24 april 2024, 17:01:12

baby schudden met hoofd.

Gestart door lolliefant, 10 januari 2006, 09:19:04

« vorige - volgende »

lolliefant

25 januari 2006, 13:49:21 #30 Last Edit: 25 januari 2006, 13:55:02 by lolliefant
Hoi allemaal

Ik wou even vertellen dat het nu echt veel beter gaat met Tijgetje.  Hij is weer lekker ondeugend en zit niet meer de hele tijd zo bol. ;) 
Zijn veertjes beginnen nu ook aardig uit te komen, en het is echt een schatje.  Ik heb nog nooit ZO een tamme en lieve valkje gezien.  Waar ik ook ben in huis, komt hij naar mij toe vliegen, zijn hoofdje tegen mijn wang aandrukken om geaaid te worden.   Zo schattig. :) 

Hier nog een paar foto's. en nog bedankt voor alle advies van iedereen. ;) 

Groetjes
Marijke






Ineke

Slik...wat een dotje! Goed dat je besloten hebt m te houden, je hebt zoveel voor m gedaan, weg doen is geen optie meer. Maak tzt eens een foto als Tijgetje alle veren heeft, ter vergelijking. Veel plezier samen!

Gerda

Hoi Marijke,

Wat fijn dat het zo goed gaat met Tijgertje!!!
Ik ben net als Ineke ook benieuwd hoe Tijgertje eruit ziet als hij vol in de veren zit!!!!

Veel plezier samen. Je hebt zo te horen een echt maatje gekregen!

Groetjes, Gerda

lolliefant

2 februari 2006, 19:09:06 #33 Last Edit: 2 februari 2006, 19:13:32 by lolliefant
Hoi allemaal

Hier nog even een fototje om te laten zien dat het Super gaat met Tijgetje.  Hij zit nu goed in de veren, en is al goed bezig om zelf te eten. Nog even en hij is ook van de pap af, en dan moet het helemaal goed komen met hem. 
Bedankt voor alle adviesen van iedereen...

Groetjes
Marijke



Prachtige valkje toch?  Zou het een bonte cinnamon geparelde zijn????


Lekker aan het spelen op hun nieuwe speeltuintje die de baasje heeft gemaakt.


Tijgetje vind het heeeeeerlijk als ik met zijn kuif speelt.  Zit er helemaal bol van en genieten.  Dan maakt hij ook van die schattige piepgeluidjes.  En als ik stopt, dan volgt hij mijn hand, en druk zijn snavel tegen mijn vingers aan :D niet stoppen maar DOORGAAN.... ha ha ha

Bianca

wat is ie mooi geworden!
niet meer het iele kuikentje
en het is idd cinnamon bont gepareld.

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Inger m

Hoi,
Leuke foto's en leuk te horen dat het zo goed met hem gaat! Hij ziet er ook inderdaad een heel stuk beter uit. Een vogel die veel veren mist vind ik altijd een beetje monsterlijk  :P

Ik heb jongen gehad die door de ouders waren geplukt, vooral rond de kop en nek. Het waren net gieren  :(

Maar fijn dat hij zo tam is en het weer goed gaat. Die extra zorgen die jij hem hebt gegeven heeft hij echt even nodig gehad!

Succes!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

lolliefant

23 februari 2006, 07:31:01 #36 Last Edit: 23 februari 2006, 07:33:35 by lolliefant
Hoi allemaal

Ik wou even vertellen dat Tijgetje het toch niet heb gehaald :'(
Hij ging van beter naar slechter en dan weer beter.  Dan viel hij weer 15 gram af, en dan kwam hij het weer aan. :-\

Zo was het ook met zijn stemmingen.  Dan is hij lekker druk bezig de hele dag en de volgende dag zit hij weer bol en lijkt hij ziek.

Een week geleden woog hij maar 66 gram en was heel zwakjes. Ik snapte het al niet waarom hij afviel, want hij at wel goed.   Ik heb toen echt van alles geprobeerd hem te redden en gaf dus extra papvoedingen gemengd met fijngedrukte nutribird pellets er doorheen.   
Hij ging toen wel omhoog met zijn gewicht en woog gister ochtend 78 gram. ;)
 
Maar om de een of andere reden ging hij dood gister avond rond 21:00.  Wij hebben hier allemaal al een behoorlijke portie gehuild, want hij is ZOOOOO diep in ons harten gekropen. :'(  Mijn zoontje hoorde het vanochtend pas en die vind het heel erg.  Hij is nu 6 en Tijgetje was ZIJN valkje geworden.  Het enige wat hij wou weten was ....:mama, is die nu in de hemel?.... Ik zei maar dat hij nu in de valkjes hemel is en dat hij een Engel valkje is :)  Toen mijn zoontje dat hoorde, was hij tevreden, want dan is hij een bescherm engel valkje voor alle andere valkjes :)



Wij zullen Tijgetje HEEL ERG missen. :'(

Riny

                                                         
Hoy Marijke
Wat erg voor jullie allemaal dat Tijgetje er niet meer is.
Jij hebt heel erg goed je best gedaan om hem er bovenop te helpen,en ik weet zeker dat Tijgetje dat gevoeld heeft.
Sterkte voor jullie allemaal.
Groetjes Riny :'(


Kirsten

Hoi Marijke,

Ik lees met behoorlijke schrik net je verhaal,. Wat erg dat je lieverd het niet gered heeft,. jullie hebben werkelijk alles eraan gedaan om hem beter te maken,.Hij heeft heel veel liefde van jullie mogen ontvangen.

Lieve Tijgetje geef je alle lieverds daarboven een kus van ons

Heel veel sterkte :'( :'(

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

trienke

Veel sterkte  :'( :'(

Groetjes Trienke

hylke

Meid, wat een ellende. Ik kende jullie verhaal niet en heb met zoveel plezier het verhaal gelezen. Ongelooflijk wat je voor dit diertje hebt betekend. En dan ineens zomaar dit einde. Heel oneerlijk voelt het. Bah! Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en jullie hebben hem wel een prachtig leventje gegeven, zo kort als het maar was. Bij die kweker mocht hij er niet zijn, en jullie hebben hem bijna naar het belangrijkste in jullie leventje gemaakt. Dat heeft hij gevoeld!
Liefs,
Hylke

Gerda

Hoi Marijke,

Heel veel sterkte. Jouw kleine Tijgertje heeft in zijn korte leventje veel meegemaakt. Het was een mooie dag in zijn leven toen jij hem meenam!! En je hebt er alles aan gedaan om hem te geven wat hij verdiende, liefde en aandacht. En dat heeft hij volop gehad.

Een valkje weet niet hoe lang hij leeft, daar heeft hij geen besef van, maar wel weet ik dat Tijgertje besefte dat hij veel liefde van jullie heeft gekregen!!!

Nogmaals, heel veel sterkte
Liefs, Gerda

carco

Hoi

Tot mijn schrik lees ik dat Tijgetje het toch niet gered heeft. En dat terwijl het toch zo goed leek te gaan.
Wat zal dit een groot verlies voor jullie betekenen.
Heel veel sterkte ermee!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




margreet

hallo,

Wat erg dat tijgertje het ondanks jullie zorgen het niet heeft gehaald. Veel sterkte.

groetjes Margreet

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.