28 maart 2024, 09:58:45

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

es

Hallo Anja.

Leuk dat je een verhaal bent begonnen over Yeni en Yunah.
Jeetje wat een verhaal van Yeni, zeker al veel meegemaakt in zo'n korte tijd.
Komt allemaal wel weer goed, het gaat al de goede kant op. Ik zal zeker je verhaal proberen te volgen. :D
Groetjes van Esther

Anja

Hallo Allemaal,

Zoals ik al verteld heb heeft Yeni nu een kapje om zodat ze niet meer aan de wond kan plukken. Ze zit er nu heel zielig bij en is de nacht goed doorgekomen.
Ik zal een paar foto's toevoegen.

Groetjes Anja







Anja

Hallo,

Na lange tijd laat ik weer eens iets van me horen.
Yeni is erg ziek geweest en we hadden in feite de hoop al opgegeven.
Ben met haar weet ik hoeveel keer naar de dierenarts geweest. Ze heeft zoveel verschillende medicijnen gehad. Ik ben haar blijven verzorgen en nu wil ik jullie laten zien hoe ze er op dit moment uitziet.
Ik ben zo trots op haar. Ze heeft geen kapje meer om sind 1 week. Haar veren zijn mooier geworden, alleen haar staart moet nog groeien maar dat is het minst erge.
Ik had nooit kunnen denken dat ze dit allemaal zou overleven. Ze heeft er echt voor moeten vechten. Echt iets om trots op te zijn hoor.

Groetjes Anja.

Hieronder een aantal foto's.


Dit zijn Yuna en Yeni de onderste is Yeni.


Yeni wat is ze knap geworden he


Echt een fotomodel

Hier wil ze gaan slapen

Hier is ze net wakker




aad

hoi Anja

Nou ze ziet er weer goed uit hoor  :)
Maar was niks bijzonders op TV zeker ? met de rug er naar toe  ;D ;D

Groetjes Aad

Christine

Dit is een enorm groot verschil!! :o

25 februari


maand mei

Yeni ziet er super goed uit!!
Veel geluk nog met haar en hou ons op de hoogte!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Bogucci

Hoi Anja,

Fantastisch, wat een vechtertje.

Groetjes,

Anja

Hallo Allemaal,

Hier weer eens een berichtje van deze zijde.
Yeni is het goed blijven doen. De korst is helemaal verdwenen en de wond netjes genezen. Ze ondekt van alles en is zeer nieuwsgierig. Ze is wel een stuk vinniger dan Yunah maar dat komt misschien omdat ze al zoveel heeft meegemaakt.
Yeni en Yunah zijn in ieder geval dikke vrienden geworden.
Binnenkort wordt deze vriendenkring groter. Er komt namelijk een derde valkje bij. Het is een witmasker en krijgt de naam Yara.
Ik ben erg blij dat Yeni het gered heeft ondanks alles.
We wachten nu met smart tot de tijd daar is dat Yara erbij komt.
Dit valkje heb ik niet in de dierenwinkel gekocht maar via Te Koop op deze site. We zijn bij Chantal thuis gaan kijken en we waren meteen verliefd op Yara.

Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Ik voeg enkele foto's toe en als Yara bij ons is zal ik jullie op de hoogte houden.

Groetjes Anja



Yunah als fotomodel


Yeni wordt gesproeid met plantenspuit


Yeni en Yunah (de voorste is Yeni)



Dit is Yara


Al echt fotogeniek he


Ineke

Yeni heeft lang met t kapje moeten zeulen, maar ze ziet nu dan ook net zo mooi uit als Yunah. Wie had dat gedacht?
Je bent n supermama :) Alvast veel plezier met Yara!

Anja

Hoi Ineke,

Ik ben ook heel blij dat ze het heeft gered. Ben trots op haar maar ook wel op mezelf. Eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat ze het zou redden.
We tellen de dagen af en hopen dat Yara snel naar ons toe kan.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hoi Anja

Het gaat heel goed met Yara en Yara heeft beloofd goed zijn best te doen om zo snel mogelijk naar jullie te mogen verhuizen ;D.

Mooie foto's trouwens van Yunah en Yeni.
Ze hebben het maar goed bij jullie.

Groetjes Chantal

Groetjes Chantal en de valkjes


Anja

Hoi Chantal,

Ben blij te horen dat Yara heel goed haar/zijn best doet.
We kunnen bijna niet wachten tot het zover is. De valkjes zie ik hetzelfde als kinderen. Ze komen echt niets te kort.

Groetjes Anja

Anja

Hallo Allemaal,

Ben vandaag voor de zekerheid toch maar naar de DA geweest. Yunah was ontzettend rustig de laatste dagen en dit blijkt toch van de rui af te komen. Heb gisteren eivoer van Cede gehaald (ze lusten nooit geen eivoer) en daar waren ze dol op. Gemengd met appel en roosvicee.
Ook had ik Yeni meegenomen naar de DA. Ze schrok ervan dat ze er zo goed uitzag. Er zat nog wel een heel klein korstje maar dat was verder helemaal goed. Ook heeft ze nog even geluisterd en dat klonk allemaal perfect. Ze is nu officieel genezen verklaard.
Verder had ik om een wormkuur gevraagd omdat ik had gelezen dat dit 1 keer per jaar verstandig is om te geven. Ze vertelde me dat ik die ook in een dierenspeciaalzaak kon kopen. Ze moest eigenlijk meteen lachen toen ze dat zei. Ik heb Yeni namelijk uit een dierenspeciaalzaak en daar heb al menig probleem mee gehad. Dus medicatie of wat dan ook ik ga naar de DA. Ze heeft de wormkuur besteld en ze belt me morgen op als deze binnen is. Ik kan de druppeltjes in het drinkwater doen of zo geven. Denk dat ik ze maar rechtstreeks geef dan weet ik ook zeker dat ze alles binnen krijgen. Na 10 dagen moet ik dat een keer herhalen. Ze vond het wel slim om een wormkuur te geven vooral omdat er binnenkort ook een nieuwe valk bijkomt.
Ze wenste me veel succes en ze was trots op ons.


Groetjes Anja

Anja

Hallo Allemaal,

Bij deze even een korte aanvulling. Heb vandaag (lees zojuist) een nieuwe kooi gekocht voor mijn valkjes. Ik heb eerst internet geraadpleegd en verder had ik ook een vraag gesteld bij huisvesting.
Wat zullen ze veel plezier beleven met de nieuwe kooi.
Deze is zeker groot genoeg want binnenkort komt Yara er bij en de oude kooi was gewoon te klein.



Groetjes Anja

Bello

Zo nu komen we even bij jullie neuzen, toch wel geinig om zo elkaars vogels te kunnen zien.

Groetjes Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

En wat vind je van ons Bello?


Groetjes Yunah en Yeni.