4 mei 2025, 23:44:33

Kooi groot genoeg?

Gestart door Sankara, 13 januari 2006, 15:09:13

« vorige - volgende »

Sankara

ik heb zelf wel in kunnen schatten dat mijn kooi genoeg is voor mijn 2 valkjes. Toch vraag ik mij af hoeveel er in totaal in zouden kunnen. De kooi meet als in lxbxh; 65x35x65.

marilyn

hoikes sankara

veel meer dan 2 valkjes zou ik daar toch niet in plaatsen hoor, ik heb zelf een kooi van die maten en heb er 3 jonkie's in geplaatst en ik moest algauw toegeven als de jonkie's groter werden dat die kooi te klein was voor 3  :-\

groetjes marilyn

Sankara

Okee, bedankt :)

Ik heb tevens nog een kooi staan, met de maten 60x35x60. Neem aan dat daar dan ook max. 2 valken in kunnen?

marilyn

hoikes sankara

ja idd daar zou je dan ook 2 valkjes in kunnen plaatsen  ;) en als je de kooien dicht bij elkaar plaatst kunnen ze elkaar zien en horen dus leren ze elkaar alvast kennen  ;)

groetjes marilyn

Sankara

Voortaan blijft die kooi nog leeg staan hoor :D Ik ga dit jaar op mezelf en wil dan een eigen voliere bouwen voor binnen of buiten (mits ik daar de ruimte voor krijg). Maar bedankt voor de informatie!

marilyn

hoikes ankara

zelfs al zou je dan een voliere binnen en of buiten hebben ik zou de kooien nog niet weg doen voor als je eens een valkje is quarantaine moet plaatsen  ;)

groetjes marilyn

Sankara

Ik ga ze zeker niet weg doen hoor :)
Heb ook nog een heleboel hamsterkooien staan, waar ik ooit veel mee bezig was (heb er +/- 50 gehad). Toch bewaar ik ook de grootste kooien daarvan ;)