15 mei 2025, 05:02:26

Eindelijk een naam bedacht!

Gestart door ziralioness, 5 juni 2003, 01:32:43

« vorige - volgende »

ziralioness

Hoi allemaal!

Omdat ik alles aan het voorbereiden ben om na de vakantie (eind Juli) een valkje te nemen, heb ik me al helemaal suf gelezen inmiddels. Ik denk dat ik inmiddels al bijna de hele forum heb gelezen, de helft van de dagboeken, half internet en ik ben ook al bijna door mijn eerste boek heen. Ik ben bezig een geschikte kooi te vinden op marktplaats, ik heb al minstens 7 emails verstuurt, en ik heb alvast een naam bedacht... hij/zij gaat FRISBEE heten! :)
Ik heb er zo'n zin in! Heerlijk om je al helemaal voor te bereiden met alles wat erover te weten valt! :)

Dikke knuffel
Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Speedy

Hele leuke naam, als je er maar niet mee gaat gooien hoor!
 ;D

Groetjes,
Trudie

daan

hoi diane,

echt een hele leuke naam, leuk he je lekker voorbereiden op de nieuwkomer, doe ik ook altijd met nieuwe beesies die komen. Veel succes.

Gr Daan

ziralioness

Alleen al de voorpret maakt het ONVERGETELIJK...  ;D :) :)
Ik heb er zo'n plezier van!
Het is alleen nog wat moeilijk om al mijn knuffels valkjes-veilig op te bergen (ik heb een hele verzameling nl.) maar dat zal vast wel lukken. :)
Nu nog iets verzinnen voor over het bed voor het vrij vliegen, een paar speeltjes her en der door de kamer of een speelboom... en de kamer is er klaar voor! Dan kan het feest kan beginnen!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

daan

veel plezier hoor alvast.  :) :) :)

Iedere keer als ik die foto van jou zie, die mooie valk. Dan ben ik gelijk verliefd. Het is zo'n moppie.  :D :D

Daan