18 april 2024, 04:03:08

Help! De kanarie doet heel vreemd.

Gestart door Mariska, 8 januari 2006, 20:37:09

« vorige - volgende »

carco

Hoi Mariska ( en Mike)

Sterkte met het verlies van Speedy. Je was er al een beetje op voorbereid, maar dat maakt het niet minder erg.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Hoi Rick,

Dank je wel voor je berichtje ;)

Hoi Lique,

Wij hadden ook gehoopt dat we nog iets voor hem hadden kunnen doen, maar dat zat er echt niet meer in.
Het enige wat ik voor hem kon doen was hem verlossen van die benauwdheid.
Dr Feld heeft me laten luisteren naar zijn longetjes en dat klonk echt vreselijk :'(
En ik heb bewust nog foto's van hem gemaakt en die erbij gezet omdat hij er zo vredig uitzag en dat geeft mij ook rust.

Dank je wel voor je steun nu en toen hij van de week niet goed was ;) Daar heb ik een hoop aan gehad.

Hoi Manja,

Zoals je bij Lique al kunt lezen klonken zijn longetjes echt niet goed. We moesten hem gewoon helpen en toen Dr Feld vroeg of hij hem een spuitje mocht geven stemde ik daar natuurlijk mee in.
Ik hoop dat hij nu rust heeft gevonden.

Hoi Caroline,

Ik was er inderdaad op voorbereid en dat maakte de klap voor mij minder groot toen Dr Feld zei dat het niet goed met hem was.
Mike had het er heel moeilijk mee, misschien iets minder goed voorbereid als ik.
Maar toch was ik er ook erg verdrietig onder toen ik hem in zag slapen :'(

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes :-*

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

wim roskam

beste mariska , jammer dat je hulp niet mocht baten , je hebt in ieder geval je best gedaan ,  en de juiste beslissing genomen , sterkte ,  groeten wim roskam

Valerie

Ach, wat ziet hij er vredig uit! Heel veel sterkte met jullie verlies van Speedy!  :'(



Kirsten

Hoi Maris,

Heel veel sterkte met het verlies van Speedy, Hij ligt er inderdaad rustig en vredig uit, maar dat maakt het verdriet niet minder.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Saar


Mariska

Hoi Wim,

Dank je wel voor je steun ;)

Hoi Valerie,

Hij lag er inderdaad heel vredig bij en daarom heb ik die foto ook gemaakt omdat ik dat beeld graag vasthou ;)

Hoi Kirsten,

Hij zag er zeker vredig uit en dat geeft me wel een stukje rust, maar het blijft toch verdrietig.

Hoi Saar,

Dank je wel voor je berichtje ;)

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)