22 oktober 2025, 00:50:44

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Anja,

Wat lief dat je ons dit even wilt laten weten terwijl je hoofd zelf al helemaal overloopt !! Je bent echt een kanjer en Ton ook, ... ik hoop dat de pijn vannacht een beetje te doen is !! We blijven voor jullie duimen en enorm sterk aan jullie denken !!

:-* :-* :-* Karin en Rick

Bello

Hoi Anja en Ton,

Fijn jullie gesproken te hebben, en Ton laat je lekker verwennen door je vrouwtjes.

We hopen dat jullie toch vanacht kunnen slapen, zo zie je maar dat er meer mensen aan jullie denken dan dat je weet.

Groetjes Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Anja ...hopelijk kunnen jullie een beetje slapen he ondanks de pijn  , en waarschijnlijk zal Ton toch iets krijgen tegen de pijn ? Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het ermee overgaat he...veel beterschap alvast aann Ton en hopelijk kan ie ook een beetje slapen en gaat het morgen toch iets beter met hem ! Ik wens jullie allemaal alvast al veel sterkte en liefde en warmte toe en ik brand nu terug nog een kaarsje op voor jullie zodat alles beter gaat terug ! Grtjs en slaapwel hoor ! Probeer het alvast zodat je morgen toch genoeg energie hebt voor Ton en je gezinnetje ! Grtjs Ann

Monky

Hi Anja,

Ik wilde je even bedanken voor je kaart, maar nu lees ik dat Ton met spoed geopereerd is. Ik kan niet zo gauw vinden wat hij heeft, maar ik wil jullie en vooral Ton even via deze weg heel veel sterkte wensen en we hopen allemaal op een voorspoedig herstel.

Ik wil je nogmaals bedanken voor je lieve kaart al valt het helemaal in het niet bij de huidige gebeurtenissen bij jouw thuis.

Heel veel sterkte jullie allemaal.

Liefs,
Monique :-*

♥Debby♥

Lieve Anja,

wat fijn dat je even een berichtje hebt gepost.. Ik hoop van harte dat Ton vannacht wat kan slapen en dat hij snel kan herstellen van de operatie..

Ton, sterkte en zet hem op..

Lisa, jij natuurlijk ook veel sterkte met en voor papa..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik hoop dat jullie een rustige nacht gehad hebben en dat jullie toch wat hebben kunnen slapen ! Heeft Ton niet te veel pijn gehad ? Hopelijk is het iets beter vandaag ! Hopelijk kan je vandaag een beetje van de zon genieten ook
of eens buiten komen om te ontspannen en met de valkjes genieten he ! Veel beterschap en hopelijk revalideert Ton goed he ! Grtjs Ann

Anja

Dank je wel allemaal. Het is geen doen om jullie allemaal 1 voor 1 te bedanken. Ik vind het echt helemaal toppie dat jullie zo meeleven.

De nacht was een hel. Slapen................wat is dat vraag ik me nu af. Maar we moeten door. Gelukkig dat de kids al groot zijn en mee kunnen helpen. Anders zou ik het niet redden.

Hij heeft nu erg veel pijn........veel meer als gisteren. De wond ziet er netjes uit. Heb die net moeten verzorgen.

Nu gaan de spannende weken van start........dat is nog veel erger,

Groetjes en dikke knuffies voor iedereen,

:-* :-* :-* :-* :-*

Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ....jeetje toch , wat moet het inderdaad een hel zijn als je zoveel pijn hebt ...maar je moet er wel door he , en fijn dat je dat zelf kan verzorgen he ! Gelukkig zijn jouw kids al groot en verstandig genoeg en kunnen ze je wat bijstaan !
Ja meid , je moet erdoor , en probeer om ondanks de ellende
toch het beste er van te maken ,  ook jezelf niet vergeten he meid  en wens Ton veel sterkte en veel beterschap en de eerste dagen zijn het ergste...je moet het me niet zeggen hoor ! De eerste week is het meest afzien en dan zal het beetje bij beetje minder pijn beginnen doen he ...daarna zie je wel hoe het verder evolueert he meid , probeer toch om allebei de moed niet te laten zakken he !

Even een klein updateje

We gaan vandaag de beton gieten voor de voiliere zodat we maandag kunnen starten met de eerste paaltjes ? Hopelijk ! Met Suske en Wiske is alles ok , ik zet wel nieuws in je boekje want je zal niet alles kunnen bijhouden he ! Zit daar maar niet over in hoor meid , het belangrijkste is dat Ton beter wordt en dat Jij en de kids en de beetjes veel aan elkaar hebben samen met Ton en jullie slaan je hier wel doorheen he ! Het moet he ! Grtjs Ann

Monky

Hi Anja en Ton,

Heel veel sterkte met de pijn, verzorging en alles wat bij een goed herstel komt kijken. We denken aan jullie.

Liefs,
Monique

Romy

Hoi Anja

Ik ben ontzettend blij dat de operatie goed is verlopen! Vannacht heb ik verschrikkelijke dromen gehad en ik was heel bang om hier te komen kijken. Maar gelukkig is het goed gegaan!

Ik wens jullie hele gezinnetje heel veel sterkte om deze moeilijke periode door te maken...

Groetjes
Romy en Flupke

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Lieve Ton en Anja (En natuurlijk Lisa en Jeroen),

Heel veel sterkte in deze tijd van wachten op uitslagen!

Ik hoop dat de pijn snel wat wegtrekt en dat jullie de slaap weer kunnen vatten. Probeer van een goede uitslag uit te gaan en probeer positief te blijven.

Heel veel liefs en sterkte,
Gerda

margreet

hallo Anja en Ton,

Weet niet precies wat er aan de hand is met Ton maar wil hem toch sterkte wensen .
Anja, lieve groetjes en hoop voor jullie dat de uitslagen positief zijn.

groetjes Margreet

*Petra*

Hoi Anja, Ton, Lisa en Jeroen,

Veel sterkte deze tijd voor jullie allen, we hopen dat jullie vannacht een betere nachtrust krijgen.

Liefs Petra en Demi

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Kom je gewoon even sterkte wensen en vertellen dat we bidden dat je lieve man en vader van je kinderen voorspoedig hersteld en de uitslagen waar jullie op wachten positief voor jullie zal zijn.

Denk aan jullie.