28 maart 2024, 12:13:07

WAUW!

Gestart door Roosje, 17 januari 2006, 21:18:48

« vorige - volgende »

Roosje

Ik zit op dit moment vastgebonden aan mijn stoel omdat ik anders nu naar friesland wil!

http://koopjes.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/vogels_parkieten_en_papegaaien/18423460.html?return=eJwly1EKgzAMBuC7CPpo1%2BrYVpHhLiJ1Bi3WNtgw3cbuvogQki8kv9FSf60%2BVVHLq9JJt4Q1QjUSoRZiCgg%2Bn80yETpjKObeid7CAr7logAdjIE38QoDuNgiv1qg44wGYTDG8vlZqks%2B0uzum6tl1sd6WtOiSYsHBZ6S4bg1xe28UzE5sZOYH4s7tyPh3scM0TJUhnWZVL8%2FT%2FlA0w%3D%3D&df=1

Rob S

Ik denk dat ik ook vastgezet moet worden, deze zijn echt supermooi!

wim roskam

ja ja  , dat zal wel ,  jou te kennen gaat dat niet lang duren denk ik , is de ketting al door ???????? of ben je halverwege??????? mooi zijn ze zeker ,  want  zelfs ik ga er van kwijlen , en ik heb al een half jaar geen vogels meer , groeten wim roskam , ps je kan natuurlijk als reden opgeven dat je pas de gele bent kwijtgeraakt ???????? gnie gnie .

Roosje

Neee ik mag het niet ik mag het niet. *knaag knaag*

Ik heb er nu al 10 en verwacht misschien binnenkort wel jonkies. Maar pff...Dit keer lukt het me echt om het niet te doen. Ik ga gewoon even hard mijn hoofd stoten zodat ik vergeet dat ik dit gezien heb. ::)

Maar ik denk dat ik anderen wel een plezier doe door ze hier te zetten ;D

wim roskam

ja dat zal wel je vijl is zeker bod , en jij iets vergeten , nou echt niet groeten wim roskam

Roosje

Haha lekker vertrouwen heb je in me :P

Mandy

Ja dat is zeker WAUW! ;D
Echt heel mooi. Maar wat een weinig geld vraagt hij daarvoor, wat gek? ::)
Hij heeft trouwens ook veel kanaries en puzzels te koop zie ik. :D
Succes met blijven zitten! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

wim roskam

dat word vanavond op de bank slapen  , je zit immers nog vast aan die stoel ,  nou alvast weltrusten  , droom maar lekker over die supermooie bonte witmaskertjes , en knaag ze groeten wim roskam .

wim roskam

beste mandy ,  de prijzen in het noorden des lands liggen aanzienlijk lager dan bij ons , ik heb contakt met een kweker die fallows kweekt , en die vangt er ook maar weinig voor , mvg wim roskam .

carco

Hoi

Da's zeker wauw!!
Kan je mij ook even vastbinden? Ben blij dat het helemaal in Friesland is; veel te ver weg voor me :P
En trouwens ik ben helemall niet hebberig hoor :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




♪ Marlies

Wauw Roosje,

Ik ga mee naar Friesland, wat een mooie valkjes.
Zou het voor ons niet beter zijn als we alleen maar op de advertentie sites kijken als we echt iets nodig hebben, anders zijn we veel te gauw verliefd op allerlei valkjes. :-\ ::)

Groetjes Marlies ;D

Karin

Ik denk ook dat ze goedkoper zijn omdat ze "over" zijn. Veel kwekers houden alle jongen en als ze eenmaal volwassen zijn ( in dit geval een maand of 6 denk ik  ;D ) selecteren ze uit wat ze willen houden en niet. De rest gaat in de verkoop. Ik heb voor Jipper ( bonte witmasker, was 7 weken en niet tam, zo uit de volière ) gewoon 50 euro betaald en die kwam uit Drenthe. Ik vind ze zeker ook schitterend, maar ik wil nog een plekkie in de grote volière overhouden voor bont witmasker fallow  ;D Hoeft niet nu, over een jaar of 2 is ook prima, niet alles tegelijk  ;)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ineke


Riny

Hallo allemaal
Precies zo'n koppel heb ik gereserveerd voor dit jaar.
Met heel veel wit en dan gepareld.
Groetjes Riny :D

Roosje

*is jaloers* *en zit nog steeds vast* ;D