Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Rianne

Heb je dat plekje al goed bekeken? Of was het iets van nest materiaal?
Geef je ze de gemalen pellets ook of niet?

Christine

Citaat van: Lin op  7 februari 2006, 07:38:45
Gisteren de witmasker geringd! Wat een dikkerd is dat. Hij woog evenveel gisteren als de albino 3 dagen geleden deed. Straks haalt hij hem nog in. Qua eetlust lijkt de albino een pop en de witmasker wel een man.

Herrinner je nog Jazzy en Ricky toen die klein waren? Daar was Ricky ook altijd het dikkertje geweest en het is een popje ;) Beetje afwachten!! En ik blijf hopen voor Caroline dat het een popje is!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Even snel weer vanuit mijn werk. Ik zag niks meer zitten aan de snavel van de witmasker heel raar! Gelukkig dus maar, misschien toch een los velletje ofzo. Ik geef ze inderdaad gemalen pellets door het eivoer. Ik kon nog niet zien of er parles kwamen. Tot nu toe zijn de pennetjes donker.

Ik ga weer werken tot vanavond!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Misschien groeien ze zo hard van de pellets? Het is toch compleet voer dus alle voedingsstoffen krijgen ze binnen. Kun je vergelijken met vorige nesten, hoe snel die groeiden. Dan weet je of de pellets verschil maken. :)

Ankie

Hoi Lin en Rianne

Ben blij te lezen dat alles hier goed gaat !!!
Wat een kanjers zeg !!!!

Groet van Ankie

Wel jammer van Gerda d'r eitjes !

valkchico

Hallo samen,

Ze groeien met de dag de kanjertjes.

kom elke dag even de foto's bekijken.

gr Esther

Kirsten

Hoi Lin,

Wat een dikkertjes zeg,. prachtig zijn ze en ze groeien erg goed.
Wat heeft het witmaskertje onderaan zijn ruggetje? is dat ook van het plukken?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Citaat van: aad op  7 februari 2006, 21:28:44
hoi linda

leuke foto,s ..en de filmpies kan ik nu duidelijk zien Lin :)
ben benieuwd of ik hier nu ook van de monstertjes krijg  ;) ;)

groetjas aad

Dat is mooi nieuws Aad. eindelijk kan je dus alles helemaal volgen. Ik ga het bij jou nu ook wat beter volgen.

Citaat van: marilyn op  7 februari 2006, 21:34:42
hoikes lin

de kleintjes zien er superlief uit en wat hun gewicht betreft nu wegen ze misschien nog wel veel maar als ze eens goed uitvliegen zakt het gewicht wel weer een beetje hoor en je filmpjes waren heel duidelijk  ;) super

groetjes marilyn

Ja zodra ze 4 weken zijn zal het wel minder hard gaan. Bedankt voor je reactie!

Citaat van: Caroline op  7 februari 2006, 21:49:22
Ohhh Lin, wat een lekkertjes!!

Ze gaan echt super!!

Raar dingetje wat de witmasker onder zijn snavel heeft hangen, is het wel zacht??  :-\

En ik mis de kuifjes, die heeft pa er zeker afgeknabbeld??

Het wordt nu echt spannend hoor, komen er pareltjes of niet, wat denk je zelf??

Groetjes van Caroline, geef je ze een knuff van me.

Ja de kuifjes komen nog niet hard. Dat duurt nog eventjes. Ik weet nog niet of ik parels zie komen. Het lijkt wel zo. Maar kan zijn dat het eerst licht is en dan donker kleurt. Nog een paard agen en dan weten we meer.

Citaat van: Wilma1 op  7 februari 2006, 23:35:24
Ik denk wel dat het door het gewicht komt, Melody had dat ook als het kropje zo vol zat dan kukelde ze zomaar voorover.....verder zien ze er schattig uit hoor!! Jammer dat de ouders aan ze plukken, misschien wodt dat nog minder?!
:) Wilma

Ja ze plukken gewoon een beetje. niet echt dat er veel wordt uitgetrokken, want dat kan nog niet.

