19 mei 2025, 16:23:54

Verkoop geelwangen

Gestart door Sander, 7 september 2005, 16:00:48

« vorige - volgende »

Sander

Hallo

Steeds meer en meer hoor ik mensen zeggen dat ze geelwangmutaties willen aanschaffen , het lijkt wel een mutatie die iedereen wil. Maar ik raak nog steeds mijn geelwangen niet kwijt  :-\  Ik bied al een jaar lang mij geelwang pop te koop aan, en nog geen enkele serieuze reactie. Misschien is dit omdat ik en Belgie woon, en de interesse hier minder groot is ???
Hebben jullie toevallig ook dit probleem?

Mvg,
Sander

Rianne

Ik wil zelf ook een geelwang, maar dan een lutino geparelde pop. De afstand hiervoor maakt me niet uit. De meeste geelwangen zijn of cinnamon of wildkleur, en misschien dat mensen toch andere mutaties geelwangen willen proberen.

Yvonne_R

Hoi Sander,

Ik had dit jaar 8 jonge cinnamon (bont) geparelde geelwangen gekweekt waarvan ik er 3 heb gehouden. De andere was ik vrij snel kwijt. Al moet ik zeggen dat er weinig reacties uit Nederland op zijn gekomen. Er is 1 vrouw uit Zweden die  3 jongen en 1 overjarige heeft gereserveerd, ik neem ze mee naar de vogelmakrt en daar overhandig ik ze aan haar. Dit allemaal naar aanleiding van een advertentie op www.vogelarena.com, hier komen volgens mij toch meer internationale kwekers en naar mijn idee zijn de mensen die hier reageren/adverteren nog wat serieuzer er mee bezig dan op marktplaats. Dus misschien een tip! Succes in ieder geval met de verkoop ervan!

Groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

Yvonne_R

O, trouwens, ik heb juist het idee dat de meeste mensen alleen maar split geelwang mannen willen hebben, ivm de prijs denk ik zo. Verder vermoed ik dat over een paar jaar de verkoop zal toenemen en de prijzen dan dus zullen dalen. Maar ja, dat denk ik dus.......

Yvonne's valkenparadijs!

Bianca

Ik denk dat yvonne daar de spijker op z'n kop slaat.

Het is nu nog een vrij zeldzame mutatie waardoor het nog erg duur is maar als er straks steeds meer kokmen zal de prijs dalen en de vraag stijgen.
Nu maar hopen dat de geelwangen zelf wat beter gaan broeden en grootbrengen en dan wordt het zeker een hele populaire mutatie!

Wildkleur komt trouwens veel minder voor dan cinnamon, het schijnt toch wel verband met elkaar te hebben.

Veel succes met de verkoop van je koppel!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Sander

Hallo

De pop die ik verkoop is cinnamon gepareld geelwang, en dat voor de prijs voor 80 euro. Dit vind ik voor een kweekrijpe vogel absoluut niet veel!

Ik zal misschien toch eens een advertentie plaatsen op Vogelarena, wie weet heb ik hierlangs reactie!

Groetjes
Sander

Joyce28

Ik denk dat je met een foto erbij beter scoort,ik hoor heel veel mensen zeggen,dat als er geen foto bijstaat,dat ze een link niet eens openen

Riny

Hoy Sander
Een bevriende kweker van mij heeft ook veel geelwangen ,en die wordt ze altijd heel goed kwijt.
Zou het toch kunnen zijn dat er in Belgie minder vraag naar is.
Groetjes Riny :D :D :D

Quinten

hey sander ik woon ook in belgie en kan best z'on popje gebruiken wat is de prijs en waar woon je ja kan ook mailen naar bogaquinten@gmail.com

Ludo

Hoi Sander, misschien komt dat doordat jij in het uiterste puntje van belgie woont niet zo ver van de franse grens ?
Ik heb een heleboel geelwangen te koop, mannen en poppen en verkoop er toch regelmatig hoor !
Je moet wel wat geduld hebben, want zoiets koopt men niet iedere dag.
Het is wel zo dat ik een heleboel valkparkieten heb, vrij speciale zoals fallowgepareld(platinum), geelwangen mannen en poppen, pastelmaskers, primroses en zo en dat de mensen zich natuurlijk verder verplaatsen als ze van plan zijn om een aantal speciale valken te kopen, dan voor één vogel, dat scheelt in de brandstofkosten.
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk