Vreemde cloaca, weet iemand wat dit is?(12-02 nieuwe filmpje)

Gestart door Bianca, 28 januari 2006, 13:21:38

« vorige - volgende »

Caroline

31 januari 2006, 22:41:00 #15 Last Edit: 2 februari 2006, 12:21:27 by Inger m
Succes!! Raar k***** hoor. ;)

Taalgebruik aangepast  ;) door moderator
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bianca

jij maakt het nog funsiger, whahahahahahahaha ;D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianca

Goedemorgen,

Gisteren tegen de avond werd ik gebeld door Annie.
Die vertelde me dat ik vandaag mijn valkje weer mag komen ophalen.

Zij zei dat het een soa is, maar niet papilloma, nou ik ben beieuwd.....hoop vandaag gewoon mr Feld zelf te spreken.
Misschien dat ik wel even bel voordat ik er naar toe rijdt om te vragen of ik toch een afspraak op een vaste tijd kan zetten zodat ik zeker weet dat hij er is.

Hou jullie weer op de hoogte ;)

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rianne


Caroline

 :( ::) Sorry hoor!!  :-[ :-[

Zal het niet meer doen.  :-X ;)




;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Inger m

Hoi,
Dus nog geen echte duidelijkheid. Tja, geslachtsziektes bij valkparkieten...Mss toch betere voorlichting geven?

Neehoor, best vervelend en dan is het mogelijk pas besmettelijk bij bv. lichamelijk contact. Ik hoop dat je snel meer hoort van dr. Feld.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Bianca

 ;D ;D ohoh inger heb jij ook betere voorlichting nodig?.......hihihihi soa staat voor sexueel OVERDRAAGBARE aandoening ;) ;) ;) dus is het idd besmettelijk, maar alleen als je sex hebt.....en dus niet alleen kroelen........hihihihihihi, nee hoor geintje. ;D
Even melig

Ik ben echt netnet terug van feld, en helaas was hij er zelf dus niet.
wel één van de vriendelijke assistentes.
Ik had een hele lijst met vragen maar dat hoefde ik achteraf blijkbaar toch niet allemaal te weten want bij mijn eerste vraag was de rest al duidelijk. :P

Het is dus GEEN soa en dus ook niet papilloma.
Het zijn een soort kleine ontstekingtjes die zijn gaan woekeren waardoor een soort verharde huid ontstaat.
ik heb nu een zalfje (je ligt echt helemaal in een deuk als je weet wat............kruidvat koorstlip creme, whahahahaha) en dit moet ik twee maal daags smeren.........
Fijn, maar niet heus,  met deze wilde tante die totaaaaal niet tam is, en wilder dan elke vogel dan ik in de voliere heb zitten. :-X
Maar oke het is dus absoluut niet besmettelijk en zal ook geen verdere gevolgen hebben met betrekking tot paren en gezondheid van eventuele kuikens.
Nu maar smeren dan he?!

Omdat ze uit de onverwarmde schuur kwam voordat ze naar feld toe ging heb ik nog wel even gevraagd hoe ik dit weer moet gaan aanpakken ivm wennen aan koude temperaturen.
Ze staat nu in de slaapkamer in een klein kooitje, daar hebben wij geen verwarming maar is nog wel wat warmer dan buiten.
dan houdt ik haar daar wel een weekje, en dan naar de schuur terug.
de assistente zei "één nachtje wat koeler in huis zetten en morgen weer terug naar buiten" vind ik wel erg radicaal.

Zo dat is 'm even voorlopig.

Groetjes Bianca en Poepsie(tijdelijk even een rare naam gegeven, whahahahahahaha)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

Hoi hoi,

Ben blij dat het niets ernstigs of besmettelijks is,.
Moet wel lachen om je berichtje zeg,. poepsie ;D,. koortslipcreme ;D,.
Bedankt voor het plaatsen van de info meid,. hier kunnen we allemaal weer van leren,.

Groetjes
Kirsten

ps we gaan zatermorgen naar Boskoop (kleine vogelmarkt) geef maar een seintje als je mee wilt


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bianca


Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Inger m

Citaat van: Bianca op  2 februari 2006, 12:39:52
;D ;D ohoh inger heb jij ook betere voorlichting nodig?.......hihihihi soa staat voor sexueel OVERDRAAGBARE aandoening ;) ;) ;) dus is het idd besmettelijk, maar alleen als je sex hebt.....en dus niet alleen kroelen........hihihihihihi, nee hoor geintje. ;D



Hoi Bianca,
Lees mijn berichtje nu eerst eens echt goed. Daarin staat precies hetzelfde als dat jij nu neergezet hebt... ;D. Met mogelijk pas besmettelijk doelde ik op de uiteindelijke uitslag, dus nee...op die gebied heb ik geen voorlichting nodig  :P

Maar fijn dat het niks besmettelijks is. Koortslip is toch een herpesvirus? Heeft Feld daar nog wat over gezegd?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Kirsten

whahaha,.

Ik dacht al wat hoor ik nou?, maar het kwam hier vandaan ;D
We gaan waarschijnlijk vroeg weg, ik laat nog wel even weten hoe en wat.

Gezellig!
Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bianca

Citaat van: Inger m op  2 februari 2006, 13:10:38
Citaat van: Bianca op  2 februari 2006, 12:39:52
;D ;D ohoh inger heb jij ook betere voorlichting nodig?.......hihihihi soa staat voor sexueel OVERDRAAGBARE aandoening ;) ;) ;) dus is het idd besmettelijk, maar alleen als je sex hebt.....en dus niet alleen kroelen........hihihihihihi, nee hoor geintje. ;D



Hoi Bianca,
Lees mijn berichtje nu eerst eens echt goed. Daarin staat precies hetzelfde als dat jij nu neergezet hebt... ;D. Met mogelijk pas besmettelijk doelde ik op de uiteindelijke uitslag, dus nee...op die gebied heb ik geen voorlichting nodig  :P

Maar fijn dat het niks besmettelijks is. Koortslip is toch een herpesvirus? Heeft Feld daar nog wat over gezegd?

gr Inger

oke het leek er bijna op............whahahahahaha

En even over het herpes virus.
Nee feld was er namelijk niet dus daar is verder niets over gezegd.
Heb wel gevraagd of ze nog drager zou blijven hiervan maar dat was ook niet zo werd gezegd.
Je wordt er niet heel veel wijzer van vind ik........
Ik smeer maar en we zien wel.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Inger m

Hoi,
Gelijk heb je! Eerst maar zorgen dat het verdwijnt en hopen dat ze daarna een vaste partner houdt  :P (of ws is het geeneens besmettelijk).

Voorlopig eerst maar eens ff smeren  :)

Succes!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

carco

Smeer ze!
En vergeet je handschoenen niet aan te doen ;)
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Bianca

Na drie dagen zalven nog geen verschil te zien, bahalve plakkerige veertjes.

Het gaat me wel elke keer aan het hart als ik haar moet vangen, ze is zo bang.
Ze heef zich ook een heel klein beetje verwond aan haar schoudertje, door het vliegen tegen de tralies als ik haar wil vangen, erg he?!.
Maar ja wat moet, dat moet!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.