Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Caroline

Eros is thuis!!

Hij heeft de kooi ontdekt!!

Hij heeft gegeten en gedronken.

Hij heeft zich gepoetst en nu slaapt hij.

Ik ben heel erg gelukkig met Eros.

Lin, bedankt voor de goeie zorg!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi Lin,
Gefeliciteerd met je donsjes!
De groten hebben een fijn thuis gekregen, en nu kun je meteen al opnieuw genieten van opgroeiende donsjes!

Hartstikke leuk!
Groetjes,
Irene

Mandy

Jammer dat Eros en Goldie nu weg zijn, maar je hebt al 3 andere mooie donsjes om weer voor te zorgen. :)
Hopelijk blijft het goed gaan met ze. :)
Kan er ook cinnamon uit komen want op die ene foto is bij het gele donsje heel goed de lichte ooglens te zien. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lin

Bedankt voor de reacties!

Ik had je natuurlijk al gesmst Caroline ik ben erg blij dat het goed gaat en meteen al op zijn gemak is. Ik stuur zo snel mogelijk alles naar je op. De doos met celebrations zijn al bijna op. bedankt voor de lekkernijen!

Hey Mandy,

Ja deze kwam wel erg vroeg. 4 dagen te vroeg. Gelukkig gaat alles goed. En ja  de ouders is een wildkleur man split voor lutino (is niet 100%) en de ander is grisha en die is witmasker gepareld. Maar cinnamon ik weet het niet...  ik dacht zelf ook wat verschil te zien. ik mail je de originele fotos wel.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

chiko

Goldie is ook thuis. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om foto's te plaatsen in ons dagboek, maar willen jullie Goldie en Chiko live zien ga dan naar http://62.194.53.28

Ik heb de web cam even in de kooi gehangen. Morgen doe ik uit gebreid verslag en plaats ook even de foto's. Wel willen wij Lin bedanken voor de goede zorg. Goldie heeft het trouwens al flink naar haar zin hier bij Chiko. Hij eet al goed (samen met Chiko) en heeft ook al de kamer verkend. Alleen moet hij nog de landingplaats even vinden want nu maakt hij nog wel eens een buiklanding.

Groetjes Folkert en Maja.

Wilma1

Ik heb Goldie LIVE bewonderd vanmiddag...hij zat lekker uit bakjes voer te happen en water te drinken....zo te zien bevalt het nieuwe verblijf wel en na eerst ff wat protest van Chiko, hoorde ik van Maja, zag ik even later dat Chiko wat zaadjes aan Goldie wilde voeren......lief hoor  :-* ....ze zullen vast goeie vriendjes worden!!

Geloof best dat jij ff moest slikken bij het vertrek van allebei!
Maar je hebt 3 snoesjes om weer volop aan de gang te gaan!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

;D ;D ;D ;D ;D lijkt wel telepathie Folker en ik tegelijk over Goldie schrijven. :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Rianne

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met de kleine Nezumi'tjes! :) Ik hoop dat het goed gaat met de lutino. Maar dat is nog weer even afwachten.

Agnes

Hoi Lin,

Gefeiliciteerd met de 'nieuwe' jongen ;D

Heb ik het goed begrepen? Van Grisha en Nezumi een wildkleurtje en een lutino, en dan een wildkleur van je eigen schatjes?
Of zit ik mis?

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

carco

Hoi Lin

Heeft de lutino de nacht goed doorstaan??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Agnes

Okee, dus twee wildkleurtjes van Grisha en Nezumi ;)
Bedankt Rianne!

Grootjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Riny

Hoy Lin
Dat heb je mooi''gepland''.
Twee jonkie's uitgevlogen naar de nieuwe baasjes en weer 3 nieuwe geboren.
Ik hoop voor je dat ze net zo voorspoedig op mogen groeien eals Goldie en Eros.
Vanavond kom ik lezen of er nieuws is van je kleine Lutino.
Groetjes Riny :D

Lin

Even snel vanuit mijn werkpauze. De lutino is de nacht door. Heb vanochtend weer fotos gemaakt. Hij tilt wel zijn koppie op maar niet zo vaak als de rest. Ze worden gelukkig alledrie goed gevoerd. Dus dat si alweer een gerusstelling. Iedereen de samenvatting gezien een pagina terug van Goldie en Eros?

vanavond ben ik weg dus ik denk dat ik morgen weer de fotos plaats en wat schrijf.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)