18 mei 2025, 15:00:16

Pop ontwijkt man

Gestart door Rianne, 18 januari 2006, 14:35:57

« vorige - volgende »

Rianne

Hallo,

sinds eind november heb ik een koppel bij elkaar gezet. Het mannetje fluit en patst, maar zo gauw hij naar het vrouwtje toe klimt of loopt, gaat ze weg. Dan gaat ze ver uit de buurt zitten.
Ook doet het mannetje soms lelijk tegen haar. Dan zit hij op een stok boven haar en blaast en hapt hij naar haar.

Er heeft een blok bij gehangen maar toen hadden ze beiden geen interesse. Het blok is inmiddels al een tijdje weg.

Is er nog kans dat dit ooit een koppel word?

Bianca

Die kans die blijf je houden natuurlijk, maar ik denk dat dit popje op dit moment  denkt "al was je de laatste op deze wereld" whahahahaha.
Ja het kan ook niet klikken natuurlijk.........
Zet ze eens voor de grap een dagje bij elkaar vandaan. dan weet je meteen of de pop het mannetje mist als ze naar elkaar gaan roepen.
Het kan ook gewoon zijn dat de pop er geen zin in heeft om een andere reden bijv te koud, te korte dagen, hormoontjes werken gewoon niet mee, of iets dergelijks.
Succes!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rianne

Het probleem is dat ze niet tam is. Dus ik kan haar niet zo even pakken. Misschien dat ze meer zin krijgt als ze in de buitenvoliere zit? :)

Bianca

Ja daar heb je kans op.
Maar dan moeten de dagen wel wat warmer en langer worden voordat je een blok erbij hangt ;)

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.