23 mei 2024, 08:05:18

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anja ....ik vind het ook heel jammer voor je maar het was je zo gegund hoor meid ! Ik vind het zo jammer zeg !

Ik hoopte echt dat Cato een popje was voor je ! Hopelijk vind je een ander lief schattig valkje  die Yeentje gaat noemen !
Vast wel he ! Maarja het is nu niet anders he meid ! Je had het nogthans echt wel verdiend hoor ! Genoeg nu ....hoe is het met de andere valkjes , en Trixie en Yunah ,en Beauty en Macy,yellow,y..................?? Hopelijk allemaal goed en ook met jou anders ! Grtjs Ann




Anja

Hoi Ann,

Erg jammer.

Alles is goed hoor. Met de birdies en met mij. Ben wel erg moe want ik heb eigenlijk te veel gewerkt  ::) ::)  ::)

Morgen weer vroeg op want we gaan naar Dorothé. Zondag slaap ik lekker uit en maandag ben ik vrij.

Groetjes Anja

Anja

Hoi hoi,

Na een slapeloze nacht  ;D ;D ;D ;D ;D hebben we besloten om Yeentje toch hier te houden.

Ik moest alleen nog een accoord geven. Ton en Lisa wilde hem persee houden maar ik wilde geen mannen meer in mijn mini NOP ;D ;D ;D ;D

Aangezien ik de smekende gezichten niet kon weerstaan heb ik er maar mee ingestemd. ::) ::) ::) ::)

Vind het stiekum niet zo heel erg hoor.

Dus vanaf nu hebben we 15 valkjes en blijft Yeentje lekker hier. Hij krijgt ook de naam Yeentje.
Hij blijft ook mooi op gewicht want hij weegt elke dag 82 gram.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Het kon ook niet uitblijven ;D ;D ;D ;D
Ik vind het heeeeell leuk voor jullie dat hij toch blijft!!!
Nu is Yeentje toch een feit :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Ach, wat leuk!!!!

Echt super voor jullie.  :D

Gefeliciteerd.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Anja,

YES YES YES YES YES YES YES v YES YES YES YES !!!!

Ik wist het, ik wist het Ik wist het, ik wist het Ik wist het, ik wist het Ik wist het, ik wist het Ik wist het, ik wist het  ;D ;D ;D

Ik weet niet wat het was, maar ik had dus echt al zo'n gevoel !! Wat super zeg dat jullie Yeentje toch houden, echt een welkome verrassing hoor en ik ben werkelijk heel erg blij voor jullie  :D :D :D

Ook heel fijn voor Yeentje natuurlijk, hij was al zo lekker opgenomen in de groep !! Je hebt een heel wijs besluit genomen  :D

Groetjes, Karin

Saar

Gefeliciteeeeeerd :D
Groetjes Saar :-*

Annelies

okay toch blijven gaaf gefeliciteerd ga lekker van hem genieten  ;D

Gr. Annelies

Anja

Hoi Anke,

Nee idd.

Wij vinden het ook kei leuk hoor.

Hoi Caroline,

Dank je wel.

Hoi Karin,

Jij weet niet wat het was :o :o :o :o Ikke wel hoor................je glazen bol ;D ;D ;D ;D

Hoi Saar,

Dank je wel.

Hoi Annelies,

Dank je wel.

Groetejs Anja

Kimm

hoi anja,

stiekem had ik hier op gehoopt ;)



MET YEENTJE!!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Coco en Chantal

O wat een super goed neiuwssssssssssssss dat yeentje bij jullie blijft wonen  :D

Denk er wel om wees goed voor mijn kleinkind ;D ;D, Oma komt snel een keertje kijken  ;D
Groetjes Chantal en de valkjes


*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Niks is zo moeilijk als smekende snoetjes te weerstaan  ;D ;D

Hartelijk gefeliciteerd met jullie Yeentje.
Ik ben heel erg blij voor jullie :-*

BaUkJe

Dus toch nog een yeentje ;) Leuk hoor!!!!

En een gaapje van Arie ;)

♪ Marlies

Hoi Anja, ;D

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Ik had al wel zo'n vermoeden dat je hem toch niet terug zou doen. ::) :P

Ach, wat maakt het uit....een man meer of minder. :P

Veel plezier met Yeentje.

Groetjes Marlies  ;)

Bello



Gefeliciteerd met jullie Yeentje!!!

Echt een super huisje heeft hij gevonden!!

Goed zeg dat hij op gewicht blijft.

hihihi ik zie die smoeltjes al voor me van Ton en Lisa en ook die van Jeroen hoor ;D

Tot morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ivo en Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel