27 juni 2025, 12:52:23

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Ik ben ook benieuwd hoe de valkjes er op zullen reageren. Youp kan namelijk wel vliegen.

Hoi Peggy,

Mijn kanarie is absoluut niet tam. Zou je niet zeggen als je de foto's ziet maar het is echt waar. Het was voor ons ook een wonder dat hij zo op mijn hand bleef zitten.
Ik heb 9 valkjes waarvan de 3 lutino's hier uit de dierenwinkel komen in het winkelcentrum. Deze heb ik daar gehaald uit medelijden.
De andere 6 komen van Chantal een kweekster die ook actief is op dit forum.
Je mag gerust eens komen kijken hoor.

Hoi Inge,

Youp zit altijd in zijn kooi en is eigenlijk nooit los dus ik weet niet hoe de valkjes reageren.
Fijn dat Indy ook zo heeft genoten in de douche.

Hoi Caroline,

Youp is absoluut niet tam hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan. Hij bleef gewoon op mijn hand zitten. We waren zelf ook verbaasd hoor.

Groetjes Anja

Peggy

Dat klinkt heel gezellig ja.
Kom ik gewoon een keertje kijken  ;D Kan ik ze '' live '' zien.
Aha dus je kanarie is niet tam,  zou je niet zeggen nee als je zo de foto ziet. ;)  Heel komisch om te zien ;D
Volgens mij heb je ook een goede camera want je foto's zijn zo duidelijk...je ziet gewoon alle waterdruppels,wauw!

En ja Chantal die '' ken ''  ik wel. Zij had laatst ook hele mooie bonte valkjes. Een collega van Maartje heeft daar pas een valkje gehaald en dat valkje is echt supertam...zit de hele tijd bij haar op de schouder en ze hebben valkje nr 2 ook al gereserveerd ;D ;D
Ik heb ook haar website eens gelezen. en volgens mij ''zag'' ik haar laatst nog in je dagboek ;D ;D

Nou ik ga me weer eens even bezighouden met onze Dirk en Neel...eens even kijken of ze iets lekkers willen uit mijn hand ;)
Ik heb net de trosgierst uit de kooi gehaald en volgens mij zitten ze me gewoon te roepen nu,  de kleine deugenieten ;D
Ik probeer ze nu gewoon met trosgierst enzo wat meer te laten wennen aan mijn hand. Gisteren ging dit vrij aardig moet ik zeggen...maar weer eerst Neeltje hè,  maar Dirkje volgt uiteindelijk wel. ;D  Je leest het straks wel in mijn dagboek hoe het gegaan is.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,

Ik heb het gelezen in je boekje.

Nou ik maak de foto's niet maar Ton maakt ze. Hij kan idd gewoon de waterdruppels fotograferen. Je kan dat instellen heeft geloof ik iets met sluitertijd te maken :-X ???

Als je wilt komen stuur me dan maar een IM.

Chantal is een goede kweekster. Ze heeft pas idd pas nog in mijn boekje geschreven. Die collega van Maartje heeft ook goed ervaringen lees ik wel. Altijd leuk om te horen en zo zijn we toch 1 grote familie.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi anja,

Wat een heerlijk douchefoto's weer.
En dan Youp  :o :o!!
Niet te geloven als je zegt, dat hij NIET tam is!
Knap hoor, dat je dat allemaal lukt  ;)!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Jee   Anja

Zelfs een kanarie onder de douche, dat is toch uniek hoor.

Ja eeen hhhhhhhhhhhheeeeellle grote familie, he Anja,

Peggy,

Wij hebben ook 2 valkjes van Chantal en een 3e is in bestelling, ze zijn supertam!!!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,hoe krijg je dat voor elkaar ??  ::) ;D
Ben benieuwd of Youp de volgende keer ook zo makkelijk blijf zitten.  ;) :D
Het waren iig fantastische foto's !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Heeey Anja,
Nou netjes op tijd hè?! Nog steeds de muisje naast me,ze zijn nu bezig met de plaats van Ruby schoon te maken.....leuk hoor, om te zien....morgen is alles weer netjes...ik moet ze maar mee naar huis nemen, scheelt heel wat werk!!!!  ;D

Wat en gave foto's van Youp  ;D ;D ;D lief hoor zo netjes ziten onder de douche  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Petra,

Goed hè. Dat is denk gewoon geluk hebben hoor. Had hem eerst met 2 handen vast en toen heb ik heel langzaam de handen open gedaan en hij bleef gewoon zitten.

Hoi Dorothé,

Mooi hè die Youp. Kan het zelf amper geloven.

Hoi Yvon,

Ik heb niks gedaan hoor. gewoon eerst met 2 handen vast gepakt en dan langzaam mijn handen open gedaan.
Of hij blijft zitten als de valkjes erbij zijn dat zal blijken.

Hoi Wilma,

Leuk dat je er bent. Je hebt dus 2 hulpjes die de buitenboel voor je opruimen ;D ;D ;D
Gaaf hè die Youp

Volgens mij is het hier paartijd of zo. Yunah zit de hele dag te wipwappen met Yiba. Yahoo probeert Yiba ook te versieren dus mw heeft ze voor het kiezen.
Yeni gaat de hele dag al kippetje zitten voor Yunah en weet je wat hij doet. Hij bijt ze in haar pootjes. Nou ja zeg.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Jahaaa,ook bij jou willen ze weleens wat anders dan badderen.  ;) ;D ;D
Maar wat ga je er nou mee doen?
Laat je ze gewoon hun gang gaan of ga je ze toch een blok geven?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Yvon,

Ze krijgen geen blok. Yiba is daar nog veel te jong voor.
Volgend jaar misschien dus laat ze nog maar even oefenen.

Groetjes Anja

Monky

Hi Anja,

Wat een heerlijk gezicht de kanarie onder de douche... Bij mij wil hij alleen in het badje wat ik aan de kooi hang  :D

Heel leuk hoor!

Hoe gaat het ondertussen met Yeuntje?

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monky,

Met Yeuntje gaat het heel goed hoor. Ze klimt weer en scharrelt rond, staat op de uitkijk op het deurtje van de kooi.
Ze is weer levendig net als eerst. Alleen het opgedroogd bloed is het enige wat je nog aan haar ziet.
Gelukkig maar.

Nou en wat er net toch gebeurd. Nou ja zeg het is echt aanstekelijk zeg.
Zit Yelo bij mij en wat doet mevrouw, ze gaat doodleuk kippetje zitten op mijn arm  ::) :o :o

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Halloooo hier is  '' Ze'' dan hoor de kweekster uit helliemond haha ;D ;D.
Zag dat er over mij werd gekletst hahaha ;D

Wat prachtig zeg Youp de kanarie onder de douche, echt superrrrrr ;D.

O en wat lees ik nu toch weer mijn schatje Yelo die kippetje gaat zitten  :o, wat een kleine dondersteen zeg, ja kan natuurlijk ook niet anders ze ziet en hoort niks anders van de andere valkjes haha.

Ben blij te lezen dat Yeuntje weer is opgeknapt. :D
Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Hoi kweekster uit Helliemond,

Te gek hè die Youp.

Ja je hebt het goed gelezen. Jou schatje Yelo de dondersteen.
Ze is net een hondje. Als ze de kans krijgt loopt ze me de hele dag achterna. Ze kan zo kroelen en daar kan ze geen genoeg van krijgen.

Yeuntje is zo goed als de oude afgezien van het opgedroogde bloed maar ook dat gaat wel weer weg.

Groetjes Anja

caro

Hoi Anja,

Ik had nogal wat in te halen bij jou. Wat een schitterende foto's zijn het toch altijd in de douche. Heerlijk om naar te kijken.

Ik heb ook zitten genieten van het filmpje. Ik zal het hier maar niet proberen om de vogels bij de hond te laten. Als zij een keer de poot neerzet is de vogel geplet ;D ;). Wij hebben een bouvier, iets groter dan jouw hond ;).

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/