Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Rianne

Even niet aan gedacht ;D

p.s er komen Tinco foto's in mijn dagboek (2 stuks)

Lin

Citaat van: Rianne op 17 februari 2006, 14:32:57
Even niet aan gedacht ;D

hij is al bijna jarig! Ik ga er op letten!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Citaat van: Lin op 17 februari 2006, 14:38:43
Citaat van: Rianne op 17 februari 2006, 14:32:57
Even niet aan gedacht ;D

hij is al bijna jarig! Ik ga er op letten!

22 maart pas toch? :)

Lin

Nou ja een maand is dus bijna!

Hoh wat gaat het dagboek snel,sorry!

ik heb vandaag de fotos van gisteren geplaats dus even terug bladeren!

Lin

De foto's van vandaag!

De fotos van gisteren staan 2 bladzijden terug daar kunnen jullie mij ook op zien. Weten jullie ook weer wie ik ben. Al kennen de meeste mij wel van gezicht.

Ik ging wat eten en de was gedeeltelijk opvouwen dus de twee gingen naar beneden en zaten veilig achter de kussens.

Dag 25 voor de albino.
Ja het zitten op de vinger wil nog niet echt.

Mooi he?

Ik kijk naar je Caroline, ik bespied je!

Dag 20 voor de witmasker.
De witmasker deed het toch wat beter.

Kijk eens wat een lange nek ik heb!

En weer met de schone was mee naar boven naar de ouders voor een voeding.

Groeten, Lin

Rianne

Hey is dat je nieuwe bank? Had ik nog niet gezien ;D

Leuke foto's, volgens mij zijn het hele rustige valkjes of heb ik dat mis?

Lin

Inderdaad de nieuwe bank. Zal weer eens fotos plaatsen in mijn andere dagboek over hoe het er nu uitziet.

Ze zijn wel vrij rustig. De albino komt naar je toe als je hem op de foto wil zetten. De witmasker slaapt vaak als ik hem op de foto wil zetten. Verder kan ik nog niet veel over ze zeggen.

Lin

In het dagboek van Caroline kunnen jullie wat korte filmpjes van de albino zien.

Lin

Ik zie echt geen parels meer komen dus ik denk dat ik Folkert en Maja wel kan feliciteren met de witmasker.

Als jullie dat ook willen doen kan dat in hun dagboek:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,14354.45.html

Caroline

Hoi Lin,

Ik ook niet hoor, ik zie ook geen parels meer komen.  :-\ :'(

Maaaaaar ...... mochten ze toch nog komen dan ......  :D

Folkert & Maja gefeliciteerd met jullie witmasker, het is een scheetje, ook zonder parels.  ;)

Ik had je al ge IM en in mijn dagboek gezet, bedankt voor de heerlijke foto's ik vind ze geweldig hoor.  ;) Ik kan niet wachten tot ik hem/haar kan gaan halen, heeft ie trouwens wel genoeg borstveertjes voor de DNA-test?? Hihihi!!

Vanaf wanneer ga je dat doen??

Het zal wel een meisje zijn. Hihihi, de witmasker een man en de albino een pop, precies omgekeerd zoals ik het graag gezien had. Maar ook een meisje ben ik heel erg blij mee hoor. Qua uitstraling (op foto's en film dan) denk ik trouwens een man, poppen zijn vaak veel katterige en kijken wat feller uit de oogjes deze kijkt echt zo sullig lief.

Wat denk jij Lin??

Nou even een lang berichtje om het goed te maken.  ;)

Groetjes van Caroline  :D

Wat een lekker ding is het toch!! * zwijmel zwijmel zwijmel *

Dat lief klein witmasker, bij deze neem ik afscheid van je en wens ik je heel veel plezier bij Folkert, Maja en Chiko.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Hoi Lin,

Jouw dagboekje gaat inderdaad heel snel.

Cootje en Pipo zijn ook weer begonnen met wipwappen na 3 weken eitjes te hebben gebroed. Nadat ze er 4 hadden open gemaakt om een jong "te redden"  wat in een ei piepte werd er weer gewipwapt.

Je hebt schattige foto's geplaatst. :-* Om te zoenen zijn ze. Ik hoop het ooit mee te mogen maken.

Groetjes, Nel :)

Lin

Caroline

:o ohhhh, dan zal ik ook even mijn berichtjes veranderen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey Caroline, wat een lang verhaal. ik heb nu net fotos gemaakt maar geen tijd om up te loaden want ik wacht op tel. En dan vertrek ik en ik heb de fotos ook niet hier.

Ja het is wel een actief valkje de albino. Vandaag wilde ik fotos maken maar hij bleef naar me toe lopen. ik heb nog geen idee of het een man of pop is. tot nu toe waren de twee vorige mannen, maar nu weet ik het niet. ik hoop dat de pennen hard gaan groeien want anders kan er geen test gedaan worden.

Vandaag heb ik het broedblok wat ik bij rianne vandaan heb even omgebouwd. Het was een broedblok wat je kan ophangen tegen het gaas. En ik wilde buiten de kooi. Dus ik heb het uitstekende gedeelte an de voorzijde eraf gehaald zodat de klep omhoog kan. Daarnaast zit er een vierkant gat op de klep met een glaasje erop die je er zo kan afschuiven. Deze wil ik dan later bij Kaiyo en Kashira ophangen. Zodra hun eitjes hebben hoop ik tegelijk eitjes met ayal en Tiamo te hebben.

Hey Nel!

Ik zag net al het nieuws in je titel. Wat veel joh! Meestal gebeurt dat bij netsen waar meerdere koppels aanwezig zijn. Maar deze staan toch apart? Ik denk dat het dit keer wel goed moet gaan hoor. En ja anders weer de broedmachine in.

Groeten, Lin