20 mei 2024, 15:15:33

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

♥Debby♥

He.. een nieuwe rijst voor de Y-tjes.. hahaha.. ik zat net vanmiddag te bedenken dat ik morgen wel weer even notenrijst kon koken..  leuke foto's weer Anja!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Silke *

Hoi Anja,

Geen probleem hoor, maar ik denk wel dat Yingo een goed gewicht zal hebben!  ;)
Trouwens, je afbeelding daar, is dat nieuw?
Héél mooi hoor, en die bewegende beelden  :o :o

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

De foto's zijn weer SUPER!!
Zoals gewoonlijk ;D

Groetjes,
Jeanine.

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een prachtige baby valkjes hebben jullie op het oog zeg en natuurlijk ga ik zeker heel hard voor jullie duimen ! Owhhh echt heel erg spannend, ik hoop dat jullie wens uitkomt meid en jullie straks 2 hele lieve nieuwe valkjes kunnen gaan ophalen !

Wat een heerlijke foto's, Rico en Paco hebben vanavond ook weer lekker notenrijst gekregen en dat blijft een feest hoor !! Rico lijkt alles op te kunnen en eet veel en veel meer dan normaal, hij weegt overigens 89 / 90 gram ( net gewogen ) en zit toch nog zo'n 4 a 5 gram onder zijn normale gewicht !!

Heerlijke foto's weer, .... echt een genot om naar te kijken hoe ze zo lekker aan het schranzen zijn !!!

Groetjes Karin

Anja

Hoi Debby,

Dank je wel. Deze rijst valt ook in de smaak hoor. Het is het proberen waard.
Variatie in de keuken van de Y-tjes ;D ;D ;D

Hoi Silke,

Mijn avatar bedoel je? Ja die is nieuw. Heeft mijn dochter voor me gemaakt.

Hoi Jeanine,

Dank je wel hoor.

Hoi Karin,

Mooi zijn ze hè. Op de ene (een Cartiervalkje) moeten we ruim 1 jaar op wachten maar dat is ze waard hoor.

Deze rijst is het proberen waard. Ze vielen aan alsof ze dagen niks hadden gegeten.
Ondanks zijn "ziekte" heeft Rico toch een mooi gewicht.

Fijn dat je ondanks alles toch nog van de foto's hebt genoten.

Groetjes Anja

Caroline

 :o Wow!! Wat gaaf Anja, je avatar!! Super.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Silke *

Hoi Anja,

Ja, avatar dan  ;D
Hij is echt prachtig! Zeg het maar tegen je dochter!!

Groetjes
Silke x

Kaatje

Hoi Anja,

Dat vergat ik inderdaad nog te zeggen want ik zag ook gelijk een hele andere avatar .... Super gedaan meid, hij is werkelijk schitterend !!!

En ik heb er zeker van genoten, ....altijd fijn om die deugnieten zo heerlijk bezig te zien en optimaal te zien genieten  :D

Groetjes Karin

Anja

Hoi Caroline, Silke en Karin,

Dank je wel ik zal het tegen Lisa zeggen dat jullie hem erg mooi vinden.
Ze kwam het ook heel trots laten zien wat ze had gemaakt.

Groetjes Anja

Silke *

Haha, maar ze mag er best trots op zijn hoor!
Ik zou zelf niet weten hoe je een "filmpje" kan maken  ;D

Groetjes
Silke x

Romy

Hoi Anja

De nieuwe rijst valt blijkbaar héél goed in de smaak bij de valkjes! Als ik nog eens in een grootwarenhuis ben, ga ik er toch ook even naar op zoek gaan :)
De avatar die je dochter gemaakt heeft, is echt prachtig! Ik weet zelfs niet hoe je die avatar moet instellen, laat staan zo'n bewegende! De complimentjes voor haar werk hoor!!

Groetjes
Romy

Sharon

Hoi Anja,
wat een leuke smulfoto's heb je gemaakt zeg! Echt super. Je ziet duidelijk dat ze het heerlijk vinden. Het is weer eens iets anders dan douchefoto's  :D Ik vond het echt leuk om naar te kijken.

Hoi Romy,
je avatar kun je op dezelfde manier instellen als je handtekening. Je gaat naar forumprofielinformatie, en in het bovenste kadertje klik je 'ik heb mijn eigen foto/ afbeelding' aan. Daar plaats je dan de URL van je foto. (Zoals in je handtekening).

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*Manon*

hoi hoi Anja,

Ik ben even niet in je dagboekje geweest en moest direct al een paar bladzijdes bij lezen :o gaat snel hoor ;)
En.... ik kan je vertellen dat wij dus wachten op een zelfde soort valkje bij Caroline, hopelijk krijgt ze genoeg van die mutaties om ons allemaal tevreden te stellen ;) En anders... nieuwe ronde nieuwe kansen hé!! Geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijd, maar wel errug lastig als je iets héééél graag wilt hé ;)

Mooie foto's heb je weer gemaakt zeg van je valkjes en wat een lekkerbekjes zeg!
Super :)

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hey Anja...ik krijg er zelf al zin achter als ik je foto's zie !!
Heeeeeeel mooi en leuke lieve foto's van de valkjes !! En wat smullen ze daar lekker zeg !!! Ik ga ook eens rijst proberen hier !!! Ik hoop alleen maar dat ze het lusten he !!!
Ik heb trouwens nog geen rijst gedaan voor hen !! Is het gelijk welke rijst ?  Grtjs Ann



Romy

Hoi Sharon

Dankjewel voor je uitleg!
Nu ga ik op zoek gaan naar een mooie foto voor in m'n avatar  :)

Groetjes
Romy