Citaat van: marlies op  8 februari 2006, 06:49:12
Hoi Lin, ;D

Wat geef jij ze te eten, pokon zeker ;D :P

Bel anders even naar Dr Feld als je het niet vertrouwd met de witmasker.

Groetjes marlies ;)

Het gaat wel goed met de witmasker hoor! Maar ik geef niks extras dan vorig jaar. Komt gewoon omdat ze nu maar met de helft zijn.

Citaat van: imv op  8 februari 2006, 07:51:32
Hoi Lin en Rianne,
Ik ben lekker laat met reageren... heb snel jullie dagboekje even doorgespit... wat geweldig zeg!

Ik blijf jullie volgen.
Groetjes,
Irene

Dank je wel! Ik hoop je binnenkort te ontmoeten, dan kan je ze in het echt zien.

Citaat van: Christine op  8 februari 2006, 11:03:55

Herrinner je nog Jazzy en Ricky toen die klein waren? Daar was Ricky ook altijd het dikkertje geweest en het is een popje ;) Beetje afwachten!! En ik blijf hopen voor Caroline dat het een popje is!!

Tuurlijk herinner ik ze nog. Volgens mij was ik degene die vanaf dag 1 elke keer reageerde. Ja iedereen hoopt op een pop! Leuk dat je ff langskwam.

Citaat van: Ankie op  8 februari 2006, 13:54:50
Hoi Lin en Rianne

Ben blij te lezen dat alles hier goed gaat !!!
Wat een kanjers zeg !!!!

Groet van Ankie

Wel jammer van Gerda d'r eitjes !

Gaat het super hier! Inderdaad erg jammer van de eitjes. Nou ja we hebben ze een kans geboden. Meer konden we niet doen. Dit lag buiten onze macht.
Citaat van: valkchico op  8 februari 2006, 13:58:45
Hallo samen,

Ze groeien met de dag de kanjertjes.

kom elke dag even de foto's bekijken.

gr Esther

Leuk als je vaak komt kijken, ze groeien erg hard.

Citaat van: Kirsten op  8 februari 2006, 18:44:32
Hoi Lin,

Wat een dikkertjes zeg,. prachtig zijn ze en ze groeien erg goed.
Wat heeft het witmaskertje onderaan zijn ruggetje? is dat ook van het plukken?

Groetjes
Kirsten

Ja die plek viel me ook op. Ga zo even kijken hoe het gaat. Komt denk ik door de ouders. Zou niet weten hoe anders.

----------

zo nu even fotos maken als dat kan.

Lin

Nieuwe fotos, vers van de pers!

Dag 16

Witmasker dag 11

En samen bij oma Lin op de hand.

Dat was het. Ik zie wel steeds meer beschadigde plekken bij de albino. Maar daar doe je niks aan. Als iemand nog vragen heeft hoor ik het wel.

Groeten, Lin

♪ Marlies

Hoi Lin, ;D

De witmasker zit nu toch mooi rechtop.

Groetjes Marlies ;)

Christine

Citaat van: Lin op  8 februari 2006, 19:04:27

Citaat van: Christine op  8 februari 2006, 11:03:55

Tuurlijk herinner ik ze nog. Volgens mij was ik degene die vanaf dag 1 elke keer reageerde. Ja iedereen hoopt op een pop! Leuk dat je ff langskwam.

Idd ja jij was de eerste die elke dag reageerde! Ik ga dit bij jou ook blijven doen, wel niet elke dag maar zal wel proberen te reageren!!

Mooie foto's die albino heeft prachtige rode oogjes!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Hoi Lin,

Wat een schattige foto's weer.  :-* Die laatste, schitterend  :D.

groetjes, Nel :)

Wilma1

Citaat van: Lin op  8 februari 2006, 19:49:48
Nieuwe fotos, vers van de pers!

Kijk nu....een GLIMLACH!!!!  :D....wat lieffffffffffffffffffffff  :-*
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wendy..

Hoi Linda...

Nou heb even vluchtig je dagboek doorgelezen...dit niewe dagboek over je kleintjes!!!Erg leuk hoor,ik zal vaker eens een kijkje nemen

Groetjes Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Riny

Hoy Lin
Met deze foto win je vast en zeker nog eens de fotowedstrijd.
Groetjes Riny :D