5 juni 2024, 02:04:42

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Anja,

Mooie foto's terug!

Ja idd wel ernstig blijkbaar het vleugeltje van Yeni  :o
Hopelijk geneest het rap!!

Silk x

♥Debby♥

wat een mooie foto's weer.. en wat zielig zeg dat vleugeltje.. ik hoop dat het snel goed geneest..

:-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Bello

Hi

ik kan het och niet laten om hier ff te kijken.

Eh Anja, ik bedoel eigenlijk de valkjes kunnen blij zijn dat je thuis bent en zich dan drukker gaan gedragen.

Bij ons doen ze dit nl. in het weekend en dan zijn ze echt superblij dat we de hele dag thuis zijn.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Petra,

Er had een zwarte kaketoe een schilletje van een nootje in geschoten :-\ :-\ En dat was pijnlijk. Had het schilletje er wel uit kunnen halen mar haar oog zat de volgende dag helemaal dicht.

Hoi Sharon,

Dank je wel. Het is nu een kwestie van afwachten tot de vleugel weer genezen is.

Hoi Caroline,

Dank je wel. Het is idd fijn dat het me beide beter gaat.

Hoi Patricia,

Leuk dat je ook komt lezen. Dank je wel.
Ziet er echt lelijk uit maar dat komt ook door het opgedroogde bloed. En bij een lutino lijkt het toch altijd erger.

Hoi Silke,

Dank je wel en dat hopen wij ook.

Hoi Debby,

Dank je wel en dat hopen wij ook.

Hoi Dorothé,

Sorry, ik heb je verkeerd begrepen :-[ :-[ :-[ :-[

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey Anja ...had nog wat in te halen ....wat een mooie foto's zeg ....wat zijn het toch allemaal schatjes he !! Je verwent
ons wel he met je leuke foto's !  't Is altijd leuk om te zien de foto's bij jouw valkjes hoor !! Grtjs Ann



*Petra*

Hoi Anja,

Oeii, dat zal echt pijnlijk geweest zijn.
Dat is toch wel heel vervelend uitgevallen dan :(.
Hopelijk heeft Lisa er snel helemaal geen last meer van.

Geniet van je laatsste vakantiedag, ik vind ze veel te snel voorbij gaan  ;D.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Manon*

Hoi Anja,

Dingen in je oog krijgen dat is inderdaad geen pretje... maar gelukkig knap het op!
En ook goed om te lezen dat het met het vleugeltje van Yeni weer beter gaat!

En ik wil nog effe zeggen dat ik van je foto's genoten heb!
Wat een supermooie valkjes heb je!

Groetjes Manon

Anke

Hoi Anja,
Wat een verwennerij weer al die foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Ann,

Dank je wel hoor en ik doe het graag.

Hoi Petra,

Lisa heeft geen last meer van haar oog.
Ik zit al weer te popelen om maandag te gaan werken.

Hoi Manon,

Dank je wel voor je compliment.

Hoi Anke,

Dat vind ik nu ook.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Even niet geweest in het dagboekje en moet meteen weer een hoop inhalen :o
Hoop dat het snel beter gaat met Lisa.

Ik heb weer genoten van alle mooie foto's.

Groetjes,
Jeanine en een kroeltje van Zazou aan de 12 Y-tjes.

*Petra*

Nou Anja, te popelen om weer te gaan werken, dan heb je het in ieder geval hartstikke goed naar je zin daar  ;).
Ik vind het ook niet echt erg, dat ik maandag weer 'moet' , maar ik vind het thuis toch ook wel heel erg fijn.
En eerlijk gezegd, toen ik nog geen valkjes had, en mijn kinderen waren naar school, ging ik ook van huis. Nu kan ik de hele dag thuis zijn, bezig zijn, met de valkjes, en het prima naar mijn zin hebben  ;D.

Groeten Petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Yvette

En hoe gaat het met Lisa's oog en heb je nog volgende week  nog vakantie?

Anja

Hoi Jeanine,

Met Lisa gaat het goed hoor. Geen last meer van haar oog. Fijn dat je hebt genoten.

12 knufjes terug voor Zazou.

Hoi Petra,

Begrijp me niet verkeerd maar ik ben ook heel graag thuis hoor. Zou niet goed zijn als dat niet zo was.

Hoi Yvette,

Met het oog van Lisa gaat het goed. Ze heeft er geen last meer van. Dank je wel voor het vragen.
Nee ik heb volgende week geen vakantie meer. Maandag ga ik weer werken maar in november heb ik ook nog een weekje vrij.

Groetjes Anja

Anja


Sally

Hallo Anja,

Ik heb even terug gekeken en kwam weer bij een stel mooie foto's uit. Wat leuk dat gapende valkje. En de vleugel van Yeni ziet er inderdaad heel ernstig uit. Maar goed dat ze er niet meer zoveel last van heeft.
En ook de andere foto's die je hebt geplaatst zijn allemaal super mooi!. Ik heb er met volle teugen van genoten!

Groetjes