11 mei 2025, 17:12:03

Wat doet mijn pop wilt hij vrije?

Gestart door Kikochiko, 13 januari 2006, 20:29:16

« vorige - volgende »

Kikochiko

hallo allemaal

Ik zie dat kiko mijn valkje pop beetje raar doet  dit is de 3de keer dat ik het zie in denk 1 maand zij zal wel vaker hebben gedaan. Dan staad ze gewoon ergens op een kooi of ergens op een stoel en dan begint ze ineens heel de tijd te piepen en voorover gebukt hoofdomlaag staart omhoog. En dan na 5 stopt ze ineens dus ik liep naar haar toe en ik raak even haar rugje aan en ze begint weer. Wilt ze vrije??
Ik heb toevalleg net een mannetje valkparkiet gehaald heb em net 1 week dus dat is nog geen stel. Maar dat gedrag dee zij daarvoor al. weet iemand het??

alvast bedankt voor jullie reactie

angelina

hoi,

Ik denk idd dat jouw popje gewoon wilt vrijen.
Hoop dat ze een koppeltje kan worden met je 2e valkje en wie weet krijg je er ooit nog eens leuke babyvalkjes uit.

Gr angelique

Love birdies

Rianne

Hoi,

zolang je valkjes nog geen koppel vormen, moet je het gedrag van de pop niet stimuleren door haar rug te aaien. Straks ziet ze jou als partner.

must

Hallo, ik heb hier ook een vraag over.....Is het erg als je je valkje over haar rug aait als ze zo doet, ik heb dat namelijk ook wel eens gedaan en ik denk dat ze mij als partner ziet.Hoe krijg ik dit gedrag weg? En waarom is het erg als ze je als partner ziet?
Mijn valkje doet momenteel ook weer zo raar, en ze houdt maar niet op.....

Groetjes Linda