1 mei 2024, 12:17:44

coco14dagen hier!!

Gestart door novy, 14 juni 2003, 18:59:19

« vorige - volgende »

novy

gisteravond ja hoor een halfuur met een snoepstok gezeten in de kooi  eindelijk ging die er van eten steeds verder opgeschoven en ja hoor coco ertoch op na afloop moest ik zo vreselijk lachen heb ik hier gezeten met een hand in eenkooi en een snoepstok met een vogel erop wel gaan bewegen nou daar zat yvon coco naar boven coconaar beneden coco er een heelklein stukje uit coco naar links coco naar rechts pfffffffweetje wat ik nou zo zielig vind heb het er net weer ingezeten gaat die erwat vanaf snoepen gaat die heel zielig zitten piepen en dan ziet die er echt heel zielig uit ik weet bijna zeker dat het oot een hele aanhangkelijke valk zal worden maar dat ooit kost wel heel veel geduld  ::) xxyvon,, wat denken jullie komt dit ooit goed ???

Natalie

Hoi Yvon!

Ik ben er vanovertuigd dat het goedkomt. Het is net wat je zegt,.......je hebt een engelengeduld nodig. Het duurt gewoon een poosje voordat Coco zeker weet dat hij jou kan vertrouwen. Gewoon voorzichtig (en met veel geduld) doorgaan, en dan weet ik haast wel zeker dat het goedkomt.

Groetjes Natalie

Paul

Hoi Yvon,
Ik weet zeker dat het goedkomt hoor alleen duurt dat soms even maar geduld heb je genoeg zo te horen  :D
Gwoon vol blijven houden en ook veel tegen Coco praten dan word het vanzelf steeds beter en hij zal dan op een gegeven moment vanzelf bij je komen zodat je met hem kunt knuffelen ;-)

Groetjes,  paul

Valerkiet

het komt ook goed als je hem vaak neemt en met hem speelt enzo

Marianne

Hoi  Yvon,

Niet de moed opgeven hoor, het komt echt wel goed met Coco.
Je wilt het heel graag en daarom lijkt er misschien geen vooruitgang in te zitten maar is die wel aanwezig.

Sterkte en het zal je heus wel lukken hoor.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!