6 mei 2025, 22:08:09

Gezocht

Gestart door Tjerk, 13 januari 2006, 17:27:44

« vorige - volgende »

Tjerk

Hey,

omdat ik nog een man nodig ben,
zoek ik een Witmasker Lutino (Albino).
Wie woont er in Noord-Nederland of in elk geval een plaats
met een station en heeft nog een Albino man over?

Tjerk Voortman

Rianne

Hoi,

je zou eens kunnen mailen met Linda. Zij woont in Anna Paulowna en daar is een station. wr16@valkparkiet.com

Ze verwacht binnenkort kleintjes, van de 4 eitjes zijn er zeker 2 bevrucht.

Tjerk

Hey,

ik moet een Albino man die volgend broedseizoen broedrijp is.
Daarom is het niet handig als ik daar een man weg haal. Heeft iemand anders misschien nog een Albino?

Groeten Tjerk

Bianca

heb je al een advertentie op marktplaats gezet?
Misschien dat je nog bij kwekers zelf kunt navragen, via de kwekerslijst hier links in de navigatiebalk of via de kwekers bij www.valkparkiet.startbewijs.nl

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Mariska

Hoi Tjerk,

Ik heb van de week op marktplaats meerdere advertenties gezien met abinomannen ;)
Zeker de moeite waard om daar even te speuren.

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Tjerk

Hey Mariska,

ik kijk ook dagelijks op marktplaats, maar doordat ik geen auto heb moet het een plaats met een station zijn. In elk geval bedankt.

Groeten Tjerk

Rianne

Hoi,

soms willen kwekers je nog wel eens tegemoet komen door naar een station te rijden. Misschien een idee om een 'gezocht' advertentie te plaatsen?

adnaloj

heey hallo,

ik las dat je een albino zocht,
ik heb er 1 ( of meer ) en je woont in de buurt, wij wonen in assen en jij in hoogeveen als ik het goed heb,
ik heb je toegevoegt aan me msn lijst tdp.... enzo enzo als je belangstelling hebt dan kunnen we daar wel even verder praten oke??

groetjes jolanda