29 april 2024, 19:42:21

Waarom doet Croky dat

Gestart door TessaTwello, 12 januari 2006, 19:04:21

« vorige - volgende »

TessaTwello

Heel apart.Gisteravond zat ik op de bank,hoor ik opeens een raar gepiep uit de kooi.Even gaan kijken,zat Croky dus IN zn etensbak.Staart en kop er bovenuit en de rest er in gepropt. Raar toch. aangezien ie zo raar aan het piepen was heb ik hem eruit geholpen.

Vanavond zaten we te eten. Weer dat zelfde rare gepiep. Dus ik weer wezen kijken zat ie dus op dezelfde manier maar nu in zn drinkensbak.En maar rillen. Dus ik deurtje open,en eruit gehaald en op stok gezet met de bedoeling heb na t eten ff af te drogen.
2 minuten later zit ie WEER in die drinkensbak,en weer dat rare piepgeluid.. Heel raar piepen doet ie dan.

Dus ik heb hem erweer uit gehaald nadat ie er al bijna 10 minuten inzat. En op de schommel gezet. Nu gaat ie er niet meer in maar WAAROM doet ie dat in godsnaam ???

Iemand enig idee ???

Valerie

 :o Lijkt mij heel vreemd. Broedgedrag issie nog veels te jong voor.
Dus ik heb geen idee.  ???



TessaTwello

Ik dus ook geen enkel idee wat dit betekend. Daarbij krijg ik steeds sterker het vermoeden dat het om een mannetje gaat dus dan klopt het helemaal niet...

vaag zeg  ::)

ziralioness

Vreemd hoor, maar ik zou me nog niet gelijk teveel zorgen maken.

Mijn valkjes zitten ook graag in de voer- en waterbakken, de sukkeltjes. Ze piepen er niet bij, maar ze trillen vaak wel als ik er dan aankom. Vaak denk ik dat ze dan net geslapen hebben.
Maar ze mankeren helemaal niks, allemaal gezond. :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...