Tijgetje, een echte tijger! (gestorven 22 Februari 2006 RIP)

Gestart door lolliefant, 21 januari 2006, 12:55:55

« vorige - volgende »

lolliefant

25 januari 2006, 14:02:49 #15 Last Edit: 25 januari 2006, 14:04:22 by lolliefant
Hoi Maris

Ja, eerlijk gezecht  ben ik helemaal verliefd op hem. :-[  Hij is echt een schatje. ;D  Ik ben er over uit.  Ik hou hem zelf.  Zijn karakter is zo zacht en lief, dat ik denk dat het goed komt met de andere 2 jongens.  (die is ook heel rustig en lief)

Voor diegene die mij gemaild had en hem graag een goede thuiste wou
geven..sorry :-[  Maar ik ben zo gehecht geraakt aan dit ventje dat ik hem nooit weg zou kunnen doen. 
Maar bedankt in ieder geval dat jullie bereid was om voor hem te zorgen. ;)

Groetjes

Mariska

Hoi Marijke,

Ik had jou natuurlijk gemaild, maar ik vind echt dat je hem moet houden :D ;)
Je bent al helemaal verliefd op hem ;D
En ik zou zeker niet willen dat je spijt krijgt!
Ik wens je heel veel plezier met Tijgetje :D

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Hoi Marijke,

wat ziet hij er goed uit joh! Wie had dat gedacht? En natuurlijk hou je hem, je zal inmiddels wel een band met het valkje hebben! :)

Lique

Hoi Marijke,

Wat fijn dat het een stuk beter gaat met Tijgertje.
ik ben blij dat je hem lekker zelf houdt. Zo'n band die je krijgt als je zo intensief voor een dier moet zorgen is ongelooflijk.

groetjes Lique

Mariska

Ik sluit me helemaal bij Lique aan ;)

Maar heel moeilijk was je ook niet over te halen ;D

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

lolliefant

Hoi allemaal

Hier nog even een fototje om te laten zien dat het Super gaat met Tijgetje.  Hij zit nu goed in de veren, en is al goed bezig om zelf te eten. Nog even en hij is ook van de pap af, en dan moet het helemaal goed komen met hem. 
Bedankt voor alle adviesen van iedereen...

Groetjes
Marijke

Prachtige valkje toch?  Zou het een bonte cinnamon geparelde zijn????

Lekker aan het spelen op hun nieuwe speeltuintje die de baasje heeft gemaakt.

Tijgetje vind het heeeeeerlijk als ik met zijn kuif speelt.  Zit er helemaal bol van en genieten.  Dan maakt hij ook van die schattige piepgeluidjes.  En als ik stopt, dan volgt hij mijn hand, en druk zijn snavel tegen mijn vingers aan. :D

pim

Rianne

Carin

Wat een schatje.. Je ziet hem genieten als hij gekroeld wordt! :)

Lin

Hey,

Wat gaat het goed met Tijgetje. fijn om je valkje zo te zien!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Misschien een idee om je dagboek titel te veranderen? ;)

Kirsten

Hoi Marijke,

Oh wat gaat het goed met Tijgetje,. inderdaad tijd voor een nieuwe titel :D

Het klopt inderdaad dat tijgetje een bonte cinnamon geparelde is,.  Ben erg blij dat het zo goed gaat,. het is een schatje hoor :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Citaat van: Rianne op  6 februari 2006, 11:40:56
Misschien een idee om je dagboek titel te veranderen? ;)

Goed idee!!!
Nu schrikt iedereen als hij de titel ziet.
Om te veranderen:
Ga naar je eerste berichtje.
Klik op 'verander' ( rechts boven je berichtje).
Nu kun je de titel aanpassen.
Kies opslaan (links onder je berichtvenster)
En er staat een nieuwe titel!!!

Fijn dat het goed gaat met Tijgertje!!!

Groetjes, Gerda

lolliefant

Hoi allemaal

Ik wou even vertellen dat Tijgetje het toch niet heb gehaald :'(
Hij ging van beter naar slechter en dan weer beter.  Dan viel hij weer 15 gram af, en dan kwam hij het weer aan. :-\

Zo was het ook met zijn stemmingen.  Dan is hij lekker druk bezig de hele dag en de volgende dag zit hij weer bol en lijkt hij ziek.

Een week geleden woog hij maar 66 gram en was heel zwakjes. Ik snapte het al niet waarom hij afviel, want hij at wel goed.   Ik heb toen echt van alles geprobeerd hem te redden en gaf dus extra papvoedingen gemengd met fijngedrukte nutribird pellets er doorheen.   
Hij ging toen wel omhoog met zijn gewicht en woog gister ochtend 78 gram. ;)

Maar om de een of andere reden ging hij dood gister avond rond 21:00.  Wij hebben hier allemaal al een behoorlijke portie gehuild, want hij is ZOOOOO diep in ons harten gekropen. :'(  Mijn zoontje hoorde het vanochtend pas en die vind het heel erg.  Hij is nu 6 en Tijgetje was ZIJN valkje geworden.  Het enige wat hij wou weten was ....:mama, is die nu in de hemel?.... Ik zei maar dat hij nu in de valkjes hemel is en dat hij een Engel valkje is :)  Toen mijn zoontje dat hoorde, was hij tevreden, want dan is hij een bescherm engel valkje voor alle andere valkjes :)

Wij zullen Tijgetje HEEL ERG missen. :'( :'(