20 juli 2025, 00:07:21

Toetie,Cleo en Seti + foto's 7-1-2007

Gestart door chiko, 18 januari 2006, 15:55:53

« vorige - volgende »

Wilma1

IK GA HET METEEN NOTEREN OP MIJN WHITEBOARD  ;D ;D ;D mijn memeory is af en toe nogal chaotisch  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

7 juni 2006, 21:04:20 #181 Last Edit: 7 juni 2006, 21:08:34 by chiko
Nou het heeft even geduurd maarrrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb net even 2 foto's gemaakt van Goldie. Dat kwam mede omdat Piet en Wilma hier zijn. Wilma heeft Goldie net geplukt (nee niet voor de soep, maar voor een DNA test). Wij twijfelen namelijk heel erg of Goldie nu een pop of en man is. Zoals jullie op de foto zien zit er nog weinig wit in het koppie en zingen lukt ook niet. Op de foto lijkt het wel iets wit, maar dit komt ook een beetje door de flits

Dus Dames en Heren, de wed loketten zijn geopend. Is Goldie een Man of een Pop. Volgende week weten we het zeker.

Groetjes Folkert.

Caroline

Spannend!!

Voor een witte kop is hij/zij ook nog erg jong hoor. Broer Eros verliest ook nog niet bijzonder veel veren.

Ben heel erg benieuwd.

Ook of crossover erfelijk is, ik hoop in de toekomst namelijk mooi jonkies van Eros te krijgen.

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

"Ut" is echt GEHEEL grijs en wat hier lichter lijkt op de foto, is in werkelijkheid vele malen minder....ook fluit "ut"  ;D ;D ;D niet of nauwelijks  ???  IK ben benieuwd wat de uitslag is......ik blijf het zielig vinden dat "plukken" maar morgen mag ik weer....dan bij Fleur en Quincy!!!

En de foto's van Goldie  ::) .... ik heb Folkert "gewoon" VERPLICHT ze er METEEN op te zetten  ;D ;D ;D hij had nu NIETS te doen  :o (ik zag het bewijs!!! :P ), dan alleen maar op zijn luie krent zitten  ::) in hun nieuwe bank met "onderuitzakflappen" voor de beentjes en de laptop vlak voor zijn neus....dus dan kan ie best wel eens iets  :P gaan doen  ;) ;D ;D ;D...

;) ;D ;D ;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Avond allemaal.
Ik vond het best zielig hoor dat Goldie d,r veertjes eruit
werd getrokken.
Je zag helemaal het kopje in trekken en ik kan dat niet zo hebben.
We zijn benieuwd wat Goldie is en het maakt ons verder niet uit hoor.
We zijn stapel gek met allebei en willen ze voor geen goud meer kwijt.
Fijn weekend en geniet volop van het mooie weer en de wk. ;D
Folkert en Maja.

chiko

Goedemorgen.
Chiko en Goldie waren gistermiddag lekker buiten en
als er een meeuw over vloog reageerden ze gelijk.
Chiko ging op zijn gemakie zijn liedjes fluiten en Goldie op haar\hem zijn manier mee doen ;D
Vanmorgen dat ik de deur open deed werden ze helemaal dol en we hebben ze maar buiten gezet.
Ze vinden het geweldig en heerlijk.
We hopen snel de uitslag tekrijgen van de DNAtest.
Folkert en Maja.

chiko

Middag allemaal.
Even snel zo weer naar m,n werk.
Waarschijnlijk hebben jullie het al gelezen van Wilma op
haar log. ::)
Goldie is dus een dame wat m,n vermoeden al was een echte dame.
Zo gedraagt ze zich ook een elegante dame in haar doen en laten.
Folkert en Maja.

Lin

daar ben ik weer terug van de meeting!

Jeetje wat ongelooflijk! dat verwacht je toch ook niet!

Ik ga meteen even bij mutaties een vraag stellen. Nou ja gefeliciteerd met jullie koppel nu!  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

chiko

Goedemorgen Lin.
Hahahahhaha ;D leuk he een koppel.
Folkert zat hier al te lachen en hoopt zeker op een kleintje.
Hij zei;straks komen er witte uit dat is dan mooi mee genomen.
We zullen het allemaal maar moeten afwachten maar we zijn nu wel blij dat we weten wat Goldie is.
We gaan vrijdag voor een week weg naar de ardenne in belgie dus schrijven komt er even niet van deze week,druk druk.
Folkert en Maja.

Lin

Ja wel leuk een koppel nu. vooral omdat ze al zo goed met elkaar kunnen opschieten. De berekening van Goldie is dan moeilijk ik denk alleen split voor gepareld. en ja kleintjes kan je dan eind volgend jaar verwachten als ze zo verliefd blijven.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

chiko

;D ;D ;D  Dat zou toch wat zijn zeg.
Folkert ziet het wel zitten hoor maar ja die heeft de zorg ook
niet zo op hem he.
We zien het wel en Goldie bijt nu van d,r af als Chiko te ver gaat.
Chiko fluit nu hup holland hup,geweldig gewoon.
Folkert en Maja.

Wilma1

Choko is echt een heel aparte vogel hoor...Melody fluit en doet OOK veel , maar ZOOOO ???  ;D  nee dat niet....het lijkt meer een papagaai  ;D....ik zie Quincy dit ook wel gaan doen, omdat Joke erg close is met ze...kijk bij mij zijn het er meer en gaan ze ook meer naar elkaar toe, alhoewel Melody en Maxime goed te benaderen zijn  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Avond.
We zijn weer thuis na een heerlijke vakantie in de Ardenne.
Onze diertjes zijn goed verzorgd door Folkert zijn zus en zwager.
Chiko heeft weer een liedje erbij geleerd,geweldig.
Goldie was in het begin aan het blazen naar m,n schoonzus maar verloop van de dagen werd het beter.
Ze waren blij ons tezien en te horen en Chiko wilde gelijk kusjes op z,n buikje.
Goldie trilde eventjes maar en had daarna gelijk door dat wij het waren.
Fijn weekend.
Folkert en Maja.