19 juli 2025, 19:33:24

Toetie,Cleo en Seti + foto's 7-1-2007

Gestart door chiko, 18 januari 2006, 15:55:53

« vorige - volgende »

Wilma1

Heeheehee....niet zo geheimzinnig over het forum heen....dan willen wij ook meegenieten  ;D ;D ;D...

En Goldie is een schatje, nu ik hem gezien heb zie je ook de kleuren veel beter in vergelijking met Chiko...het is een leuk stel bij elkaar en worden vast goeie vriendjes...

Vanmiddag zag ik dat Chiko in zijn bekkie wat zaadjes wilde stoppen, nou dat ziet er dan al goed uit!! Ff wennen en laten zien wie "de baas in huis"  is is wel redelijk  :D ;D ;D

Veel plezier met Chiko en Goldie en wanneer komt nummer 3 ???  ;D ;D ;D ;D ;D
:D Wilma  :-X :-X

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik heb zo'n vermoeden dat dat geheim met nummer 3 te maken heeft hoor  ::) hihihihihi maar gelijk hebben ze hé  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Hai Goldie,

Hoe gaat het met jou??

Ik heb je gisteren eventjes op de laptop via webcam gezien.

Grappig hoor.

Met mij gaat het ook goed, ik mis je wel hoor. Zo zijn we bijna 8 weken samen en nu ben ik ineens alleen.  :'(

Maar ...... ik heb 4 nieuwe vriendjes!!  :D :D

Gezellig hè??

Heel veel groetjes van je broer Eros.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey Maja en Folkert,

Ik ben blij dat Goldie jullie bevalt. Ik hoop dat het een lief valkje wordt. Ik ben blij dat chiko wat bijgetrokken is tegenover Goldie. Het is natuurlijk erg wennen. Ik zit hier nu met 6 donsjes...erg veel. Dus ik ben benieuwd hoeveel er goed doorkomen.

Is Goldie erg aanhankelijk tegenover Chiko of nog het zelfde. Gaat het eten en drinken nog goed?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

en alles nog goed hier?

Wilma1

Hoe is het met Chico en Goldie ??? Jullie zijn zo weinig "in beeld" en IK (en waarschijnlijk OOK LIN) ben nieuwsgierig naar de beloofde foto's, die maar niet komen  :P....
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

FOTOS!!!!

VERHALEN!!!  ;D

Caroline

:-[ En ik ook!!  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

chiko

Ok ok ik weet het, we hebben een tijd niet geschreven. Dit komt mede doordat ik we het beide razend druk hebben hier.
Maargoed bij deze zet ik er meteen een aantal foto's op. Er zitten ook nog een aantal bij die we bij Lin hebben gemaakt op de dag dat we Goldie ophaalden.

Goldie is vandaag precies 2 weken bij Chiko en het gaat hartstikke goed. Ze vliegen samen door de kamer en hebben het samen volgens ons  wel naar hun zin. Als de kooi open gaat komt Chiko zelf uit de kooi maar Goldie durft dat nog niet. Het eruit halen is ook nog een probleem bij Goldie. Het lijkt wel of hij nog niet goed durft. We lokken hem dan met een gierst stengeltje maar dat mag ook niet baten. Misschien komt dit binnen kort wel vanzelf, maar niet te veel dwingen denken wij, anders wil hij straks helemaal niet meer uit de kooi.

Het leuke van die 2 is dat als ze samen op stok zitten ze met elkaar gaan kroelen en soms ook ruzie maken. Voor Lin hebben Maja en ik nog een leuke verassing.

Goed zoals belooft hier nog een aantal foto's van Goldie, Eros en Chiko.

Maja en Folkert.

Rianne

Hoi,

wat leuk dat Chico en Goldie het goed met elkaar kunnen vinden! :) Wil Goldie niet opstappen op de vinger? Anders kun je dat buiten de kooi oefenen en belonen met trosgierst of een zonnebloem pitje. :)

Wilma1

We moeten toch wat vaker "zeuren" hier, want DAN KRIJG je ook wat moois te zien !!!!

Mooie foto's van mooie vogels en net wat Rianne zegt...buiten de kooi laten opstappen, dan leert ie gelijdelijk aan dan het "goed"  en vertrouwd is!!

Belonen met trosgierst doet vaak wonderen, ik gebruik het om Kiki terug naar de kooi te "lokken" gaat niet snel, maar langzaamaan leert ze steeds beter om te gaan met mijn handen.

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Wat leuk om weer wat te horen van jullie en van goldie. Ik liet goldie nooit opstappen die pakte ik gewoon wanneer ik dat wilde. Maar hij is toch niet bang geworden?

Nou lekker vertrekken ze hier en zijn ze niet meer tam...  :'(

Maar goed ze zijn nog jong. Leuke fotos hadden/hebben jullie gemaakt. Ik dacht al he? een albino en toen was het dus nog dat hij samen met Eros was. wat lief dat ze zo naar elkaar teoe trekken. Nu maar hopen dat het een koppel is zou een mooi extraatje zijn.

en de verrassing? Deze mooie fotos?

chiko

Citaat van: Lin op  2 april 2006, 18:27:23
Wat leuk om weer wat te horen van jullie en van goldie. Ik liet goldie nooit opstappen die pakte ik gewoon wanneer ik dat wilde. Maar hij is toch niet bang geworden?

Nou lekker vertrekken ze hier en zijn ze niet meer tam...  :'(

Maar goed ze zijn nog jong. Leuke fotos hadden/hebben jullie gemaakt. Ik dacht al he? een albino en toen was het dus nog dat hij samen met Eros was. wat lief dat ze zo naar elkaar teoe trekken. Nu maar hopen dat het een koppel is zou een mooi extraatje zijn.

en de verrassing? Deze mooie fotos?

Even voor alle duidelijkheid. Goldie is zeer zeker tam hoor Lin, en inderdaad laat hij zich gewoon pakken zoals jij hem geleerd hebt dus daar is niks mis mee hoor. Dus als hij niet wil opstappen halen wij hem gewoon op de andere manier uit de kooi.

Tja de verrassing............je zult het snel genoeg merken Lin  :-X

Groetjes Maja en Folkert.

ps. Chiko heeft vanmiddag zijn eerste aanvlieging gehad met onze lamp. Met Chiko alles ok, met de lamp minder, in duizend stukjes.
Dus nu hebben we de 2 andere glazen maar van de lamp afgehaald todat Chiko zijn vliegbrevet heeft  ;D

Wilma1

Ahhhhhhh  :o en daar was Maja al zo bang voor dat DAT zou gebeuren  :-\!!!! Nu maar hopen dat die scherven geluk brengen  ;) ;) ;)

En..... eh Lin krijgt een verrassing, maar IK wordt nu OOK wel errug nieuwsgierig  :P ::)

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi hoi,

Wat een ontzettend leuke foto's van Goldie en mijn ventje Eros.

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.