9 mei 2025, 05:37:52

best raar

Gestart door luukluuk, 4 februari 2006, 22:02:49

« vorige - volgende »

luukluuk

Yoshi is erg tam maar een beetje gekortwiekt ,nu kon hij een week weer vliegen ,maar toen was hij opeens helemaal veranderd
hij vloog je zowat aan ,hij heeft mijn man 2 keer in zijn lip gebeten ,ook naar mij was hij heel anders
nu was hij vanmiddag naar buitengevlogen en heb ik hem gelukkig kunnen pakken ,maar we hebben hem dus toch maar weer geknipt ,
nu is hij opeens weer super lief ? raar he
of is hij een puber aan het worden ,hij is nu ongeveer 1 jaar oud

trienke

Hoi luuk

Je hebt erg geluk gehad dat je hem weer terug kon pakken.
Waarom hij dit zou doen, ik heb geen idee, mischien dat hij de macht te pakken had omdat hij kon vliegen.
Nu hij niet kan vliegen, zijn jullie weer boven hem.

Groetjes Trienke

Inger m

Citaat van: trienke op  5 februari 2006, 09:30:17

Je hebt erg geluk gehad dat je hem weer terug kon pakken.
Waarom hij dit zou doen, ik heb geen idee, mischien dat hij de macht te pakken had omdat hij kon vliegen.
Nu hij niet kan vliegen, zijn jullie weer boven hem.

Ik heb het idee dat een vogel niet zo 'werkt', die gaan niet op die manier voor de 'macht'. Ik vermoed dat het eerder hormonaal is. Verder heeft een vliegende valk andere mogelijkheden die een niet-vliegende valk niet heeft.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

luukluuk

denk zelf ook mischien dat hij in de puber tijd zit ,en hij last van zijn hormonen heeft ,
maar voor yoshi is het beter ,dat hij een beetje geknipt blijft ,omdat in de zomer mijn zoontje ook wel eens de deur laat open staan ,