7 mei 2025, 04:32:01

Dennis als expert in het nieuws

Gestart door Parkietenpeter, 19 januari 2006, 09:17:43

« vorige - volgende »

Parkietenpeter

Gisteren was een reportage op "hart van Nederland" over een papegaai die de naam van de minnaar van vrouwlief herhaalde waardoor de affaire ontmaskert werd.

Hier werd een expert op het gebied van papegaaien aan het woord gelaten, Dennis Jansen.

Nu heb ik toch de vrijheid genomen om de redactie van "hart van Nederland" een mailtje te sturen om hen te wijzen op de verschillende forums die al aan de papegaaienhandelaar Dennis gewijd zijn.

Mijn Mail:

CitaatBeste Redactie,

Gisteren tijdens ´hart van Nederland´ zag ik uw reportage over de papegaai die door de naam te noemen van de minnaar de echtgenote verried.

U liet toen een expert aan het woord te weten de papegaaienhandelaar Dennis.

Niet om uw kundigheid aan te vallen, maar persoonlijk vindt ik het niet van een gedegen journalistiek getuigen als u zo iemand als expert neerzet.
Als u nl. enig onderzoek zoudt verrichten zult u al heel snel merken dat met name Dennis berucht staat als zeer onbetrouwbaar papegaaihandelaar.
U kunt de vele negatieve ervaringen heel makkelijk lezen op de verschillende forums, ik denk dan aan www.Vogelarena.com of www.parkieten-land.nl , of www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?board=22.0 zomaar drie willekeurige forums waar veel leed door Dennis te melden is.

Door de bewuste reportage weet ik zeker dat er vele gedupeerden voor het hoofd gestoten zijn. Een journalistisch onderzoek naar de wanpraktijken zou wellicht een mooie uitdaging zijn voor SBS6.

Zelf heb ik geen ervaring met deze heer. Ik kan u dit melden enkel uit wat ik meekrijg van de verschillende forums. Daar lijdt ik zeer veel leed uit af. Benevens de financiele stroppen die mensen aangedaan worden, omdat Dennis het absoluut niet nauw schijnt te nemen met de garantiewet.

Bedankt voor uw aandacht.

Peter

Ik hoop dat SBS6 hier gunstig op reageert en ik ben er vast van overtuigd dat vele gedupeerden het met mij eens zijn. (?)

Rianne

Ik heb het helaas niet gezien. Ik ben benieuwd naar de reactie van SBS.

Riny

Hallo Peter
Ik ben geen gedupeerde, maar heb wel die berichten op het forum over Dennis gelezen.
Vol verbazing heb ik gekeken gisteravond naar die uitzending.
Ook ik verwonderde mij om Dennis daar te zien.
Groetjes Riny :D

Roosje

Nouja! Goed gedaan peter, ik ben benieuwd naar hun reactie.

Mariska

Ik heb het helaas niet gezien, maar ik vind het een topmail die je gestuurd heb ;D
En ook helemaal waar!
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar de verhalen komen toch ergens vandaan he?!
Ik heb na verhalen die ik gelezen heb geen hoge pet van hem op in ieder geval.

Ik hoop op een reactie van SBS6 ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Brede W

Op een ander forum had ik ook eenzelfde topic gelezen. En ook daar hadden verscheidene mensen een mailtje gestuurd zoals Peter. Daar hebben mensen inmiddels alweer antwoord gehad van sbs met verontschuldigingen en de mededeling dat ze in de toekomst dennis niet meer zouden vragen.
Best wel netjes!

Groetjes,
Wendy