Toetie,Cleo en Seti + foto's 7-1-2007

Gestart door chiko, 18 januari 2006, 15:55:53

« vorige - volgende »

Rianne

Ach, nee toch, ook al allergisch? :-\ Wat erg voor jullie Maja. Ik hoop dat jullie gauw een leuk nieuw tehuis vinden.

chiko

Avond en bedankt voor jullie berichtjes.
Ik wil even wat uit de lucht halen inverband met de valkjes.
Toetie is een lutino en Cleo een wild kleurtje.
Chiko is ook een wild kleurtje en Goldie is een witmaskertje.
Chiko en Goldie zijn een koppeltje.
De lutino genaamd Toetie die ik van wilma had gehad voor me verjaardag afgelopen december 2007 is nu een koppeltje geworden met Cleo en dat is een kindje van Chiko en Goldie.
We willen ze graag bij elkaar houden om weg te doen en anders als koppeltjes.
Er was namelijk door Lin geschreven dat Toetie en Cleo broer en zus zijn maar dat is niet het geval.
Groetjes Maja.

Lin

Geen broer en zus dus! Ik haal het meteen weg!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♥Debby♥

Citaat van: chiko op  7 december 2007, 23:46:36
Folkert heeft wat foto's online gezet. Je kan ze bekijken onder www.hofman.mijnalbums.nl . Ze staan onder het album onze dierentuin.

Gr. Maja

Hoi Maja, ik hoop dat je snel een ander huisje voor je valkjes vind.. kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent...

Ik vond een paar pagina's hiervoor nog foto's van je valkjes.. misschien is het handig voor als mensen de valkjes even willen zien.. die link staat dus hierboven..

Sterkte hoor..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

chiko

Thanx Debby.
Was ik weer vergeten ???
Groetjes Maja.

chiko

Aanstaande zondag is het zover.
M,n kindjes gaan naar Vlissingen.
Als ik ze nu op de achter grond hoor zal ik dat zeker gaan missen.
Chiko voelt het denk ik al aan komen die is heel de morgen al liedjes aan het fluiten.
Hij geeft steeds kusjes en zegt Chiko mooi kusjes.
Wat zal het zwaar worden zondag maar ook wel een
goed gevoel dat we ze zelf weg brengen.
Groetjes Maja.

☺ Pita ☺

Heej Maja ze komen goed terecht hoor ;)
We wachten vol verwachting op ze.

Rianne

Hoi Folkert en Maja,

alvast veel sterkte ermee. Het zal wennen zijn, dat geloof ik best maar het kan helaas niet anders.

☺ Pita ☺

Helaas het gaat niet door Maja kan het niet over haar hart krijgen om ze weg te doen.
En heeft afgebelt.
Lieve Maja het was eventjes traantjes hier maar mijn kids konden ook wel begrijpen dat het moeilijk voor je zou zijn ondanks je astma enz.
Dus geen schuld gevoelens hoor meis , we begrijpen het echt wel ;)

chiko

Hallo voor iedereen die dit leest, hier even een berichtje van Folkert de man van Maja. Zoals jullie inmiddels hebben kunnen lezen gaan de valkjes niet weg. Ik en ook Maja vinden het heel sneu voor Pita, maar jullie moeten weten dat het net voelt of je je kinderen gaat weg doen. Ik zelf had het er erg moeilijk mee dat ze weg moesten en ben vanmiddag terwijl Maja de kooi aan het schoonmaken was ook weg gegaan naar mijn werk. Maja belde mij daar huilend op en vertelde dat ze het niet kon opbrengen om de valkjes weg te doen.

We gaan nu kijken om bijv. een lucht reiniger en/of een ionisator aan te schaffen. Misschien denken sommige mensen in onze omgeving dat we gek zijn want het zijn tenslotte maar vogels, maar daar denken wij anders over. Zelf kunnen wij geen kinderen krijgen en dan is het des te moeilijker om de valkjes weg te doen. Ik hoop dat na aanschaf van de apparaten het wat beter gaat met de astma van Maja.

Goed tot zover de uitleg waarom het niet door is gegaan.
Pita nogmaals excuus dat het niet door is gegaan en hopen dat je hier op de valken site toch nog 1 of meerdere valkjes kan vinden.

Groetjes, Folkert en Maja

Caroline

Dikke knuffel!   :D

Groetjes van broertje Eros  ;) Inmiddels de trotste vader van 3 x 1 zoon maar nu een compleet nestje.

Hier een lieve foto van de neefjes en nichtjes van Goldie

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Jeee, ik zit helemaal verbaasd te lezen hier ??? Was iets aan het zoeken en zie dit hier staan (geen notificatie van  gehad ??? anders had ik wel eerder gereageerd  :-\ ) Kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk zou zijn, ook ik zou alles willen doen ze te behouden.

Hopelijk lukt het met de juist middelen, ze thuis te kunnen houden. In ieder geval is een ionisator een goed alternatief en laat je dan informeren over de juiste grootte qua oppervlakte!!

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3