29 maart 2024, 03:17:20

aantal vogels in kooi

Gestart door Rob S, 29 januari 2006, 19:50:33

« vorige - volgende »

Rob S

Hallo

Hoeveel valkjes kunnen er in deze kooi? Ik weet geen afmetingen van de kooi verder.



Groeten Rob

Agnes

Hoi Rob,

De kooi lijkt op mijn vorige kooi.(als het een Ferplast is, aan de voerbakjes te zien wel)
Hij is groot genoeg voor 1 valkje.
Toen ik een tweede valkje erbij kreeg heb ik een grotere kooi gekocht omdat ik wil dat ze veel ruimte hebben.
Maar als ze er veel uit mogen kunnen er twee in.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rob S

Hoi Agnes,

Het is inderdaad een ferplast. Dus het is groot genoeg voor 1 valkje. In eerste instantie leuk, maar voor als er nog een 2e bijkomt wordt het minder. En wat is de nieuwprijs van deze kooi ongeveer?

Groeten Rob

Agnes

Ik heb er toen ongeveer € 70,00 voor gegeven, maar toen was ie in de aanbieding.
Ik geloof dat ie normaal rond de € 80,00 kost.

Ik heb nu een kamervoliere waar 6 valkjes in kunnen (heb er nu 4), en die kon ik voordelig krijgen voor € 100,00!

Als je geduld en tijd hebt om rond te snuffelen, is het zeker de moeite waard en heb je voor een schappelijke prijs een mooie kooi.

Succes!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ineke

Ik vind 70-80 euro erg veel voor die kooi! Leg er 25 euro bij en je hebt een kooi die 5x zo groot is.
Hier staan vergelijkbare kooien zoals die van je foto:
http://www.gkn-dierenbenodigdheden.nl/papegaaikooi.shtml
Groetjes en succes met zoeken!

Rob S

Hey Ineke,

Deze kooi staat voor 17,50 euro te koop op marktplaats, maar aangezien ik valkjes in principie niet alleen wil laten ga ik denk ik toch voor een grotere kooi. Om dan toch de mogelijkheid te hebben als valkje nummer 1 tam is er nog een valkje bij te nemen.

Bedankt voor je reactie!

Groeten Rob

Agnes

Voor € 17,50 zou ik die kooi niet laten schieten hoor ;D
Je kunt eerst 1 valkje erin houden, en als je een tweede aanschaft neem je een grotere kooi.
In het begin is het toch beter om de valkjes eerst apart te houden, en dan heb je toch 2 kooien nodig ;)

Ik heb trouwens die 1ste kooi nog steeds.
Als er bv een valkje ziek is heb ik meteen een kooi om hem even apart te houden.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

diddle

Ik heb ook nog een mooie kooi te koop voor je daar kunnen zeker 2 valkjes in, en 1 zeer zeker en ruimte zat dan bij mij hebben er ook 2 valkjes in gezeten kijk even op mijn site
www.liessie.org daar staat die met maten en prijs

Rob S

Hoi,

Ik zou zeggen, plaats je kooi in het te koop/gevraagd gedeelte. Ik denk dat je daar meer succes hebt ;)

Groeten Rob

Bianca

daar staat ie al ;)
Vond 'm wel goed ingesprongen, maar helaas bij de verkeerde, hihihihihi :D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

diddle

Ja ik zie staan over ja kooien te klein enzi dus ik dacht zeg dat ik er 1 te koop heb, want bij te koop en gevraagd wordt volgens mij niet gekeken

Rob S

Hey,

Er kan wel gekeken worden, maar misschien is er wel geen interesse voor je kooi ;)

Groeten Rob

diddle

Ja kan ;D.
En ik hoop hem toch gauw kwijt te raken... ;D
maar dit onderwerp hoorde toch niet hier dus einde discusie ;D

Rob S