28 maart 2024, 17:03:57

Fotowedstrijd - April '06

Gestart door Ivy, 3 februari 2006, 17:49:35

« vorige - volgende »

Pasen

Foto1
Foto2
Foto3
Foto4
Foto5

Ivy

3 februari 2006, 17:49:35 Last Edit: 28 maart 2006, 14:57:51 by Ivana
Hoi allemaal!
Met 18 stemmen tegen de bewerking van foto's (en maar 5 voor) is besloten, dat voor de april fotowedstrijd mogen de foto's niet bewerkt worden.
Om de creatieve mensen tussen ons ook een kans te geven om zich uit te leven mogen jullie bij je foto ook een zinnetje mee sturen. Het kan iets grappig zijn of een leuk versje (niet veels te lang), maakt niet uit - zolang het geheel iets met Pasen te maken heeft. Stuur het zinnetje in je mailtje (dus niet bewerken in de foto) voor 31 maart op naar fotowedstrijd@valkparkiet.com, dan plaats ik het allemaal op 1 april.
Overige regels (de naam: april2006_je loginnaam.jpg, grootte max.60kb) zijn ook gewoon van toepassing.
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ivy

27 februari 2006, 10:13:06 #1 Last Edit: 18 april 2006, 11:17:29 by Ivy
Foto 1


Foto 2
Pasen, kan je dat eten?


Foto 3


Foto 4
Dus hier komen de paaseieren vandaan?


Foto 5
Vrolijk Pasen!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

eefje nieuwenburg

ik ben heel voorbarig maar is het al bekend wat in mei het thema word want dan kan ik alvast gaan beginnen met foto's maken,tegen de tijd dat we in kunnen sturen heb ik er dan vast wel 1 die gelukt is ;D

groetjes eefje

Ivy

20 maart 2006, 17:29:50 #3 Last Edit: 20 maart 2006, 18:37:00 by Ivana
Hoi Eefje.
Het thema voor mei is nog niet bekend - de Poll is nog open deze week, maar op de eerste plaats staan twee thema's - knuffelen en slopen, beide hebben 13 stemmen. Dus het wordt 1 van de twee, en in juni komt dan het thema op de tweede plaats. Maak alvast foto's waar ze knuffelen en waar ze slopen en dan zit je komende twee maanden goed :P ;D
En als je nog niet gestemd hebt, kan je het zelfs nog beïnvloeden ;)
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

eefje nieuwenburg

oh daar heb ik er al een paar van :P want dat kunnen ze hier goed oke super dan weet ik dat dank je wel!

groetjes eefje

Ivy

De foto's staan er op... en ja, het zijn er maar vijf! Dus als je nog een foto hebt waarmee je mee wil doen, kan je die nog vandaag sturen naar fotowedstrijd@valkparkiet.com

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

He, maar vijf foto's!!!

Waar zijn alle mensen die hadden gestemd voor onbewerkt??



Groeten van een grasjespaasei of paaseigrasje of paasgrasjesei of  ....  :D

Bianca

idd zeg! maar 5 foto's :o
ik had anders wel een leuke foto gehad, maar helaas haal ik geen chocolade eitjes in huis en de krulwilg zag ik vandaag voor het eerst hangen/liggen bij de bloemisten, helaas pindacheese........
jammer hor, ik had graag een foto bewerkt
;D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Gerdy

Hoi

Ik wil ook wel meedoen maar heb ook nog geen paas spulletjes in huis.

groetjes Gerdy

Ivy

Hoi!
Sorry, ik was vergeten gisteren de poll te vergrendellen (ik dacht echt dat ik dat gedaan heb), dus die 1 iemand die gestemd heb, vergeef me! En stem straks alsjeblieft nog een keer.

Ik heb gehoopt dat gisteren wat foto's binnen komen, maar helaas.
Ik zal toch nog tot vanavond (rond 6 uur) wachten of iemand nog een foto stuurt en dan pas gaat de poll open.

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rianne

We kunnen nu nog niet stemmen hoor. :-\

Gerda

Hoi Rianne,

Ivana wilde eventuele inzenders nog een kans geven.
Toch apart:
Met 18 stemmen tegen de bewerking van foto's (en maar 5 voor) is besloten, dat voor de april fotowedstrijd mogen de foto's niet bewerkt worden.

Maar er zijn maar vijf foto's ingestuurd??
Jammer!!!

Groetjes, Gerda

Ivy

Ja, dat vind ik ook heel jammer. Ik heb toch wat meer verwacht, gezien er best veel mensen hebben gestemd tegen de bewerking.
Maar nu ook nog geen inzending, dus de Poll gaat open... En ik wens iedereen veel succes!
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

sadelienda

ik had ook onbewerkt ingestuurd maar het "onderwerp" wilde niet meewerken  ;D

Ze waren bang voor hetgene wat ik neergezet had en toen hebben we het zelf maar opgesnoept.


Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Agnes

Ik heb gestemd op foto nr. 1 ;D
Die is gewoon geweldig!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.