we hebben elkaar lang gesproken gisteren, voordat men denkt: "wat een koel berichtje")

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Karin

Lieve Anja en Ton,

Wat een rotnieuws zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik denk aan jullie. Ik las het nu pas omdat ik de dagboekjes niet zo bij hou  :-[

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Romy

Hoi Anja

Fijn om te horen dat jullie toch wat plezier en geluk vinden bij de valkjes. Dat is toch wel een goede afleiding blijkbaar.
Daar ben ik echt heel blij om!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Debby,

Je hebt je eigen naam zie ik nu.

Yabber gaat zich zeker blij voelen dat weet ik zeker. Hij mag morgen dan ook gelijk mee douchen.

Hoi Ann,

Graag gedaan hoor. Caroline komt Yabber brengen. Ik kan haast niet wachten.

Hoi Sally,

Dank je wel voor je lieve woorden. Doet ons goed.

Nieuwkomers worden hier gelijk opgenomen in de groep. Geen probleem. We gaan zeker van hem genieten.

Hoi Sanna,

Dank je wel voor je lieve woorden. Het doet ons goed. We gaan ervoor want we gaan samen 100 jaar worden.

Hoi Meiden,

Dank je wel. Dat kunnen we goed gebruiken.

Hoi Annelies,

Dank je wel meid. Je bent een toppertje hoor. Genieten gaan we zeker van Yabber.

Hoi Wilma,

Niemand zal denken wat een koel berichtje. Yabber wordt idd een aangename afleiding.

Dank je wel voor je mooie gedichtje.

Hoi Karin,

dank je wel voor je lieve woorden. Je kunt niet alles bijhouden hoor. Ik vind het al erg lief en geweldig dat je aan ons denkt. Dank je wel.

Hoi Romy,

Je moet op een gegeven moment je gedachtes gaan verzetten......anders lukt alles niet meer.
Zoals ik al eerder schreef...............we gaan ervoor want we gaan samen 100 jaar worden.

Groetjes Anja

trienke

Hoi anja

sorry dat ik niet eerder heb gereageerd.
Ik vind dit echt vreselijk voor jullie.
Ik weet wat je meemaakt. Ik maak hetzelfde nu mee met me oma :'( Borstkanker, en moet volgende week ook aan de chemo.

Het leven is gewoon niet eerlijk. IK zal extra veel voor jullie duimen, en aan jullie denken.

Heel veel sterkte de komende tijd nog. en hoop dat alles nog goed komt.  :-*

Liefs trienke