16 juli 2025, 15:15:25

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Anja

Prachtige foto's heb je geplaatst! Het is telkens genieten hoor!!
Ik wil je ook bedanken voor het aanbod om te komen valkjesdouchen, dat had ik nog niet gedaan  :-[
Jammergenoeg woon ik heel ver van je vandaan  :'(
Gelukkig kan ik elke zondag genieten van de foto's  :D Dat maakt heel veel goed!

Groetjes
Romy

Caroline

Misschien valt Macy wel op roodborstjes.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Anja,
Wat een genot is het toch om naar al je spelende valkjes te kijken ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

hihi,

Het ene blok van Anja daar zitten nu onze Jannes en Catka in (ff geleend), omdat wij geen goed blok konden vinden.

Anja,

Oh heerlijk om die foto's te zien en inderdaad ze zijn in het algemeen rustig en foto's maken vinden ze helemaal niet eng.

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Silke *

Hoi Anja,

Het wachten was zéker de moeite waard! Ik heb van elke foto genoten, geweldig! Eneh, jaja, er worden daar koppeltjes gevormd bij jou  :o Ik wil wel eens weten of jij binnenkort met kleintjes ligt  :)

Mooie foto's!!

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hey Anja ..wat een gezellige valkjesmeeting daar bij jou ....zo altijd met z'n allen gezellig bij jou en ja ....en of er koppeltjes gevormd worden ....daar kan je niet aan weerstaan he ...en gaan er kleintjes komen volgend jaar ? Grtjs Ann

Sally

Hallo Anja,
Ik heb ook weer een paar pagina's terug moeten bladeren.
Je hebt weer prachtige foto's geplaatst. Wat hebben ze het daar goed zeg. Lekker gezellig boeltje ginder. :D
Ik heb ervan genoten!

groetjes Sally

Anja

Hoi Marlies,

Dank je wel voor je mooie en vooral lieve compliment.

Yingo heeft het erg naar zijn zin en hij is ook erg lief. Hij is ook erg slim want als hij naar me toe vliegt en ik steek mijn hand op dan weet hij dat hij niet mag landen en dan gaat hij terug naar de kooi.

Hoi Eugenie,

Dank je wel en tja......soms komt er wel eens wat tussen.

Er komen zometeen douchefoto's.

Hoi Natacha,

Ik begrijp je wel hoor. En lawaai...........wat is dat?
Ik vind dat ze hier weinig lawaai maken voor 13 valkjes.
Misschien als je in de toekomst groter gaat wonen dan is dat voor jou ook wel weggelegd zeker weten.

Hoi Romy,

Dank je wel. Het aanbod blijft staan hoor. Mocht je ooit in de toekomst in de buurt zijn.................

Hoi Caroline,

;D ;D ;D ;D ;D wie weet.

Hoi Anke,

Dank je wel hoor.

Hoi Dorothé,

Dank je wel.

Hoi Silke,

Gelukkig zeg. Binnenkort niet hoor maar wie weet in de toekomst.

Hoi Ann,

Dank je wel. Wie weet of er klientjes gaan komen. In de toekomst misschien.

Hoi Sally,

Dank je wel hoor. Gezellig dat is het hier wel.

Groetjes Anja

Anja

Ik heb ze eerst met de plantenspuit gesproeid waar aloe vera in zat en daarna nog even onder de douche.

Yingo

Yeuntje en Beauty. Hier zie je duidelijk het verschil tussen die 2.

Beauty

Kaatje

Hoi Anja,

Jippie, ook bij jou weer lekker foto's kijken straks !! Dat worden dus 2 boekjes in de gaten houden, ik wacht nu alweer met spanning af, ik vind de douche foto's van jou en de valkjes elke keer weer helemaal het einde  :D

Doe maar rustig aan en ik wacht heel geduldig af en ik geniet gewoon alvast van de gedachte  :D

Wij spreken gewoon snel een keer af dat we eerst een keer naar Helmond komen want een keer douchen met de valkjes lijkt me toch wel een hele geweldige ervaring hoor  :D Maar alles op zijn tijd, de valkjes lopen niet weg en jullie gaan vast niet verhuizen  ;)

Groetjes Karin  :-*

Kaatje

30 december 2007, 16:37:00 #6175 Last Edit: 30 december 2007, 17:54:52 by kaatje98
Hoi Anja,

Hihi, nou dat is wel heel erg snel, .... ik dacht dat je ze nog moesten gaan douchen, ... dit is dus echt geweldig !!! Er komen vast nog meer foto's maar deze zijn al heel erg gaaf, ik ga ze snel nog een keer opnieuw bekijken  ;D

Groetjes Karin

Anja

Hoi Karin,

Het eerste deel staat er al. We bijna gelijk ons bericht gepost.

Het is goed hoor dat jullie eerst hier komen. Ik verneem via de mail wel wanneer dat is. Jou valkjes mogen gerust mee hoor als je dat wilt.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Het lijkt wel alsof de valkjes niet echt opgezet zijn met de plantenspuit en dat ze aan het wachten zijn tot 'the real stuff' begint  ;D
Geen eentje gaat er echt uit de bol... Ik ben benieuwd naar de volgende foto's!
Nogmaals bedankt voor je aanbod en ik ga het zeker niet vergeten hoor, wat een prachtig aanbod, bedankt!!! :-*

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Er komen er nog meer hoor. Ben nu voor het eerst aan het uploaden via photobucket.
De volgende serie is ook nog met de plantenspuit en daar gaan ze wel uit de bol hoor.

Groetjes Anja

Anke

Mooi,mooi,mooi en er komt nog meer, joepie!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes