25 juli 2025, 16:45:18

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Caroline,

Dank je wel.

Hoi Mara,

Dank je wel.

Hoi Romy,

Yara zit op plaatsen waar andere niet zitten. Vandaar dat ze ook zo vaak haar veren breekt.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Toen ik in mijn dagboekje last dat Yara ook vaak haar veren brak, vroeg ik mij af hoe dit kwam. Daarom kwam ik naar jou dagboekje om dit te vragen, maar je was sneller dan mij en hebt mij ongestelde vraag al beantwoord  ;D :P

Gelukkig dat het daardoor komt en niet is omdat ze bv. beide witmaskers zijn en dit bij witmaskers misschien meer gebeurt (was een wilde gok van mij hoor)
Ofwel zijn witmaskertjes gewoon grotere deugnieten waardoor ze overal terechtkomen en zo hun staartveren afbreken  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes
Romy

Caroline

Nee hoor, ik heb 5 witmaskers en geen eentje heeft er ooit een veer gebroken.

Wel de 2 albino's, die hadden allebei het eerste jaar zwakkere staartveren. Nu gelukkig ook niet meer.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Romy,

Net zoals Caroline denk ik niet dat het aan de mutatie ligt. Ik denk dat Caroline ons al voorzien heeft van het antwoord. Yara moet idd nog 1 jaar worden. We wachten gewoon af en het komt vanzelf goed.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

meid wat een leuke foto's weer zeg!!
Zo lekker als valkengroep onder de douche ;D

Caroline,
Dan kan het toch nog goed komen met onze Catka haar staart?

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Dank je wel. Het is elke keer genieten.
Wat betreft Catka komt dat wel goed hoor neem ik aan.

Groetjes  Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Bedankt voor de foto-special voor Demi  ;D !!
Ze ligt helaas al op bed, maar laat ze morgenvroeg gelijk kijken!!
Heel erg lief van je  :-*, ik weet dat ze er blij mee zal zijn!
Weer supermooie foto's, en fijn dat Yeuntje het nu ook leuk vindt!!

thanks,   Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Heel graag gedaan hoor.
Ton maakt ook nog foto's van een droge Yobi.

Dank je voor het compliment. Yeuntje vindt het idd leuker dan met de harde straal. Logisch eigenlijk. Nu is het net of dat het regent.

Groetjes Anja

Mico

Hoi Anja.

Als je het van het weer in Nederland moet hebben dan heb je toch ook vaak hele harde stralen hoor  ;D ;D :P :P
Leuke foto's weer  ;) :D

Groetjes,
Miranda en Corine

Wilma1

Wat lief weer en en schouder vol valkjes  ;D en het lijkt of ze glimlachen  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Romy

Hoi Anja en Caroline

Dus als ik het goed begrijp, gebeurt het regelmatig dat valkjes in hun eerste jaar nog wat zwakkere veren hebben, maar dat ze na een tijdje sterke veren krijgen die minder snel afknakken?
Dat is alvast goed nieuws :) Zal ik over een half jaartje toch nog een vogel hebben mét staart  ;D

Groetjes
Romy

Caroline

Jawel hoor Romy, komt heus wel vaker voor, punt 1 de veren zijn nog het jongerenverenpak, dus nog iets dunner, zie het al een puppyvacht bij honden en natuurlijk zijn ze het eerst half jaar vaak ook nog erg stuntelig met vliegen en landingen maken.

Jouw valkje heeft in het begin ook een erge slechte stgart gehad heb ik begrepen, zij kan ook best wat voedingstoffen te kort zijn gekomen in de eerste weken/maanden van haar leventje wat zwakkere veren kunnen hebben veroorzaakt.

Je zult zien nu ze een goede voeding krijgt en langzaamaan weer sterkter wordt ze ook na de rui mooie stevige veren terug gaat krijgen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi ANja,

Ik heb heel wat foto's gemist...  :-[
Ik heb hier lekker zitten genieten... hahaha

Bedankt voor de mooie foto's  :D

Groetjes,
Monky

Saar

Hoi Anja
leuke foto's :D
En wat ze met een trap bij jou hebben gedaan is buiten ook gebeurd ;D Maar die is niet zover doorgebeten ::)
Groetjes Saar :-*

Romy

Hoi Caroline

Bedankt voor je uitgebreide uitleg!

Groetjes
Romy