28 april 2024, 06:45:49

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Joyce28

Ach wat zag Yeni eruit zeg,weet je de oorzaak ook?(of heb ik eroverheen gelezen)
En met alle goede zorg,is ze weer prachtig geworden!!
Hier zijn ze ook echt beroerd van de rui hoor,je kan ze niet eens meer lekker kroelen want dat doet gewoon zeer :-\
Heel voorzichtig wat hulsjes plukken om ze te helpen

Wanneer mag je Yara ophalen?

es

Hoihoi,
:o zo wat is Yeni opgeknapt zeg, echt super, ben blij voor je. :D
Mooie kooi hoor.
Ja wannneer komt Yara, nog een weekje of 2 toch, als ik het zo las  ???

Anja

Hoi hoi,

Heb net bericht gehad van Chantal dat ze op 2 papvoedingen zit en ze weegt 92 gram. Over een paar dagen gaat Chantal de papvoeding naar 1 keer per dag doen. Wanneer Yara komt weet ik nog niet. Ze moet eerst helemaal zelstandig kunnen eten. Ik wil niet de problemen meemaken die ik met Yeni heb gehad.
Yeni heeft de buikwond gekregen doordat ze uit de kooi sprong. Yunah fladderde eruit en Yeni dacht ik kan dat ook. Ze was helemaal geplakt van de papvoeding. De kweker waar ze vandaan kwam heeft dat nooit schoon gemaakt. Verder blijkt dat toen ik ze ging halen in de dierenwinkel dat ze helemaal geen 9 weken was. Maar de kweker wilde haar kwijt omdat hij geen zin had 'haar met kerst te moeten voeren. Zo iemand zou nooit geen vogels meer mogen fokken vind ik.
Maar ik ben blij dat ze er door is gekomen en ze is een echte ondeugd.
Ik zal nieuwe foto's bijsluiten van Yara, die heb ik vandaag van Chantal gekregen.


De voorste is Yara.


wat een poepie he.

Groetjes Anja

Bello

Mooi valkje is Yara zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja Chantal heeft ook zelf mooie vogels dus dan kan het niet anders he.

Groetjes Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hallo Allemaal,

Yara is net gebracht door Chantal. Sneller dan we dachten. We kunnen ons geluk niet op. Yunah vind het helemaal te gek en Yeni wil er niet veel van weten.
Het is wel zo'n poepie.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Anja

Bello

enne enne ennne

Hoe is het gegaan en waar heb je haar nu zitten??

Groetjes Bazinnetje van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

Hoi Anja

Ik wil jullie heel veel geluk wensen met Yara en als er ooit wat is dan kan je mij altijd bellen en/of mailen.

Succes en we houden contact ;)

Groetjes Chantal en de valkjes ;D
Groetjes Chantal en de valkjes


Anja

Hoi Allemaal,

Yara heeft in een aparte kooi gezeten. Kooien staan wel naast elkaar. Yunah vond het maar niks dat Yara alleen zat en ging er vanmorgen maar bij zitten.
Yara is de nacht goed doorgekomen (had ook niet anders verwacht) en is nu wel aan ons gewend.
Nu komt zij/hij op je hand zitten en wil lekker gekroeld worden. Gister moest zij/hij er niets van weten. Logisch eigenlijk.
Yeni wil nog steeds niets van Yara weten maar is op haar manier toch wel weer nieuwsgierig naar Yara en komt nu heel veel aandacht aan ons vragen omdat Yunah naar Yara gaat.
Komt allemaal wel goed neem ik aan.

Enne Chantal ik hou je op de hoogte en we houden contact. Je krijgt binnenkort wat foto's doorgemaild.



Lekker mijn veertjes plukken


laat me toch ff slapen


wat een poepie he


allemaal op de foto

Groetjes Anja

Bello

Ha Yara,

wlekom bij de club van de valkjes van Chantal!!

Wat ziet ie er mooi uit.

Is het een popje of een mannetje??

Veel succes bij je nieuwe baasjes en doe maar goed je best met lief zijn.

Groetjes Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Bello,

We weten nog niet of het een pop of een man is. Moeten eerst de rui afwachten.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Mooie foto's hoor van Yara.
Zeker geen miskoop maar een prachtvogel.

Wij gaan voor een bont valkje van Nemo en Pientje, ze moeten nog uit  het ei kruipen deze week dus ben benieuwd.

Groetjes baasjes van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Enneh hoe gaat het met je valkparkieten?

Zijn ze al een bettje gewend aan elkaar?

Groetjes bazinnetje van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi hoi,

Het gaat op zich goed. Yunah gaat elke keer bij Yara in de kooi kijken. Heb Yara ook al eens in de grote kooi gezet maar dan mogen de andere 2 niet meer op de bovenste stok.
Als ik Yunah en Yeni meeneem naar de keuken dan begint Yara te roepen. Op zich een goed teken. Heb haar/hem gisteren wel een 3 kwartier in het nekje gekriebeld. Af en toe blaast ie wel maar daar geef ik op zich niks om.
Ik zal wat foto's bij sluiten.




voor de spiegel


met z'n alle.

Groetjes Anja

Bello

Mooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

ManjaV

Hoi Anja,

Ik heb net je pagina's hier gelezen en ben onder de indruk van je goede zorgen voor Yeni. Wat fijn dat dit valkje er weer bovenop is gekomen! En je andere valkjes zijn ook heel lief!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki