20 juli 2025, 00:41:16

Toetie,Cleo en Seti + foto's 7-1-2007

Gestart door chiko, 18 januari 2006, 15:55:53

« vorige - volgende »

chiko

Middag.
Wat een prachtige foto,s en we zijn echt al aan het hechten
aan Goldie.
Fijn dat Goldie zo smikkelt van de pap,enig gezicht om tezien.
Met Chiko gaat het ook erg goed en zingt nu al hele melodietjes.
Folkert en Maja.

Wilma1

Geweldige foto's en een stel goede modellen natuurlijk (JIJ ook Lin ;D)....echt een koddig plaatje met die pap.... AANVALLUHHHHH.....tot achter de oren ???  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Zo ik zal ook maar weer even wat tikken . Ben de hele week druk geweest met me werk, maar gelukkig is het nu weekend en stralend weer.

Met chiko gaat alles goed hier. Hij denk denkt dat hij een papagaai ,popeye,hond en kat is. Maja heeft hem papagaaitje leef je nog geleerd en ik I am popeye the sailor man. Twister heeft hem leren blaffen en de katten leerde Chiko mauwen. Dus als het concert begint hier is het genieten.

Chiko weet inmiddels ook al dat als de hond even de gang in moet het zijn tijd is om er uit te mogen. Hij gaat meteen richting deurtje en vliegt dan meteen op Maja of mijn schouder. Hij heeft inmiddels ook al mijn grote mond ontdekt en kijkt regelmatig of ik gaatjes in mijn tanden heb.

We moeten snel weer naar Lin toe om te kijken hoe het met Goldie gaat. Goed foto's spreken voor zich maar het is leuk om weer eens live te gaan kijken. Misschien morgen maar even, kunnen we daarna meteen door naar het strand voor een wandeling.

Iedereen een fijn weekend en geniet lekker van het zonnetje (ook al is het buiten wel koud hoor)

Folkert.

Rianne

Chiko is dus duidelijk een ventje! ;D Geen twijfel meer mogelijk! Dus de derde en de vierde valkparkiet zijn vast ook al onderweg! ;D

Lin

Ja het lijkt mij ook dat het een man is, voor een pop kan hij wel heel veel!

Als ej er nog een wilt reserveren moet je snel zijn want we zitten al op vier. Maar dan moet je natuurlijk wel een nieuwe kooi aanschaffen want straks gaan broer en zus met elkaar.

Ik ben blij dat jullie zo gek zijn op Goldie dat doet me goed!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Nog even wachten en ze moeten een grotere voliere, voor de popjes en de baby's  ;D
:D ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Citaat van: Wilma1 op  4 maart 2006, 14:40:24
Nog even wachten en ze moeten een grotere voliere, voor de popjes en de baby's  ;D
:D ;) Wilma

ja dat zou leuk zijn!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Ik las bij Kjani ( Karin) dat jullie het over een groter  badje hadden, die zijn er wel hoor en heb ik ook...moet je bij mij eens kijken ....of op de site van Karin, daar heb ik foto's geplaats van de badjes.....jullie kunnen de laatst wel plaatsen in jullie kooi ruimte zat ervoor EN het blijft schoon en droog!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Tjeetje, moet ik je alweer  :-\ omhoog hijsen  ::) .....pufpufpufpuf....en dat   :P 3 bladzijden.....mijn arme ruggie  ;D ;D ;D ;)
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Zeg ik blijf niet hijsen hoor ??? Maar gaan jullie ook de 19e Goldie ophalen ??? Ik hoor en zie er niets meer over ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Ja ja we weten het, maar we hebben het druk gehad deze week. Wel af en toe gelezen hoor.

Maar met Chiko gaat alles ok. Mijnheer geeft zelf aan wanneer hij er uit wil en als hij niet wil laat hij dat ook merken. UB40 vind hij te gek en zit dan op zijn stok te dansen (nee hij is niet high) en probeert de zanger te immiteren. Zelf denk ik dat hij nog even door moet oefenen maar Chiko denkt daar anders over volgens mij.

Inmiddels fluit hij ook al happy birthday en zwaait met zijn pootje als je hallo tegen hem zegt. Dit laatste doet hij wel wanneer het hem uit komt. Volgende week zal ik er een filmje van maken, maar ik ga eerst voor 6 dagen naar luxemburg voor me werk.

Groetjes Maja en folkert.

Rianne

Oooh dat wil ik wel zien! :D

Wilma1

We staan nog op de uitkijk, maar vandaag is het zover!!!!!

WELKOM GOLDIE....EN VEEL SPEELPLEZIER MET CHICO IN JOUW NIEUWE HUISJE!!

:-* :-* :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

19 maart 2006, 21:17:55 #103 Last Edit: 19 maart 2006, 21:19:57 by chiko
Nou vanmorgen hebben we Goldie opgehaald. Nadat we eerst nog even gekroeld hadden met Eros en Goldie bij Lin zijn we om een uur of twaalf huiswaarts vertrokken. Thuis aangekomen hebben we Chiko uit de kooi gehaald en hebben samen met Goldie en Chiko op de bank gezeten.

Chiko deed eerst een beetje chagerijnig maar naar een uurtje was dit over. Ze eten nu zelfs samen uit de etens bak. Morgen zal ik foto's plaatsen, maar jullie kunnen nu ook even met de webcam meekijken in de kooi. Ga dan naar http://62.194.53.28

Groetjes Maja en Folkert.

ps Lin nog heel erg bedankt enne je weet wat ik vanmorgen gezegd heb he. Je mag me mailen als het zover is hoor.

marilyn

hoikes folkert en maja

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst  :D chiko heeft nu definitief gezelschap van de lieftallige goldie  ;)
veel plezier met je lieverds

groetjes marilyn