29 juni 2025, 13:20:37

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Ann, Sally en Kim.

Ze staan op Photobucket en ze komen er aan.

Stelletje ongeduldige ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anja

Anja

Anja

Anja

Geniet ervan.

Groetjes Anja

sandy

wat een mooie fotos weer en je een mooi stel valkjes :-*

Mico

Hoi Anja,

In één woord GEWELDIGGGGGGGG we vinden het gewoon schitterend hoe jullie valkjes genieten  ;D ;D
Ze hadden geen beter huisje kunnen vinden als bij jullie....en mooie foto's van Trixie op je handen tijdens het douchen

Veel liefs,
Miran en Corine

Kimm

oh anja! wat is dit weer geweldig :o  :o
zo mooi allemaal en ik vind die foto waar jij met alle valkjes opstaat ook super! en die foto waar een valkje helemaal verwilderd eruit ziet vind ik ook erg komisch. ze zien er zoooo mooi uit!!!
8)  8)  8)   8)  8)
super!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

natacha

Hallo Anja

Wat is dit weer genieten hoor, ik heb mijn vriendin erbij geroepen om naar jouw fotos te zien, ik moet haar namelijk nog altijd overtuigen voor een de valkje. Maar ik heb het gevoel dat het gaat lukken.
Ook zij vond de fotos heel mooi.

Groetjes
Natacha

Wilma1

Mijn favoriete zeepje is op  ::)  :-\

:o  ;D WAAAAHAHAHAHAHA, cóóóóóól  8) 8) 8) 8)

Ohw geweldig weer en toch elke week anders!!!!  ;D

Die druppels, zóóóó mooi net parels  :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Anja .whaaaawhaaaaaaaaa....leuk zeg !
Wat heb ik weer genoten van die lieve mooie valkjes tijdens het douchen ! n wat een mooie foto's allemaal op je arm al
14 valkjes he ! En wat zijn ze aan het genieten allemaal !
Dat hebben ze alweer gehad daar he ! Ik moet ze nog douchen maar da's voor straks ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Anja

Wees er maar zeker van dat ik genoten heb  :D :D :D :D
Superfoto's hoor!!!!!!  :-*

Groetjes
Romy

*Yvon

20 januari 2008, 17:02:32 #6852 Last Edit: 20 januari 2008, 19:17:06 by *Yvon
Hoi hoi

Ook ik heb weer genoten van die heldere waterparels op de valkjes !!  ;D
Het blijft leuk om naar te kijken hoe ze lekker van een doesje kunnen genieten.  :D
En daarna heerlijk met z'n allen met een verfrissend gevoel opdrogen en poetsen.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Hallo Anja,

Ongeduldig? Ik?  8)

Je foto's waren weer in 1 woord: geweldigfantastischsupermooi.
Ik heb er met volle teugen van genoten! en zo mogen er nog veeeeeeel reeksen komen, want ik krijg er maar niet genoeg van. Echt prachtig om jouw valkparkietjes zo te zien genieten.
en die super mooie water pareltjes, fantastisch!!!

Die laatste foto die wilma heeft geplaatst : De elvis kuif is weer helemaal in :P.
Grappig!!! :D

Groetjes Sally

Dafrinja

Hoi Anja!!

Wat een prachtige fotos weer! ik zie trouwens dat Trixy de plek op de doucheslang heeft overgenomen. ;D

Vraagje nog even: ik neem aan dat je de flits gebruikt bij je foto's, maar hoe krijg je t dan voor elkaar dat de gele/lichtgekleurde valkjes niet als een lichtbal op de foto komen te staan?? ??? Daar heb ik nou altijd last van, bij Lizzy dus, die is cinnamon-bont... :'( ??? ::) :(

Maar ehh, ga dus zo door...we blijven ervan genieten. Je hebt ook zulke prachtige exemplaren ertussen zitten....De mooie spierwitte Trixe, 'big kuif' Macy en ga zo maar door.
Knuffies voor ze allemaal!!!!! ;D :-* :-* ;D

Groetjes Dafrinja