9 mei 2025, 07:45:49

broedsrijp?

Gestart door louis, 3 januari 2006, 12:20:38

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Jorn
Ik zou die koppeltjes van elkaar scheiden totdat het ene mannetje wat problemen maakt goed gekoppeld is aan een ander.
Groetjes Riny :D

louis

hoi hoi,

Ik ga het mannetje ook apart zetten en koop er morgen ook een popje bij dat wat bijdehand is, zodat ze het dalijk goed met elkaar kunnen vinden.
Want die van mij is heel bijdehand.
groetjes louis

Arno

Hoi

Het beste kan je dan het (nieuwe) koppeltje apart zetten zodat ze de andere niet zien en dan met een week of 4 weer bij de rest proberen
Groet Arno
Arno Hobbykweker van Valkparkieten
www.arnohobbykweker.nl  meer info over mutaties : http://www.valkparkieten-benelux.tk/

louis

hoi hoi,

Ik heb nu een popje gekocht en ze is heel mooi. Ze is helemaal gepareld.
Ik heb het mannetje bij het popje gezet en hij is heel erg verliefd op haar, dat ziet er zo schattig uit! Hij is steeds tegen haar aan het praten.
Het popje is nog heel schuw en wil nog niet veel van hem weten, maar ik heb geduld. Ik heb ze alleen wel in dezelfde huiskamer staan, ze kunnen elkaar  horen en zien, maar staan wel ver van elkaar.

groetjes louis

louis

hoi hoi,
Nog even iets, mijn andere koppeltje dat wil steeds maar paren, maar volgens mij lukt het niet, want zij staat voorover gebukt en hij staat steeds met 1 poot op haar rug en hij fluit dan dominant. Maar ik heb het ze nou nog nooit echt zien doen???
Steeds stoppen ze ermee en dan gaan ze zich wassen, en dit gebeurd wel 5 tot 6 keer per dag.
Wat kan dat zijn???

groetjes louis

louis

hoi, hoi,

weet iemand wat het betekent, ik heb het uitgelegd in het vorige stukje.
Ze willen steeds paren maar volgens mij lukt het niet, want hij heeft steeds een poot op haar lichaam en meer doet hij niet, ik merk dat hij het wel wil.
Weet hij soms nog niet hoe het moet ofzo???
groetjes louis

Arno

Hoi
Ik denk dat je gewoon nog even wat geduld moet hebben
Je valkjes zullen gerust wel goed gaan paren als de tijd en de valkjes er rijp voor zijn.
Arno
Arno Hobbykweker van Valkparkieten
www.arnohobbykweker.nl  meer info over mutaties : http://www.valkparkieten-benelux.tk/