2 Vandaag met Dierenarts Feld

Gestart door aad, 11 januari 2006, 14:06:18

« vorige - volgende »

aad

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/tros/2vandaag/sb.laatste.asf
Url plakken in Windows Media Player


Eventueel hier nog de uitzending te zien van 2 Vandaag  ( dus nu eigenlijk 2 gisteren ;D ;D)
In deze uitzending gaat het over de vogelgriep .. maar ook Dierenarts Frank Feld is in de uitzending ;)

Groetjes Aad

p.s of staat het al ergens soms  ;D ;D

Bianca

jammer kan het nu niet kijken want ik zit op mijn werk maar zal zeker vanaond even gaan snuffelen ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Christine

Aad je had de verkeerde url genomen  ::)

http://www.tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=30220#

dan klikken op video het was de uitzending van 10januari!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

o echt jo ......... hier ging het goed hoor ;D ;D

Mariska

Hoi Aad,

Leuk dat je dat even hier geplaatst hebt :D
Ik had het niet gezien en bij deze dus wel ;)

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi

Ik had me gisteren al een rotje gezocht en zag niets:vandaar dus ;D
Nu heb ik het wel gezien.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Christine

Tja al een geluk dat ik het wou bekijken, op deze pc waar ik nu zit wou hij het niet doen, daarmee dan beneden de pc gebruikt (veel sterker en veel zwaarder en meer uitgebreid) lukte het wel, en dan maar zitten zoeken achter feld, de eerste uitzending was het niet dan maar de dag ervoor ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**