Vreemde cloaca, weet iemand wat dit is?(12-02 nieuwe filmpje)

Gestart door Bianca, 28 januari 2006, 13:21:38

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Bianca,

Ach, arm beessie. :-\ Zielig is dat zeg. Maar net wat je zegt: wat moet dat moet.

Succes ermee.

Groetjes, nel :)

Ineke

Bianca, hoe lang duurt die kuur? Je zegt na drie dagen nog geen verschil te zien. Na hoeveel dagen is dat dan? Wat zei Feld hierover?
Ja, dat is rot die paniek voor t zalven, kan ik mij goed indenken. Wel knap dat je haar gepakt krijgt!
Wil graag weten hoe t afloopt, in t bijzonder na hoeveel dagen je hebt gemerkt dat de zalf aan slaat. Zei Feld ook na hoeveel dagen je verbetering zou moeten zien?
Dus ze heeft n SOA? Kan t dan niet zijn dat andere vogels dit ook hebben, net zoals bij ons ???

Bianca

Citaat van: Ineke op  5 februari 2006, 19:48:05
Bianca, hoe lang duurt die kuur? Je zegt na drie dagen nog geen verschil te zien. Na hoeveel dagen is dat dan? Wat zei Feld hierover?
Ja, dat is rot die paniek voor t zalven, kan ik mij goed indenken. Wel knap dat je haar gepakt krijgt!
Wil graag weten hoe t afloopt, in t bijzonder na hoeveel dagen je hebt gemerkt dat de zalf aan slaat. Zei Feld ook na hoeveel dagen je verbetering zou moeten zien?
Dus ze heeft n SOA? Kan t dan niet zijn dat andere vogels dit ook hebben, net zoals bij ons ???



Hoihoi, Ze heeft juist GEEN soa, dat dachten ze in eerste instantie, maar was uiteindelijk niet het geval.
En het is dus ook NIET besmettelijk. ;D

Ik moet zeggen dat ik vanavond ineens wel verschil zag.
Bij het zalven raakte ik met het tubetje de huid aan en de huid brokkelde als het ware af.
Het is eraf/los geweekt lijkt wel.
ik heb hierna even met een pincet de rest van de huid een beetje weg geschraapt ( niet gepulkt) en het is nu dus al een heel stuk kleiner :D
Nu kan ik weer de "nieuwe" huid makkelijker zalven.
Nog t/m woensdag volhouden en dan donderdag weer even met feld bellen (moest ;))

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

carco

Hoi

Gelukkig dat je nu verbetering gaat zien, dan stressen jullie niet voor niets iedere keer.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mandy

Nou gelukkig weten we nu wat poepsie heeft en helpt het zalven! ;D
Koortslip créme is inderdaad voor het herpes virus maar daar heb je verschillende soorten van, dus misschien dat het zoiets is? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Bianca

ja dat denk ik ook nog steeds.
ik zat ook te denken, mijn dennis heeft ook last van een koortslip op zijn tijd, en ik nooit terwijl het wel besmettelijk kan zijn.
ja ik hoor het wel van de week.

Groetjes bianca en poepsie

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rianne

Arm valkje, heeft al een zere kont, word ze nog gepest ook! ;D Poepsie...

Mandy

Citaat van: Bianca op  5 februari 2006, 22:22:44
ja dat denk ik ook nog steeds.
ik zat ook te denken, mijn dennis heeft ook last van een koortslip op zijn tijd, en ik nooit terwijl het wel besmettelijk kan zijn.

Klopt, maar alleen het vocht in de blaasjes is besmettelijk, daar zit het virus in.
En met een koortslip mag je nooit bij een baby komen, die kan er hersenvliesontsteking van krijgen! :o
Ik dacht zelfs dat als iemand met een koortslip orale sex geeft hij de ander de geslachtsziekte herpes kan geven en andersom.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mandy

Ik heb het net even opgezocht en dat klopt inderdaad;

Het herpes virus kent twee verschillende, maar verwante, vormen: type 1 en type 2.
Type 1 veroorzaakt een zweertje op de mond en/of lippen, ook wel een koortslip genoemd.
Type 2 is een geslachtsziekte die blaasjes en wondjes veroorzaakt op de genitaliën.
Als je iemand zoent die een koortsblaar heeft kun je besmet raken met het type 1 virus. Je kunt dit al na een paar dagen merken, maar het kan ook drie weken duren.
Het type 1 virus kan worden overgebracht op de genitalën. Als je geliefde een koortslip heeft en jouw penis of vulva met de mond stimuleert loop je het risico daar besmet te raken. Maar het werkt ook andersom. Als je partner genitale herpes heeft en jij geeft orale seks, dan kun je een koortslip krijgen.
Genitale herpes wordt in 80-90% van de gevallen veroorzaakt door virus type 2 en in 10-20% door type 1.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mandy

Als je het over de duvel hebt...
Ik heb een koortslip, grrr. >:(
Ik was er al bang voor, van zondagavond op maandag kreeg ik ineens een koortsaanval en meestal volgt er dan iets van verkoudheid, keelontsteking of iets dergelijks maar dat is niet gebeurd (gelukkig, of het komt nog...), wel is m'n grote herpes vriend er sinds vanavond weer! :(
Ik loop nu dus ook met een helm rond, net als in de reclame! ;D

Maar goed, hoe is het nu met poepsie? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Bianca

ja goed, nu moet de onderliggende huid weer "loskomen" zal nog wel even duren voordat het helemaal weg is.
Het is nu een soort toetertje, weet niet of je je dan een beeld kunt vormen ervan, maar beter kan ik het niet omschrijven :P

Succes met je koorstlip, ik heb gehoord dat de kruidvat hele goede zalf hiervoor heeft ;) stuk goedkoper dan zovirax

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianca

Ben ik weer even, ik heb mijn best gedaan om weer nieuwe foto's te maken, pfoe moeilijk in je eentje, whahahahaha






Had ook een filmpje gemaakt maar ze vouwde zich meteen dubbel waardoor je het alsnog niet goed kan zien whahahaha.
Zet 'm er toch bij.


Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

Hoi Bianca,

Goh ik leer hier gelijk weer een heleboel ;)

Het ziet er beter uit,. gelukkig!,. het komt helemaal goed met haar en kan je lekker op zoek naar een maatje ;)

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi

Zo te zien vindt ze het ook echt leuk om zo vastgepakt te worden.
Gelukkig heeft het wel geholpen.
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Tara

Hoi Bianca,

kom eens piepen in je onderwerp,
wat kan je toch grappige uitspraken hebben :D

Maareh.. Dat ziet er maar naar uit, brr, gelukkig geen SOA.
En gelukkig te behandelen ;)

Hopelijk dat het er gauw weer normaal uit ziet, arm beestje ;)