28 maart 2024, 22:37:31

baby valkjes

Gestart door Monky, 2 februari 2006, 19:37:27

« vorige - volgende »

Gerda

En voor de vier pluisjes van Caro (Caroline)!!!

Ik hoop dat het de volgende keer allemaal goed gaat!!

Liefs, Gerda

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Nog even een toevoeging!

Rust zacht 2 lieve kleine donsjes van Tara!
Ik weet zeker dat jullie een goed plaatsje vinden in de valkjeshemel bij de andere kleine donsjes!! :'(

Veel sterkte Tara met dit verlies!

Knuffel
Christine :'( :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hoi tara

Ik zit nu met je praten op msn :'(

Dit is echt vreselijk wat je nu meemaakt dat het 2e jong dood is

veel sterkte.

Groetjes Trienke :'( :'(

Tara

Hoi Christine,

wat lief van je dat je het hier hebt geplaatst,
inmiddels heb ik het verhaal verteld in mijn dagboekje, ik hoop dat de mensen mij nu niet als 'n beul gaan bekijken, heb al schuldgevoel genoeg.

En lieve Trienke,
dank je wel voor je berichtje lieve meid :-*
Doet me goed te weten dat er toch nog mensen aan me denken.

Gerdy

Voor alle lieve baby donsjes die ons verlaten hebben...een traan met liefde die jullie allemaal verdiend hebben....een zacht lief knuffie  van mij..

liefs Gerdy

Christine

Citaat van: Gerdy op  6 april 2006, 20:12:35
Voor alle lieve baby donsjes die ons verlaten hebben...een traan met liefde die jullie allemaal verdiend hebben....een zacht lief knuffie  van mij..

liefs Gerdy

Wat lief van je!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Vanacht is mijn kleine ukkie heen gegaan  :'(, het was een mooie lutino van een dag oud



Ukkie werd eerst niet verzorgt door de ouders, en heb um daar op het nippertje kunnen redden, toen gaf ik hem aan een pleegkoppel agaatjes. In het begin ging het mooi goed, ze hielden ukkie lekker warm, vanmorgen kwam ik van bed af en het eerste wat ik doe ik kijken naar ukkie. maar ik zag helemaal geen ukkie. :'( Ukkie lag onder een laagje houtsnippers dood :'(

Rust zacht lieve ukkie Ik mis je :'(

Groetjes Trienke :'( :'( :'(

Christine

Ukkie rust zacht kleine lieverd! Doe je men vriendje de groetjes en geef je de rest een dikke knuffel?? :'(

Trienke, met tranen in men ogen zit ik dit hier te lezen! Het doet behoorlijk pijn om een kleintje te verliezen!

Veel sterkte!!

Christine :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Ook al was het maar een dag oud, Je hebt er meteen een band mee :'(

Christine

Citaat van: trienke op 25 mei 2006, 17:51:37
Ook al was het maar een dag oud, Je hebt er meteen een band mee :'(

Als het klein geboren is, je ziet het en je hebt er idd meteen een band mee! Ookal is die niet zo groot maar het doet pijn om zo een kleintje te verliezen! :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Lieve kleine hummeltje :(

Je was nog zo jong, je was nog zo klein
Helaas was je te zwak om uit je eitje te kruipen.
Ik heb je toen geholpen,
maar je was te zwak,
om een verder leven in te gaan.

Rust zacht, en geef je de rest een knuffel van mij? :-*

Groetjes Trienke

bobbie

Hoi Trienke,

Heel veel sterkte, het doet zo zeer als er een kleintje overlijd.
Ik las het al bij SPOED.

Ik hoop dat je deze verdrietige ervaring snel een plekje kunt geven.

Nel :'(

Theetje

Hoi Trienke,

Veel sterkte. Al zijn ze nog zo klein en heb je ze eigenlijk nog niet mogen leren kennen, het doet altijd zeer.

Groetjes

Theetje


gerda73

hallo allemaal

Voor iedereen die zijn/haar valkje is verloren door welke reden dan ook heel veel sterkte .
Mijn kleine meiden zouden zeggen "kijk mama weer een sterretje aan de hemel erbij".
Groeten gerda73