18 april 2024, 11:17:47

WAUW!

Gestart door Roosje, 17 januari 2006, 21:18:48

« vorige - volgende »

Tjerk

24 januari 2006, 15:48:53 #75 Last Edit: 24 januari 2006, 15:58:06 by Harris Hawk
Hey Ludo,

houdt dit dan in dat mijn nieuwe ook Bonte Albino´s zijn?
Want zeker bij de Bont Geparelde is zijn uiterlijk vrijwel gelijk aan een Primrose. De zwarte plekken zijn vrijwel gelijk aan elkaar.

Groeten Tjerk

Rianne

Hoi,

bonte albino's bestaan wel, maar dit zie je niet omdat ze geheel wit zijn. Een albino is pas een albino als ie wit is en rode ogen heeft. :)
Maar omdat sommige bonte witmaskers zo wit zijn, worden ze wel eens zo genoemd. Maar het zijn geen albino's.

Tjerk

Hey,

heel erg bedankt allemaal

Mariska

He Rianne,

Toch niet stiekem toch aan je plantje gezeten he ;D ;)

Citaat van: Rianne op 23 januari 2006, 15:55:03
Hoi,

ik kan het niet zo goed zien, maar als een valkje parels verliest, is het inderdaad een pop. Dit kan overigens heel langzaam gaan, soms duurt het wel 3 jaar heb ik gelezen.
Ik zou goed het gedrag in de gaten houden en kijken of hij een deuntje kan leren. :)


Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Citaat van: Mariska op 25 januari 2006, 14:04:21
He Rianne,

Toch niet stiekem toch aan je plantje gezeten he ;D ;)

Citaat van: Rianne op 23 januari 2006, 15:55:03
Hoi,

ik kan het niet zo goed zien, maar als een valkje parels verliest, is het inderdaad een pop. Dit kan overigens heel langzaam gaan, soms duurt het wel 3 jaar heb ik gelezen.
Ik zou goed het gedrag in de gaten houden en kijken of hij een deuntje kan leren. :)


Liefs
Maris!!


dat blijf ik vast de rest van m'n leven nog horen, over die plantjes! ;D

Mariska

Nee hoor Rianne, dit was de laatste keer ;D
Ik vind het gewoon grappig en je zag wel dat er meer zijn hier ;)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)