5 augustus 2025, 20:31:57

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Wilma1

;D Succes Maris, wat zul jij spierballen krijgen  ;D

Ik heb me vergipst met Donderdag....we zijn er helemaal niet....gaan naar de camping tot Zondag...Piet kwam daar mee aan, toen ik over "Naar Nellie gaan" begon....dus OEPS  :-\ FOUTJE ::)

We gaan met een kuddetje vogels  :P Stacy gaat OOK mee en daarbij neem ik Maxime en Melody mee als gezelschap voor Stacy, nou leuk uitje toch ??? Moeten we maar een andere Donderdag kijken !!!
SORRYSORRYSORRY!!
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Wilma.....
Nouh, lekker dan, je wordt bedankt! :P

Ollietje.....
Het is Wilma's schuld! >:(
Gaat niet door donderdag.
We moeten maar even kijken voor een andere datum, oke?
Met de agenda's op schoot!!

Mariska.....
Jeeetje, wat een lief stelletje is dat zeg!
En die takken, jaaah, daar ben ik weg van, ik ben vorige week nog bij Geon geweest maar kweenie meer of ik die daar toen gezien heb. Is wel een goede vervanging voor me wilgentak,
dus tegen die tijd dat de mijne op is moet ik dan maar daarop over stappen.
Of.....je moet me de helft van je moeders struik geven? :D
Mag wel hoor, daar doe ik niet moeilijk over, echt niet.

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

He Wilma,

Je zou ook Piet lief aan kunnen kijken en dan heeeeeeeel lief  vragen of jullie niet een dagje later naar de camping kunnen  ;D :o :P 8) :-*

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

snifsnifsnif  :'( :'( :'( wist niet dat jullie boos werden...IK ben altijd lief tegen Piet en hij neemt een halve dierentuin voor MIJ mee naar de camping  :P ZELFS NA een nachtdienst zoals Donderdag ;) :D....

Ik heb nog meer Donderdagen in verschiet hoor, of zijn ze bij jullie "op"???
??? Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Wilma....

Ik wist niet dat je zo'n jankerd was/bent! :P
Maar oke, om het weer een beetje goed te maken een foto van Sunny en Lilootje!  :D

Oh ze zijn zo CUTE!! :-*

Sorry voor de wat minder goede kwaliteit, het is moeilijk om met zoveel geel een goede foto te maken, maar ik vind hem erg leuk.

Sunny zit rechts op de foto, zij heeft al wat meer veertjes, ik denk dat ik maar een stippie ofzo op een pootje moet gaan zetten, want het wordt moeilijk straks om ze uit elkaar te houden.

Nouh, kan je nou weer lachen? :)

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

;D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D.....

En een stippie, heb ik toen ook bij Chico gezet van Folkert en Maja, want ik hield ze ook haast niet  :o meer uit elkaar ::)....

Liefffffffffff die foto!!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

•=Bonnie=•

Vaak wordt het wel weer duidelijk als ze in de veren zitten, heeft de een een andere kuif dan de ander of een andere staart :)

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Wat een scheet van een foto met Sunny en Lilo  :D :D :D, kan je niet een gekleurd strikje om die nekkies doen  ;D :o ;D, dan weet je ook wie wie is.

Hoi Wilma,

Troost je maar hoor er zijn nog genoeg donderdagen, als jullie niet naar de camping gaan en wij niet op vakantie zijn  ; dan kunnen wij naar de valkenvilla van Nellie  ;D of het hutje aan het strand.

Liefs Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

GAAAAAP.....

Waar is iedereen nou?
Ikke ben helemaal alleen hier, da's niet leuk!!
Ga ik ook maar snel naar me bedje toe, misschien komt klaas vaak wel langs, wat zal ik dan blij zijn, eindelijk weer slapen!!

Truste slaapkoppies!

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mariska

Hè Muts,

Jij vind het raar dat hier niemand was ::)
Normale mensen slapen 's nachts hoor ;D
Klaas vaak nog op bezoek gehad of ben je maar blijven spoken?

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ROCKS

Hey Maris....

Tja, hij is wel langs geweest, maar pas om een uur of half vier, en om 4.25 uur ging me wekkertje al weer. Dat was dus een heeeele lange nacht!! >:(
Maar ach, ik slaap al eeuwen heel slecht en spook dus regelmatig 's morgens vroeg('s nachts dus) over het forum.
Jou zie ik nooooooit zo laat, dat betekent dat jij dus wel slaapt, net als de anderen?

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

jippie

Balen als je niet kunt slapen zeg... en eenzaam op het forum moet ronddolen...
Je ziet het, ik ben weer on line! Het was gelukkig niet iets met onze computer. Er scheen een soort storing te zijn of zoiets in onze wijk. Emma had ook al van verschillende kinderen gehoord dat ze niet op MSN konden. Een vreselijke ramp natuurlijk!  ::)
Hoe ist met onze baby? Ben benieuwd hoe ze nu alweer gegroeid is. Hier staat het hele spul lekker buiten. Genieten van het mooie weer!

Fijn weekend alvast, en groetjes,
Anne

Ineke

Ik ben hier rond aan t neuzen en en zie die supertakken bij Mariska in de voliere. Is dit Geon?
http://www.geonschrijver.nl/accessoires.htm
Groetjes, Ineke

Mariska

Hoi Ineke,

Dat is Geon inderdaad ;)
Daar heb ik ze vandaan.
De valkjes zijn er heel blij mee en maken er meer gebruik van als van de wilgentak ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)