19 april 2024, 03:41:36

Help! De kanarie doet heel vreemd.

Gestart door Mariska, 8 januari 2006, 20:37:09

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Sorry ik heb ook geen verstand hiervan maar wil je wel even sterkte wensen voor het arme beestje!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Hij is trouwens een vondeling dus we weten niet hou oud.
Volgens Feld niet oud, maar in ieder geval ouder als 1,5 jaar.

Misschien moet ik toch maar even bellen, maar ik zit hier ook met een zieke man :-\

Shit, waarom nou nu?


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Ik zou feld bellen Tel 033-2864772
Alles beter als zelf dokteren en je dadelijk iets verwijten.
Je hebt het al moeilijk genoeg.
En nu luister maar eens naar deze oma.
Groetjes Riny :-* :-* :-*

Mariska

straks heeft hij net als bink teveel brocoli gegeten :-\


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Mariska,

Soms lijkt idd alles tegelijk te komen he, ik leef met je mee.

Maar Riny heeft gelijk, echt even bellen. Anders maak je je weer uren zorgen. En die zorgen zijn misschien voorbij als je hebt gebeld, want dan weet je tenminste wat je moet doen.

Liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Ik ben altijd bang dat ik te vroeg of voor niks bel en dat ze me lastig vinden :-\

Maar ik ga nu even bellen.


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Nou, dat denk ik idd ook altijd  ::)
Laat ons even weten als je hebt gebeld...


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Ik heb gebeld en hij nam gelijk op.
Ik moet hem een uur in de badkamer gaan zetten met stoom.
Het apathische gedrag kan wijzen op zuurstoftekort en daardoor kan hij bloedruk of hartproblemen hebben.
Ik ga dat nu doen en kijk of hij erop reageerd.
Zo niet, bel ik morgen weer.
Ik heb er al vaker over gedacht of ik hem in moet laten slapen. Van de anderhalf jaar hier is hij al 14 maanden ziek.

Ik ga hem even ophalen beneden


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Mariska,

Wat goed dat hij meteen opnam. Zo zie je maar weer.
Ik hoop dat je vogeltje gaat reageren op die stoom. En dat het weer goed komt met hem.
In laten slapen is een moeilijke beslissing. Ik heb dit uiteindelijk bij Krikkie moeten doen omdat het voor hem geen leven meer was. Maar ik treur er nog steeds om  :'( dus het is zeker iets waar je achter moet staan.
Sterkte met het beestje.

Liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Manja,

Dat is ook een hele moeilijke beslissing.
Een ander had dat al veel eerder gedaan met een vondeling die zoveel kost. Maar het geld kan me niet schelen, als hij maar beter word.
Maar daar hoop ik al zolang op en hij word steeds even beter voor een week.
Hij reageerde amper toen ik hem naar boven tilde.
Normaal word hij dan helemaal wild :-\
Ik denk er al lang over of hij beter af is als ik hem in laat slapen, maar ik vind dat zo moeilijk.
Ik wil alles voor hem doen, maar als de DA het al niet meer weet, hoe moet ik het dan nog weten.


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Iedereen in ieder geval heel erg bedankt voor jullie adviezen en eigen ervaringen.
Daar heb ik veel aan.
En als ik Lique zo hoor kom ik er ook voor te staan om hem in te laten slapen.
Maar dan heeft hij wel rust.

Dank jullie wel voor jullie steun :-*
Dat had ik echt even nodig.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hoi Mariska,

Je hebt gelijk, zelf ben je ook geen DA en als hij het niet meer weet, wie dan wel?
En het is zeker zo dat het mij ook niks zou kunnen schelen qua geld.
Je hebt hem onder je hoede genomen en zorgt dan ook voor hem.
Ik vind dat je heel toegewijd bent!
En het klinkt wellicht raar, maar ik zal zeker aan hem denken in mijn gebeden! En natuurlijk aan jou. En ik ga hopen dat alles helemaal goed komt.

Sterkte,
ik ga nu lekker naar bed (morgen weer werken)

Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Manja,

Dat vind ik heel lief van je :-*
En klinkt niet stom.
Het geld kan me ook niet schelen, jou ook niet, dat weet ik ;)
Maar ik kom niet verder en dat frustreerd me.
Ik wil hem helpen.

Welterusten en tot morgen!

Liefs
Maris!!



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lique

Hoi mariska,

Hopelijk komt het goed met je kanarie. Als een dier benauwd is gaat het je echt aan het hart.
Alleen was mijn kanarie al over de 10 jaar oud, dus best op leeftijd voor een kanarie. Het hoeft echt niet te betekenen dat jij ook voor deze keuze komt te staan. Maar het is echter wel mogelijk.
Maar even stomen zal wonderen doen.

groetjes Lique

Mariska

Hoi Lique,

Dank je voor je steun en snelle reactie! ;)
Het gaat je echt aan je hart ja, letterlijk en figuurlijk.
Ik heb zelf hyperventilatie en weet hoe het is om benauwd te zijn :-\
Ik hoop dat het helpt, maar ik hou er rekening mee dat ik hem op een andere manier moet gaan helpen.

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)