20 juli 2025, 00:08:37

Toetie,Cleo en Seti + foto's 7-1-2007

Gestart door chiko, 18 januari 2006, 15:55:53

« vorige - volgende »

Wilma1

Jaja.... ze kunnen je behoorlijk verrassen  ;D....als ze met zijn allen maar happy zijn, maakt het mij absoluut niet uit  ;)...vorige week, had ik niet gedacht er nu ineens 2 bij te hebben (Charlie en Fleur)en als het meezit morgen 3  :D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Goedemorgen.
We hopen dat ze ons niet verrassen ???
Chiko en Goldie waren gistermiddag lekker buiten.
Ze vonden het heel vreemd en als er een vogel of vlinder voorbij ging gingen de kopjes omhoog en volgde de andere diertjes.
Na dat ze een tijdje buiten waren begonnen ze het leuk tevinden en Chiko begon zijn liedjes tefluiten.
Goldie begon nu ook eentje na tedoen op zijn manier.
Goldie trok ook nu wat naar me toe en kon hem op zijn buikje aaien,wat was dat een fijn gevoel.
Als Goldie bij me zit dan kan ik zoveel kusjes geven op zijn buikje net als bij Chiko.
Ik geniet elke dag van ze en dat is dat ze toch steeds tammer worden.
Folkert en Maja.

Lin

ach wat lief!!! Hihi eros kan ook nog niet super fluiten volgens Caroline lijkt meer op een grasje! Als de nk niet wil kan je voor op zijn koppie aaien. Leuk om even wat weer te lezen. van het wekend zijn er weer 4 weg gegaan. Wel erg jammer maar ik kan met een gerust hart slapen ook deze zijn super terecht gekomen.

Greten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

chiko

Hoi Lin.
Ik heb nu even wat meer tijd he hihihi ;D
Wat fijn voor je dat de vier ook een goed huisje hebben.
Meis,ook al is het dan toch moeilijk voor je maar je bent een topper hoor hoe jij je beestjes verzorgt.
Goldie klinkt nog zo klein en wat je schrijft klinkt inderdaad als een grasje.
Het heeft wel wat hoor want Goldie is een scheetje hoor.
Folkert en Maja.

Lin

Ja witmaskers hebben ook een erg lief koppie!  ;D En ja het is weer goed gekomen met de vier. Hartstikke leuke nieuwe baasjes.

chiko

Hoi Lin.
Gelukkig meis en ja Goldie hadden we beter zorro kunnen noemen met dat mooie witte brilletje wat hij nu op heeft ;D
We zijn stapel gek met ze hoor en ik vindt wele even fijn om nu thuis te zijn maar volgende week is het weer over .
Weer aan het werk en hard sparen voor ons adoptie kindje.
Folkert en Maja.

chiko

Goedemorgen.
Ik kon me ogen niet geloven vanmorgen.
Chiko zat boven op Goldie,ik vindt het toch wel vreemd hoor en arme Goldie wist niet wat hij moest doen.
We moeten toch verder afwachten wat er verder gaat gebeuren.
Folkert en Maja.

Wilma1

Volgend jaar een nestje misschien  ::).... :P :P :P....jaja vogels kunnen raadselachtig zijn, maar misschien is het gewoon spelerij  ;D weet Chico veel :D...
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Dat hopen we dan maar dat het speels is van Chiko.
We wachten het maar af,verder heeft Chiko babbels net of we er een hele kooi vol hebben ;D
Hij doet nu ook alle speeltjes van Twister na zoals een eend en piep speeltjes en liedjes doet hij als de beste.
We hopen dat Goldie straks ook zijn naam gaat zeggen zoals Chiko dan zegt;Hallo Chiko en al zwaaiend met zijn pootje.
Geweldig zijn ze.
Folkert en Maja.

Rianne

Hoi,

leuk om te lezen dat je zo blij met ze bent. Heb je binnenkort ook weer foto's van Goldie? :)

chiko

Hoi Rianne.
Ik zal het Folkert even vragen maar die erg druk met z,n werk
en het weekend zijn we weg.
Komt goed hoor ;)
Folkert en Maja.

Wilma1

Melody fluit ook heel erg veel :D en doet ook allerlei geluiden  :P na, die Ruby dan  weer "opneemt en afspeelt" alleen met een wat hoger volume....dus het fluitje zal vast in de familie zittenĀ  ;D....

Fijn weekend, wij gaan morgen weg tot Maandag lekkerrrrrrrrrrrrr.......
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

ohohoh die Chiko ook en die arme Goldie... :D

Wat leuk joh die chiko en al die dingen die hij leert. Beter dan een schreeuwer die dat de gehele dag doet. Dit is echt leuk.

Groeten, Lin

chiko

Avond.
De vogels zijn erg rustig als de man van huis is en zodra hij thuis is beginnen ze vol op.
Zondag avond was de ring schommel van het touwtje gevallen,Goldie vindt het heerlijk om er van te knabbelen.
Ze schrokken zo dat ze heel snel dicht tegen mekaar aan gingen zitten.
Het was even bij komen ,we hebben nu maar een dubbele touwtje gemaakt.
Hopelijk komen de foto,s snel want mannetje zit op TerSchelling.
Folkert en Maja.

Lin

even schrikken dus! ik had laatst ook dat een sto opeens viel. nou toen waren er in totaal 14 aan het fladderen. Probeer die maar weer snel rustig te krijgen. Wel grappig dat ze zo gek zijn van Folkert.